Miksei täällä saa puhua raiskausten räjähdysmäisestä kasvusta?

  • Viestiketjun aloittaja mistäturvaanaisille
  • Ensimmäinen viesti
vierailijar
Linkkaat ensimmäiseksi paskajulkaisun. Miksi haluat puhua raiskausten "räjähdysmäisestä kasvusta"? Et varmaan millään muotoa ole rasisti vaan AIDOSTI HUOLESTUNUT naisten koskemattomuudesta?
 
vierailija
Koska se on vaan niin, että unelma on hyvä unelmana. Kun unelma alkaa sitten toteutua, se ei enää olekaan vain unelma. Siitä unelmasta on tullut totta.

Siksi!

Oliko se persut jotka sanoi: "sitä saa mitä tilaa". Joku taisi unelmoida tästä... nyt sitä saa, nyt sitä saa, vattansa/vittunsa täyteen puuroo.
 
aloittaja_
Linkkaat ensimmäiseksi paskajulkaisun. Miksi haluat puhua raiskausten "räjähdysmäisestä kasvusta"? Et varmaan millään muotoa ole rasisti vaan AIDOSTI HUOLESTUNUT naisten koskemattomuudesta?
Kerropa, olenko mielestäsi rasisti. Työskentelen kansainvälisessä yhteisössä ja puolet työtovereistani on ulkomaalaisia. Lapsillani on maahanmuuttajataustaisia kavereita ja he leikkivät toistensa kanssa päivittäin sekä koulussa, harrastuksissa ja vuorotellen kaikkien kotona. Olenko siis rasisiti?

En tiedä, millaisessa umpiossa tai lintukodossa sinä elät, mutta kyllä minä ainakin olen hyvin huolissani sekä tyttäreni että oman turvallisuuteni puolesta, sillä asutaan alueella, jossa myös kaksi Tapanilan raiskaajista asuu.
 
vierailija
Kerropa, olenko mielestäsi rasisti. Työskentelen kansainvälisessä yhteisössä ja puolet työtovereistani on ulkomaalaisia. Lapsillani on maahanmuuttajataustaisia kavereita ja he leikkivät toistensa kanssa päivittäin sekä koulussa, harrastuksissa ja vuorotellen kaikkien kotona. Olenko siis rasisiti?

En tiedä, millaisessa umpiossa tai lintukodossa sinä elät, mutta kyllä minä ainakin olen hyvin huolissani sekä tyttäreni että oman turvallisuuteni puolesta, sillä asutaan alueella, jossa myös kaksi Tapanilan raiskaajista asuu.
Minä elän lintukodossa nimeltään Kehä kolmosen sisäpuoli. Se, että sinulla on ulkomaalaisia työkavereita(jos saisit päättää, ei olisi) ja lapsillasi mamukavereita(ei mielellään niitäkään, jos sinä kehtaisit niin päättää) ei tee sinusta vähemmän rasistia linkkaamalla noiden paskajulkaisujen juttuja.

Olet yhtäkkiä naisten koskemattomuudesta kiinnostunut, muttet ole kehitysmaiden naisten oloista kiivaasti debatoinut, miksi? Ovatko he jotenkin vähempiarvoisia?
 
aloittaja_
Minä elän lintukodossa nimeltään Kehä kolmosen sisäpuoli. Se, että sinulla on ulkomaalaisia työkavereita(jos saisit päättää, ei olisi) ja lapsillasi mamukavereita(ei mielellään niitäkään, jos sinä kehtaisit niin päättää) ei tee sinusta vähemmän rasistia linkkaamalla noiden paskajulkaisujen juttuja.

Olet yhtäkkiä naisten koskemattomuudesta kiinnostunut, muttet ole kehitysmaiden naisten oloista kiivaasti debatoinut, miksi? Ovatko he jotenkin vähempiarvoisia?
Kaikki olettamuksesi menivät pieleen. Näköjään kaltaistesi umpimielisten kanssa on turha edes yrittää keskustella. Ymmärrätkö edes itse, kuka täällä pitää ja ketä vähempiarvoisena?
 
vierailija
Minä elän lintukodossa nimeltään Kehä kolmosen sisäpuoli. Se, että sinulla on ulkomaalaisia työkavereita(jos saisit päättää, ei olisi) ja lapsillasi mamukavereita(ei mielellään niitäkään, jos sinä kehtaisit niin päättää) ei tee sinusta vähemmän rasistia linkkaamalla noiden paskajulkaisujen juttuja.

Olet yhtäkkiä naisten koskemattomuudesta kiinnostunut, muttet ole kehitysmaiden naisten oloista kiivaasti debatoinut, miksi? Ovatko he jotenkin vähempiarvoisia?
Olet kyllä niin kipeä kuin vain olla ja voi...
 
vierailija
Koska se on vaan niin, että unelma on hyvä unelmana. Kun unelma alkaa sitten toteutua, se ei enää olekaan vain unelma. Siitä unelmasta on tullut TOTTA.

Sitä kun tarpeeksi unelmoi, se voi käydä toteen. Vai miten se joulupukin tarinakin lapsille meni?

Kyllä määä nään tän rikkautena ja kultturien semmoisena sammiona... huh... ihquuu..
 
vierailija
Saa puhua ja pitää puhua. Ja koska hallituskaan ei reagoi mitenkään turvallisuuspoliittisilla päätöksillä, eikä anna mitään lausuntoa lisääntyneestä rikollisuudesta, vaan on keskittynyt puhumaan ainoastaan suomalaisten ennakkoluuloista, on hyvä, että me kanssa kansalaiset tuemme toisiamme ja pyrimme pitämään toisistamme hyvää huolta.:)

Emme voi hyssytellä näistä asioista.

Itsekin selailin ensimmäistä kertaa nyt mv-lehteä ja siellä on hyvin erilaisia uutisia kuin mitä Suomen valtamedia syöttää.

Esim. tämä julkaisu lähteineen:

http://mvlehti.net/2015/10/09/euroopan-raiskausepidemia-lansimaiset-naiset-uhrataan-maahanmuuton-alttarilla/
 
vierailija
Tässä Saksan poliisijohtaja on sitä mieltä, että tph:t olisi ihan sama asuttaa vaikka vankilaan päätöstään odottaessa.
Nyt tph:t raiskaavat naisia ja lapsia ja rötösrelevät niin paljon, että Saksa on ihan pulassa!

http://mvlehti.net/2015/10/08/saksan-poliisijohtaja-rainer-wendt-puhuu-suunsa-puhtaaksi-video/

(suomalainen tekstitys)


Hallitus ottaa ison riskin kun päästää tph:t suomen kansalaisten sekaan. Osa heistä on raiskaajia ja rikollisia!

Meillä on kyllä hyvin sairastunut hallitus. He ovat valmiita uhraamaan suomalaisia!
 
vierailija
Siis saa viljellä tähän asti tukahdutettua rasismiaan "hyvän asian" varjolla.
Asioista puhuminen helpottaa.

Jos asiat lakaistaan maton alle ja leikitään että mitään ei ole tapahtunut niin ei se tee kovin hyvää.

Vanhempien tulee valveutua asioista
ja pyrkiä pitämään meidän tärkeimmät turvassa.:love:

Yhdellekään "uhrilahjalle" ei ole sijaa.
Mielummin kävellään se pimeä taival isin kanssa sinne harrastukseen kuin otamme sellaisen riskin, että tyttö tulee raiskatuksi.

Raiskausten ja muunkin rötöstelyn määrä on kasvussa ja se tulee todennäköisesti kasvamaan entisestään.
Minun mielestä elo jatkuu kuten normaalistikin, mutta asioista pitää tiedottaa (kiitos mv-lehti) ja näin ihmiset osaavat harkintansa mukaan tehdä pikku muutoksia turvallisuutta ajatellen.
 
vierailija
Olen ulkona päiväsaikaankin nykyään varuillaan. Pelkään islaminuskoisia tai siis niitä uskonnollisia ja koska en voi ulkonäön perusteella päätellä kuka on ihan tavallinen mukava mies ja kuka ei, olen jatkuvasti varpaillani. Vertaan tätä siihen, että ostan kaupasta lihaa, osa on myrkytettyä, osa ei. Päätän jättää lihat kauppaan ja lopetan lihansyönnin, koska pelkään.

Asun vastaanottokeskuksen vieressä ja täällä asuvana olen kokenut, kuullut ja nähnyt seuraukset. Kävin kahdeksalta kaupassa ja vastaantuleva pakolaisporukka kutsui huoraksi kovaan ääneen, jollei kuulossani ole vikaa tai olen jo liian vainoharhainen. Sen verran pelästyin, että lyöttäydyin suomalaisten lähelle kassajonossa ja uskaltauduin ulos vasta, kun kerään ei näy pihalla. Autolla sentään olin.

Ambulansseja ja poliiseja on keskuksessa aina sillon tällön ja humalaisia pakolaisia kuljeksii kadulla keskellä päivää. Muutakaan tekemistä kuin tapella ja juoda kaljaa.

Kaikenlaista muutakin täällä on tapahtunut, mutta niitä en ole omin silmin nähnyt tai kuullut.
 
vierailija
Olen ulkona päiväsaikaankin nykyään varuillaan. Pelkään islaminuskoisia tai siis niitä uskonnollisia ja koska en voi ulkonäön perusteella päätellä kuka on ihan tavallinen mukava mies ja kuka ei, olen jatkuvasti varpaillani. Vertaan tätä siihen, että ostan kaupasta lihaa, osa on myrkytettyä, osa ei. Päätän jättää lihat kauppaan ja lopetan lihansyönnin, koska pelkään.

Asun vastaanottokeskuksen vieressä ja täällä asuvana olen kokenut, kuullut ja nähnyt seuraukset. Kävin kahdeksalta kaupassa ja vastaantuleva pakolaisporukka kutsui huoraksi kovaan ääneen, jollei kuulossani ole vikaa tai olen jo liian vainoharhainen. Sen verran pelästyin, että lyöttäydyin suomalaisten lähelle kassajonossa ja uskaltauduin ulos vasta, kun kerään ei näy pihalla. Autolla sentään olin.

Ambulansseja ja poliiseja on keskuksessa aina sillon tällön ja humalaisia pakolaisia kuljeksii kadulla keskellä päivää. Muutakaan tekemistä kuin tapella ja juoda kaljaa.

Kaikenlaista muutakin täällä on tapahtunut, mutta niitä en ole omin silmin nähnyt tai kuullut.
Omalla kohdallani olen myös kokenut kammottavan kulttuurishokin.

Olin pitkään poissa Suomesta. Palasin nyt syyskuussa.

Nämä kolmen-viiden vuoden sisällä tulleet uudet ihmiset käyttäytyvät paljon röyhkeämmin naisia kohtaan kuin paljon aikaisemmin tulleet. Ero on valtava ja sen näkee ihan päivittäisiä asioita hoitaessa ja julkisilla kulkuvälineillä liikkuessa.
Onko naisten asema entisestään huonontunut lähtömaissa vai mistäköhän voisi olla kyse?

Huorittelua kerkesin minäkin saada osakseni heti paluuiltana kun kävin koiran kanssa iltalenkillä. Koirani säikähti perässä "hiippailevaa" ja murahti tälle.
Olin ihan huulipyöreänä siitä huutelusta.:eek:
 
vierailija
Sanon vaan, että välillä joudutaan käyttää "paskalehtien" linkkejä, kun Suomen mediasensuuri on sitä tasoa, että pelätään saavan rasistin leima, jos julkaistaan mitään pakolais vastaista uutista.
 
vierailija
Karu totuus raiskauksista - jopa 13-kertainen ero
Lauantai 14.3.2015 klo 16.47

Tutkijan mukaan ulkomaalaistaustaisten henkilöiden tekemien raiskausrikosten suurta määrää on vaikea selittää.


Helsingin käräjäoikeus vangitsi perjantaina viisi ulkomaalaistaustaista nuorta törkeästä raiskauksesta epäiltyinä. (JOHN PALMÉN)
Helsingin Tapanilassa maanantai-iltana tapahtunut nuoren naisen joukkoraiskaus on nostanut raiskausrikokset jälleen suurennuslasin alle.

Helsingin käräjäoikeus vangitsi perjantaina viisi 15-18-vuotiasta ulkomaalaistaustaista nuorta todennäköisin syin törkeästä raiskauksesta epäiltyinä.

Tutkinnanjohtaja Jyri Hiltunen Helsingin poliisista kommentoi aikaisemmin Iltalehdelle pitävänsä tapausta monessakin mielessä hyvin poikkeuksellisena.

- Useamman tekijän juttuja tapahtuu joskus, mutta en muista, että tämänkaltaisissa olosuhteissa olisi tapahtunut sellaista edes ihan lähivuosina, Hiltunen sanoi.

Poliisiammattikorkeakoulun mukaan raiskauksia on tapahtunut viimeisten vuosien aikana yhä enenevissä määrin - ainakin tehtyjen ilmoitusten perusteella.

Poliisi kirjasi viime vuonna yhteensä 940 ilmoitusta raiskauksesta, törkeästä raiskauksesta tai niiden yrityksestä. Vuonna 2013 ilmoituksia kirjattiin 792.

Valtaosa viime vuonna tehdyistä ilmoituksista (778) koski perustekomuotoista raiskausta. Törkeistä raiskauksista tehtiin kaiken kaikkiaan 52 ilmoitusta.

Ilmoitusten määrä on lähes kaksinkertaistunut vuodesta 2009, jolloin ilmoituksia kirjattiin yhteensä 503.

Määrä on noussut kuudessa vuodessa peräti 87 prosenttia.

Huomattava ero

Oikeusministeriön vuonna 2012 teettämän selvityksen mukaan joka kolmas raiskausrikoksesta tuomittu on ulkomaalaistaustainen.

Selvityksen pohjana käytettiin pääosin tuomioistuinten tuomioita vuosilta 2006-2010.

Perustekomuotoisissa raiskauksissa ulkomaalaistaustaisten tekijöiden osuus oli selvityksen mukaan 34 prosenttia ja törkeissä tekomuodoissa 41 prosenttia.

Tilastokeskuksen mukaan Suomessa asui vuoden 2013 lopussa 301 524 ulkomaalaistaustaista henkilöä. Tämä on 5,5 prosenttia koko väestöstä.

Ulkomaalaisten ja maahanmuuttajien rikollisuuteen perehtyneen tutkijan mukaan ero rikollisuustasoissa näkyy selvimmin nimenomaan raiskausrikoksissa.

- Maahanmuuttajaryhmien välillä on huomattavan suuria eroja kaikissa rikostyypeissä, mutta raiskausrikoksissa kaikkien tutkittujen maahanmuuttajaryhmien rikollisuustaso oli korkeampi kuin suomen- tai ruotsinkielisen kantaväestön, tutkija Martti Lehti Helsingin yliopiston Kriminologian ja oikeuspolitiikan instituutista sanoo.

Lehti oli tekemässä viime vuonna julkaistua selvitystä, jossa käsiteltiin Suomessa asuvia maahanmuuttajia sekä tekijänä että rikoksen uhrina.

Selvityksessä tarkasteltiin kantaväestön ja Suomessa vakituisesti asuvien ulkomaalaistaustaisten henkilöiden tekemiä pahoinpitelyjä, raiskauksia, ryöstöjä ja varkauksia vuosina 2010-2011.
 
vierailija
Kerropa, olenko mielestäsi rasisti. Työskentelen kansainvälisessä yhteisössä ja puolet työtovereistani on ulkomaalaisia. Lapsillani on maahanmuuttajataustaisia kavereita ja he leikkivät toistensa kanssa päivittäin sekä koulussa, harrastuksissa ja vuorotellen kaikkien kotona. Olenko siis rasisiti?

En tiedä, millaisessa umpiossa tai lintukodossa sinä elät, mutta kyllä minä ainakin olen hyvin huolissani sekä tyttäreni että oman turvallisuuteni puolesta, sillä asutaan alueella, jossa myös kaksi Tapanilan raiskaajista asuu.

Siis asut mamujen kanssa samalla asuinalueella? Olet siis WT.
 

Yhteistyössä