MIKSI Candy Crush lisäelämät eivät tule käyttöön?

Ensinnäkin hävettää tunnustaa pelaavani koko peliä, kiero pikkusisko pisti koettamaan ja se oli sit siinä.
Jotkut ystävälliset sielut lähetteävät mulle lisäelämiä, mutta ne eivät näy tai tunnu missään- hyväksyn ne, mutta eivät 'elämäni' lisäänny siltikään.
Lisäsiirrot kyllä saan käyttööni.

Argh. Ärsyttävää menettää järkensä moisen peln vuoksi.
 
Jos sulla on täydet elämät silloin kun otat sen lisäelämän/elämät vastaan niin ei se lisäänny. Oon itse samaa miettinyt ja musta tuntuu et ne menee hukkaan tosiaankin. Huonosti suunniteltu peli :p
 
mä meinasin lopettaa koko pelin pelaamisen (lue: samalla hävittää läppärinkin, kun teki mieli viskaista se seinään ) kun jumitin yhdellä tasolla varmaan 1.5kk, pelasin kuitenkin varmaan 20 (jos ei enemmänkin ) kertaa päivässä sitä.
no, eilen pääsin tason läpi, jumittaakseni nyt sit taas parin tason jälkeisessä tasossa |O
 
  • Tykkää
Reactions: heebah
ennen mä pelasin sitä noitapallopeliä, mut sit tuli niin vaikeat tasot etten oo päässy etenemään vissiin puoleen vuoteen enää, samoin kävi pyramidsolitariessa..|O

ja sit joissain peleissä ku ei oo ku pari kaveria, ni jää jumiin ku kukaan ei anna apuja et pääsis jatkamaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28520101:
ennen mä pelasin sitä noitapallopeliä, mut sit tuli niin vaikeat tasot etten oo päässy etenemään vissiin puoleen vuoteen enää, samoin kävi pyramidsolitariessa..|O

ja sit joissain peleissä ku ei oo ku pari kaveria, ni jää jumiin ku kukaan ei anna apuja et pääsis jatkamaan
Sama juttu noitapelissä..menihermot joten poistin sen kokonaan :D
 

Yhteistyössä