Miksi AINA menetän hermoni, vaikka pitäisi olla kivaa? :(

  • Viestiketjun aloittaja vierailijajhg
  • Ensimmäinen viesti
vierailijajhg
Pojat 9- ja 11-v vaan nälvii ja piikittelee toisiaan. Nytkin piti pitää pikkujoulut eli koristella ja laittaa hyvää ruokaa....oli ajatus ettö on kiva ilta. No, pojat vaan vetelehtii pitkin ja poikin ja nälvii toisiaan tai toinen kiusaa koiria.

Suutuin ja pistin yhdessä mun makuuhuoneeseen tappelemaan ja selvittämään välinsä, ennen kuin jatketaan. Tuli taas huudettua :( En vaan jaksa aina kuunnella sitä nahistelua..... Nyt he sitten ovat hiirenhiljaa siellä makuuhuoneessa ja kaikilla on paha mieli minun takiani.
 
vierailija
Pojat 9- ja 11-v vaan nälvii ja piikittelee toisiaan. Nytkin piti pitää pikkujoulut eli koristella ja laittaa hyvää ruokaa....oli ajatus ettö on kiva ilta. No, pojat vaan vetelehtii pitkin ja poikin ja nälvii toisiaan tai toinen kiusaa koiria.

Suutuin ja pistin yhdessä mun makuuhuoneeseen tappelemaan ja selvittämään välinsä, ennen kuin jatketaan. Tuli taas huudettua :( En vaan jaksa aina kuunnella sitä nahistelua..... Nyt he sitten ovat hiirenhiljaa siellä makuuhuoneessa ja kaikilla on paha mieli minun takiani.
Remmillä perseeseen koiran kiusaamisesta.
 
Aaaapeeee
Kiusaa koiria?
Nuorempi on sellainen, ettei ole parissa vuodessa vaan uskonut että koirien täytyy antaa nukkua rauhassa tai syödä luuta rauhassa. On kuin elohiiri ja hetkessä häiritsemässä nukkuvaa tai luuta syövää koiraa ja sit koira murisee. Ja poika :"Ei se haittaa, kyllä se tykkää" jne. On siis juteltu ziljoona kertaa, komennettu jne. Pari kertaa koira näykkäissytkin, mutta ei vaan uppoa pojan päähän.
 
En tajua kommenttiasi, voisitko selventää?

Sinä et tunne tuota lasta. Mistä tiedät vaikka hänellä olisi joku hahmottamishäiriö tai ylivilkkausongelma, silloin voi joutua sanomaan sen ziljoona kertaa ja silti tapahtuu.
No kyllä se on vanhemman tehtävä saada kiusaus loppumaan, ja jos on niin avuton, ettei onnistu, niin antaa se koira raukan pois
 
  • Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
vierailija
Pojat 9- ja 11-v vaan nälvii ja piikittelee toisiaan. Nytkin piti pitää pikkujoulut eli koristella ja laittaa hyvää ruokaa....oli ajatus ettö on kiva ilta. No, pojat vaan vetelehtii pitkin ja poikin ja nälvii toisiaan tai toinen kiusaa koiria.

Suutuin ja pistin yhdessä mun makuuhuoneeseen tappelemaan ja selvittämään välinsä, ennen kuin jatketaan. Tuli taas huudettua :( En vaan jaksa aina kuunnella sitä nahistelua..... Nyt he sitten ovat hiirenhiljaa siellä makuuhuoneessa ja kaikilla on paha mieli minun takiani.
Sinun takia kaikilla on paha mieli?! Luepa viestisi uudelleen. Tuon ikäiset pojat, eivätkä osaa käyttäytyä. Palauta niille kuri ja järjestys. Enkä tarkoita nyt mitään piiskaamista vaan yhdessä mietitte säännöt ja mitä seuraa jos niitä ei tottele. Tuon ikäiset osaa jo miettiä asioita.
 
Meillä ei kyllä koirat murise lapsille, vaikka kuinka olis järsimässä luuta tai nukkumassa.
Jonkunlaisen kovan sanktion laittaisin teidän lapselle, kun on kiusannut teidän koirasta tuollaisen hermoraunion. Hävetkää aikuiset, kun ette saa lapsianne sitä vertaa kuriin! :mad:
 
vierailija
"Miksi AINA menetän hermoni, vaikka pitäisi olla kivaa?"
Siis kyllähän jokainen menettää hermonsa kun päästää tilanteen kärjistymään liikaa.
Miksi päästät? Mikset puutu tilanteeseen, rauhallisessa vaiheessa, mikseivät kakarat saa jo silloin arestia(?), joudu viemään roskia, pyytämään anteeksi tms
 

Yhteistyössä