Miksei noitten vapaana olevien pedofiilien naamakuvaa voi laittaa yleiseen levitykseen?!?

  • Viestiketjun aloittaja Miimiäinen
  • Ensimmäinen viesti
Miimiäinen
Täällä meijän lähellä liikkuu nyt joku tän vuoden puolella vapautunut pedofiili, joka jatkaa harrastustaan |O |O On yrittäny huokutella lapsia mukaansa ja kuulemma päivittäin vahtaa tuolla koulun ja erään tarhan läheisyydessä pikku lapsia... Olis se kiva tietää kuka se elukka tuolla on. Nyt kun joku normaali mies odottelee lastaan koulun läheisyydessä, sitä epäillään pedofiiliks...
Poliiseilla ei riittävästi näyttöä, että voisivat jotain tehä asialle |O

Miks noi tommoset päästetään asumaan ihmisten sekaan??? Nyt en uskalla päästää tota eskarilaista opettelemaan yksin kulkemista, kun se tarha on just ton sekopään kulmilla...
 
no mun mielestä ei ole oikein, että automaattisesti vanhojen rikollisten kuvia laitetaan levitykseen. Rikokset ovat siis vanhoja, eikä pedofiilitkään aina uusi tekojaan. Jotkut oikeasti ovat parantaneet tapansa ja yrittävät elää normaalia elämää ilman rikoksia. Jos heidän kuvat laitetaan levitykseen, niin kuinka luulet heidän elämänsä sujuvan sen jälkeen???
 
Miimiäinen
Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
no mun mielestä ei ole oikein, että automaattisesti vanhojen rikollisten kuvia laitetaan levitykseen. Rikokset ovat siis vanhoja, eikä pedofiilitkään aina uusi tekojaan. Jotkut oikeasti ovat parantaneet tapansa ja yrittävät elää normaalia elämää ilman rikoksia. Jos heidän kuvat laitetaan levitykseen, niin kuinka luulet heidän elämänsä sujuvan sen jälkeen???
Tässä tapauksessa kun tekijä jatkaa touhuaan, niin olis enemmän kun kiva tietää kuka se on. Osais lapsiakin varottaa tietystä äijästä!!!
Eli naama pitäis olla julkisessa jaossa, jotta kukaan lapsi ei taas joudu sairaan elukan uhriksi
|O Multa ei heru minkäänlaista myötätuntoa lasten raiskaajia kohtaan :kieh: :kieh:
 
Miimiäinen
Niin osaisko joku sanoa, että saako ihan vapaasti varottaa muita ihmisiä, jos naaman saa selville? Voiko siitä saada ite jonkun syytteen???
Täällä on kuitenkin kouluissa kerrottu tosta äijästä, mutta naamaa ei olla näytetty.
Ja tää elukka 100% varmuudella on jo koittanu saada pikkupoikia kotiinsa, että ei nyt oo kyse mistään entisestä "muka parantuneesta" pedofiilistä |O
 
otto
ota yhteys poliisiin ja kouluun. Ole tiukkana, sano että pelkäätte lapsille käyvän jotain. Kerää nimilistaa tms. Muiden vanhempien tukea ympärillesi. Ehkä siten saat kuvan siitä miehestä. Yleiseen levitykseen en kyllä haluaisi. Pitäähän senkin saada elää normaalia elämää; kuten kaupassa käynnit sun muut.
 
Liisa
Yksi vitun sama se nyt on miten jonkun raiskaripedon elämä sujuu vankilan jälkeen. Tärkeintä on ne viattomat pienet lapset joita jotkut eivät halua puolustaa.

Sinä joka puolustat pedofiilejä, oletko itse sellainen? Ei normaali ihminen tunne muuta kuin inhoa tuollaisia kohtaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
Niin osaisko joku sanoa, että saako ihan vapaasti varottaa muita ihmisiä, jos naaman saa selville? Voiko siitä saada ite jonkun syytteen???
Täällä on kuitenkin kouluissa kerrottu tosta äijästä, mutta naamaa ei olla näytetty.
Ja tää elukka 100% varmuudella on jo koittanu saada pikkupoikia kotiinsa, että ei nyt oo kyse mistään entisestä "muka parantuneesta" pedofiilistä |O
jos hän kerta 100% varmuudella jatkaa touhujaan ja poliisi tietää siitä, niin miksi ei ole takaisin kaltereiden takana????????

 
ideaa
kyllä olisi yleisessä levityksessä naamoja väärällään, jos kaikkien entisten pedofilien ja raskaajamurhaajien kuvat julkaistaisi, siinähän pällistelisi naapurin ukkojen naamoja pilvin pimein.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Liisa:
Yksi vitun sama se nyt on miten jonkun raiskaripedon elämä sujuu vankilan jälkeen. Tärkeintä on ne viattomat pienet lapset joita jotkut eivät halua puolustaa.

Sinä joka puolustat pedofiilejä, oletko itse sellainen? Ei normaali ihminen tunne muuta kuin inhoa tuollaisia kohtaan.
olen täysin samaa mieltä!vielä parempi ois kun mädäntyisivät vankiloisaan loppu elämänsä!
 
Millipide
Aina löytyy näitä lasten raiskaajien säälijöitä... Mites muuten yhteiskunnassa olisi lait päin persettä... raiskaat lapsen istut pari vuotta, toisen ihmisen elämä on pilattu loppu elämäksi ja tämän läheisten myös..

Joku asiantuntija joskus sanoi haastattelussaan et nykymaailma on sellainen et mikään ei tunnu enää miltään, sit haetaan kaikenmoista sairasta huvitusta kuten juuri lasten kanssa nainti jne. et saatais elämään lisämaustetta...ihmisten kynnys tehdä saiaita tekoja on alentunut... Tuomitut raiskaajat sais mun mielestä laittaa torille jalkapuihin kaikenkansan eteen ja sit mitä siitä olisi jäljellä...loppuelämäksi linnaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
jos hän kerta 100% varmuudella jatkaa touhujaan ja poliisi tietää siitä, niin miksi ei ole takaisin kaltereiden takana????????
No siksi että ei sitä voi laitta vankilaan ennen kuin se tekee jotain. Pitää ensin odottaa että jonkun lapselle tapahtuu pahasti. Siksi vanhemmat on peloissaan. Minäkin olisin jos se kärkkyisi meidän lasten koulun tai tarha lähellä.
 
vihainen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja otto:
ota yhteys poliisiin ja kouluun. Ole tiukkana, sano että pelkäätte lapsille käyvän jotain. Kerää nimilistaa tms. Muiden vanhempien tukea ympärillesi. Ehkä siten saat kuvan siitä miehestä. Yleiseen levitykseen en kyllä haluaisi. Pitäähän senkin saada elää normaalia elämää; kuten kaupassa käynnit sun muut.
Siis on ristiriitainen viesti. Pedofiilinkin pitää SAADA elää normaaliaKIN elämää. Vaikka käy välillä pikkulapsia raiskaamassa niin täytyyhän pedon pysyä hengissäkin vielä, miten pystyy kaupassakaan käymään jos joku tietää, että on rikollinen.

Hyi saatana oikeesti, tommoset siat sais kuolla vaikka nälkään ja aivan vapaasti pitäis saada kaikkien kasvot julkisuuteen. He on omat "virheensä" tehneet (pitävät sitä kuitenkin vain viattomana harrastuksena), pelkkä vankilatuomio ei ole riittävä rangaistus lapsen elämän pilaamisesta. Se olisi ihan oikein, että kuva julkaistais ja kokisivat myös henkisen rangaistuksen, ei sääliä pedoille. Vittu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ideaa:
kyllä olisi yleisessä levityksessä naamoja väärällään, jos kaikkien entisten pedofilien ja raskaajamurhaajien kuvat julkaistaisi, siinähän pällistelisi naapurin ukkojen naamoja pilvin pimein.
Mun mielestä ei ole olemassakaan entisiä pedofiilejä, kuten ei ole entisiä homoja, tai entisiä lesboja, tai entisiä heteroita.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaa:
kyllä olisi yleisessä levityksessä naamoja väärällään, jos kaikkien entisten pedofilien ja raskaajamurhaajien kuvat julkaistaisi, siinähän pällistelisi naapurin ukkojen naamoja pilvin pimein.
Mun mielestä ei ole olemassakaan entisiä pedofiilejä, kuten ei ole entisiä homoja, tai entisiä lesboja, tai entisiä heteroita.
tai murhaajia.... ei noi homot tai heterot mun mielestä kuulu tällaiseen vertaukseen kun ei ole rikos olla homo tai hetero.
 
äippä
Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
Niin osaisko joku sanoa, että saako ihan vapaasti varottaa muita ihmisiä, jos naaman saa selville? Voiko siitä saada ite jonkun syytteen???
Täällä on kuitenkin kouluissa kerrottu tosta äijästä, mutta naamaa ei olla näytetty.
Ja tää elukka 100% varmuudella on jo koittanu saada pikkupoikia kotiinsa, että ei nyt oo kyse mistään entisestä "muka parantuneesta" pedofiilistä |O
mix et sais?
tottakai ei kait sitä oo kiellettty?

kyllähän mustakin asioista "juorutaan" niin kyllä mä ainakin pistäisin sanankiertämään

toivon että muutkin tekee niin. onhan minullakin lapsi mitä haluan suojella
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaa:
kyllä olisi yleisessä levityksessä naamoja väärällään, jos kaikkien entisten pedofilien ja raskaajamurhaajien kuvat julkaistaisi, siinähän pällistelisi naapurin ukkojen naamoja pilvin pimein.
Mun mielestä ei ole olemassakaan entisiä pedofiilejä, kuten ei ole entisiä homoja, tai entisiä lesboja, tai entisiä heteroita.
tai murhaajia.... ei noi homot tai heterot mun mielestä kuulu tällaiseen vertaukseen kun ei ole rikos olla homo tai hetero.
Viittasin vaan tuohon edellisen kirjoittajan mainintaan entisistä pedofiileistä. Jos saa kiksejä lapsista, niin yhtä lailla siitä voi "parantua" kuin homoudesta.

 
äippä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaa:
kyllä olisi yleisessä levityksessä naamoja väärällään, jos kaikkien entisten pedofilien ja raskaajamurhaajien kuvat julkaistaisi, siinähän pällistelisi naapurin ukkojen naamoja pilvin pimein.
Mun mielestä ei ole olemassakaan entisiä pedofiilejä, kuten ei ole entisiä homoja, tai entisiä lesboja, tai entisiä heteroita.
tai murhaajia.... ei noi homot tai heterot mun mielestä kuulu tällaiseen vertaukseen kun ei ole rikos olla homo tai hetero.
mut varmaan tarkotettiin et seksuaalinen suuntautuminen ei muutu. ja pedofiileillä se on lapset.

eli siis ei siitä "parannu"

uskoakseni tätä tarkoitettiin
 
äippä
pedofiliasta tai siis lapsen törkeästä seksuaalisesta hyväksi käytöstä saa noin 10kk vankeutta siis HUOM KUUKAUTTA EI VUOTTA!

jos mun lapsi joutuu tollasen kohteex ja ukko istuu vankilas vaan ton aikaa niin vannon ettei todellakaan tuu elämässä selviytymään munien kans.

olis se niin kiva kun hyväksikäyttö olisi rangaistavaa mutta tuollasesta rikoksesta kuukausien tuomio on naurettavaa ja lapsia aliarvioivaa.
 

Yhteistyössä