Miksei vaatepakettini mene kaupaksi? *linkki*

  • Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
PIKKUMIEHEN VÄRIKÄS VAATEPAKETTI KOKO 86-92 20.00 € - Poikien vaatepaketit - Vaatetus - Huuto.net (avoin)

Kuvat ovat pieniä ja ne pitää klikata suuremmiksi, mutta aijaan ekasta linkistä tulee tuon kokoiset kuvat, en viitsi isoja laittaa koska ne olisivat sitten aivan valtavia.

Eilen illalla salaman kanssa kuvatut kuvat ovat hämäriä, mutta kuvasin ne tänään sinne loppuun uudelleen, jossa värit tulevat paremmin esille.

Vaatteet eivät ole ryppyisiä, ja viat ja kulumat olen kertonut.

En viitsisi tuon halvemmallakaan myydä, mielestäni hinta ei ole paha, vai onko? Tuolla on ihan pari kertaa käytettyjä joukossa, yhdet käyttämättömät housutkin, ja kaikki vaatteet ovat olleet käytössä korkeintaan 3-4 kk, kun tuo poika kasvaa niin nopeasti.

Ihmetyttää vaan, kun yli 200 on katsonut, muttei ole huutoja, ja tuolla on samankokoisia paketteja kalliimmalla, joissa on huutoja.

Missä voisi olla vika, onko tarjontaa vain liikaa?

Naistenvaatepaketit joita olen myynyt, saivat ihan samantien monta huutoa, vaikka kuvat olivat saman kokoisia ja yhtä hämäriä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Postimaksut tekee aika paljon... tosin sehän ei ole sinun vikasi. Se vaan kun paketin hinta on 20e ja siihen huuto+postit päälle niin hinta onkin jo 30e. Itse en löytänyt vaatepaketista mitään mikä olisi sellanen pakko saada-vaate. Ihan siistejä perusvaatteitahan paketissasi oli mutta ehkä kaipaisi jonkun houkuttimen.
 
"vieras"
[QUOTE="Kippi";23369656]No, eipä tuo oikeasti ole kovinkaan värikäs, enemmän tummanpuhuva setti. Muutoin kyllä siistin näköinen.

Monet ostajat heräävät ihan huudon viimehetkillä.[/QUOTE]

Itse ainakin bookmarkkaan mielenkiintoiset ja käyn vähän ennen sulkeutumista huutamassa, korotuskone ajaisi tietenkin saman asian.
 
Suzyanne
[QUOTE="Kippi";23369656]No, eipä tuo oikeasti ole kovinkaan värikäs, enemmän tummanpuhuva setti. Muutoin kyllä siistin näköinen.

Monet ostajat heräävät ihan huudon viimehetkillä.[/QUOTE]

Kun katsoo lopusta jossa värit tulevat esiin, niin onhan siellä värejä, eikös värikäs tarkoita että on eri värejä, eikä esim. vain harmaata, beigeä tms. ? Ei tuolla muuta mustaa ole kuin verkkarit. Mutta täytynee lisätä muutama vaaleampisävyinen vaate.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23369678]Postimaksut tekee aika paljon... tosin sehän ei ole sinun vikasi. Se vaan kun paketin hinta on 20e ja siihen huuto+postit päälle niin hinta onkin jo 30e. Itse en löytänyt vaatepaketista mitään mikä olisi sellanen pakko saada-vaate. Ihan siistejä perusvaatteitahan paketissasi oli mutta ehkä kaipaisi jonkun houkuttimen.[/QUOTE]

Kengät toimivat melko hyvänä houkuttimena, jos vain löytyy jotain.
 
"riiviöiden äiti"
Koitin katsella "sillä silmällä" (meillä ei ole tuon koon käyttäjiä) ja n.14 e olisin valmis maksamaan. Jos noutaisin.
Tiedän, ei kiva, mutta samoilla hinnoilla minulla menee paketit 30 kpl/21e. Joku ulkovaate mukana voisi nostaa hintaa?
 
Suzyanne
[QUOTE="vieras";23369697]Kengät toimivat melko hyvänä houkuttimena, jos vain löytyy jotain.[/QUOTE]

Joo on kenkiäkin olemassa mitä voisi myydä, mutten laittanut koska ajattelin että koko ei välttämättä satu kohdalleen, kun pojalla on aika iso jalka. =)

Jos kaivaisi vaikka jotain ulkoiluvaatetta. Reimatecin virheettömän välikausihaalarin kun tuohon laittaisi, niin johan alkaisi huutoja tulla. Mutta lähtöhinta on niin alhainen etten viitsi ottaa sitä riskiä että koko paketti haalareineen menisi 22 eurolla, haalari kun on uudenveroinen.
 
"Lellu"
Minusta kohteen kuvat pitää olla houkuttelevia. Ottamasi kuvat vaatteista näyttävät tunkkaisille ja likaisille, eivätkä tee oikeutta millään lailla sinänsä ihan kivoille vaatteille. Huonot kuvat saa siis vaatteet näyttämään nuhjuisimmalle kun ne todennäköisesti todellisuudessa ovat! Itse en koskaan huuda, jos kohteesta on paskat kuvat!
 
Aika tummaa minunkin mielestä...Ja joo,oli kyllä ihan kivoja vaatteita,mutta monet varmaan haluaa,että siinä paketissa olis sitten sellasiakin vaatteita jotka nähessään tulis,että pakko saada =)
Itse en huutonetistä osta oikeestaan mitään sellasia "perus"vaatteita,vaan koitan ettiä jotakin minkä tosiaan haluisin lapselle..Juurikin kun nuo postikulut nostaa hintaa aikalailla,niin paljon tulee muita ostettua ihan tavan kirpparilta...
 
"Lellu"
Ja lisäisin vielä, ettei tuo paketti ole kyllä millään ilveellä "värikäs"! Ehkä ne 200 kurkkaajaa ovat todellakin halunneet oikeasti värikästä pakettia ja ovat kohteen nähtyään pettyneet ja luonnollisesti jättäneet huutamatta. Muuttaisin kohteen kuvausta ja laita uudet kuvat.
 
Suzyanne
katoin jo päivemmällä samaa ja tuo ei ole kyllä väriä nähnykkää. Ja aika nuhjuisen näköisiä kuvia. Ja lähöhinta liian suuri.
Katopa noita lopussa olevia, päivänvalossa otettuja kuvia. Mulla on ihan kakka kamera joka ei illalla salaman kanssa ota tuon parempia kuvia. : /

En kyllä edelleenkään ymmärrä miten niin ei ole värikästä, onhan tuossa paketissa paljon eri värejä, eikä vain esim. mustaa/valkoista/harmaata/beigeä niin kuin monesti tuon koon vaatteissa jo alkaa värit olla.
 
Lopussa on jo
huomattavasti kirkkaammat värit.Ei nuo vaatteet näytä tunkkaisilta ja likaisilta, kuten toiset väittävät.Mä olen joskus laittanut lähtöhinnaksi 0 euroa ja hv sille summalle, millä olen valmis myymään ja kaupaksi on mennyt.Älähän lannistu.Eiköhän pakettisi vielä kaupaksi mene :)
 
"Nakki"
Siistejä vaatteita, tosin tähän aikaan alan itse katsella enemmän sitä kesävaatetta :) Loppukesästä vois olla enemmän mielenkiintoa tuohon, ja kun silloin tietää myös että mahtuuko nuo vaatteet vielä päälle....ei viitsi varastoon jemmata :(
 

Yhteistyössä