miksi hyvän näköinen mies tyytyy mitättömän näköiseen vaimoon?

  • Viestiketjun aloittaja krista77
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja krista77:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Ai niin, kristaa vois ehkä järkyttää vielä tääkin tieto. Joskus kaupungilla kuljeskellessamme käy niin, että ohi kulkee mielestäni Hyvin Kaunis Nainen. Sellainen, mikä kelpaisi kristallekin, huoliteltu, laitettu, kauniissa vaatteissa ja kauniissa meikissä. Koska pidän naiskauneudesta (tosin huom. mielestäni sitä on monenlaista), saatan huokaista, että olipa kaunis nainen. Joskus mies saattaa olla samaa mieltä, usein se vaan toteaa, et "no enpä tiedä, ihan liian laitettu. Tollasia ne kaikki on."
:D

no sä tiedät varmaan itsekin miksi miehes sulle noin sanoo... ;) tuskinpa kukaan joka tahtoo parisuhteessa pysyä sanoo tommosessa tilanteessa ääneen sen, mitä oikeasti ajattelee.
pöh, mun mies ainakin sanoo jos joku nainen on sen mielestä kaunis =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
taitaa tässä ketjussa taas kiihkeimmin ärähtää ne, joihin kolahti. ;)
Kyllä! Muhun kolahtaa ja kovaa! Koska olen nainen enkä hyväksy naisten esineellistämistä, en sitten miehiltä enkä naisilta. Enkä meikkaa ja olen kristan mielestä aivan varmasti hiirulainen. Yritän tässä vaan sanoa, että haluankin olla sellainen.

Mutta krista on tylsä, koska se ei vastaa.
Ja tiiättekö, mun on sitäpaitsi ihan turha ees yrittää "hoitaa ulkonäköäni" kun toi ukko ei huomaa vaikka vetäsin puoli kiloa pakkelia naamaani ja ottasin tekokynnet sormiin ja varpaisiin :/
Se ei seim oo huomannu moneen kertaan kun oon ajellu säärikarvani (en tee sitä usein enkä todellakaan säännöllisesti), ukkoa oon ajatellut ilahduttaa ja nyhtänyt ne perkeleen karvat jaloistani ja mikä on lopputulos? Muutoman päivän päästä kysyn ukolta ekkö oo ees huomannu ja se on että "jaa, kappas, niimpä oot ajellu jalkas"
 
Nyt täytyy kysyä Ap:lta tässä vaiheessa, että onko sulla kaikki ihan kotona siellä korvienvälissä, ihan oikeesti!! Koska mun mielestä sä et voi tyrkyttää pakkeleitas ja selluliittivoiteitas kaikille. Kaikki miehet EI ole "malli"naisten perään. Se on vain yksi naistyyppi, muttei se miellytä kaikkia miehiä.
 
krista77
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Jonkun naistentekemän "tutkimuksen" mukaan miehet eivät haluakaan vaimokseen kuvankaunista jumalatarta. Vaan ottaisivat mieluummin tavallisen arkisen näköisen naisen jotteivät muut miehet häntä vikittelisi.
Tiedä sitten, mikä on totta.
En taida kysyä mieheltäni B)
tässä voi kyllä olla perää. vaimoksi ja lasten synnyttäjäksi otetaan tavallinen maatuska ja silmänruoka haetaan sitten muualta. mutta eikö ihan jo tän tiedon pohjalta kannattaisi edes yrittää huolehtia itsestäänkin? kuinka vaikeaa se nyt voi olla? en jaksa uskoa että oikeasti kauhean moni mies nousisi barrikaadeille mekastamaan jos vaimot päättäisivät kohentaa ulkonäköään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja krista77:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Jonkun naistentekemän "tutkimuksen" mukaan miehet eivät haluakaan vaimokseen kuvankaunista jumalatarta. Vaan ottaisivat mieluummin tavallisen arkisen näköisen naisen jotteivät muut miehet häntä vikittelisi.
Tiedä sitten, mikä on totta.
En taida kysyä mieheltäni B)
tässä voi kyllä olla perää. vaimoksi ja lasten synnyttäjäksi otetaan tavallinen maatuska ja silmänruoka haetaan sitten muualta. mutta eikö ihan jo tän tiedon pohjalta kannattaisi edes yrittää huolehtia itsestäänkin? kuinka vaikeaa se nyt voi olla? en jaksa uskoa että oikeasti kauhean moni mies nousisi barrikaadeille mekastamaan jos vaimot päättäisivät kohentaa ulkonäköään.
varmaan nousisi, jos muuttuisin joka päivä meikkaavaksi kynsienviilaajaksi ja alkaisin pukeutua trendivaatteisiin.

psst. Jos sut ja mut pantaisiin sen vertailuun niin se ei muuten tasan tarkkaan valitsisi sua... vaikka sais salaa valita ;)
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja krista77:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Ai niin, kristaa vois ehkä järkyttää vielä tääkin tieto. Joskus kaupungilla kuljeskellessamme käy niin, että ohi kulkee mielestäni Hyvin Kaunis Nainen. Sellainen, mikä kelpaisi kristallekin, huoliteltu, laitettu, kauniissa vaatteissa ja kauniissa meikissä. Koska pidän naiskauneudesta (tosin huom. mielestäni sitä on monenlaista), saatan huokaista, että olipa kaunis nainen. Joskus mies saattaa olla samaa mieltä, usein se vaan toteaa, et "no enpä tiedä, ihan liian laitettu. Tollasia ne kaikki on."
:D

no sä tiedät varmaan itsekin miksi miehes sulle noin sanoo... ;) tuskinpa kukaan joka tahtoo parisuhteessa pysyä sanoo tommosessa tilanteessa ääneen sen, mitä oikeasti ajattelee.
Jaah, no ehkei, jos on yhtä sovinnaisessa ja rajoittuneessa suhteessa kuin jotkut. Mutta yhtälailla se sunkin miehes voi olla pakotettu kehumaan sun ulkonäköä ja oikeesti mielessään vaan haukotella.

 
hzdfh
Joop.. Me olemme sopusuhtainen pari, mutta anteeksi nyt vaan kun sanon.. USEIN kauniit naiset nyt vaan on pinnallisia ja tyhmiä, uusavuttomia. En tiedä mistä johtuu.. ehkä siitä että joutavat tuijottamaan vain ulkonäköönsä ja panostamaan siihen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja krista77:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Jonkun naistentekemän "tutkimuksen" mukaan miehet eivät haluakaan vaimokseen kuvankaunista jumalatarta. Vaan ottaisivat mieluummin tavallisen arkisen näköisen naisen jotteivät muut miehet häntä vikittelisi.
Tiedä sitten, mikä on totta.
En taida kysyä mieheltäni B)
tässä voi kyllä olla perää. vaimoksi ja lasten synnyttäjäksi otetaan tavallinen maatuska ja silmänruoka haetaan sitten muualta. mutta eikö ihan jo tän tiedon pohjalta kannattaisi edes yrittää huolehtia itsestäänkin? kuinka vaikeaa se nyt voi olla? en jaksa uskoa että oikeasti kauhean moni mies nousisi barrikaadeille mekastamaan jos vaimot päättäisivät kohentaa ulkonäköään.
Sä voit lukea ylempää miten mun mieheni reagoi kun koettaa "huolehtia ulkonäöstäni". Sitä tuskin barrikaadeilla näkyis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja krista77:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Jonkun naistentekemän "tutkimuksen" mukaan miehet eivät haluakaan vaimokseen kuvankaunista jumalatarta. Vaan ottaisivat mieluummin tavallisen arkisen näköisen naisen jotteivät muut miehet häntä vikittelisi.
Tiedä sitten, mikä on totta.
En taida kysyä mieheltäni B)
tässä voi kyllä olla perää. vaimoksi ja lasten synnyttäjäksi otetaan tavallinen maatuska ja silmänruoka haetaan sitten muualta. mutta eikö ihan jo tän tiedon pohjalta kannattaisi edes yrittää huolehtia itsestäänkin? kuinka vaikeaa se nyt voi olla? en jaksa uskoa että oikeasti kauhean moni mies nousisi barrikaadeille mekastamaan jos vaimot päättäisivät kohentaa ulkonäköään.
itseasiassa joillakin miehillä sellainen saattaisi aiheuttaa vainoharhaisia mustasukkaisuuskuvitelmia. Ei sillä, etteikö voisi olla hyvä (ainakin tämän näppiksen haltijan) joskus kohentaa ulkonäköään :ashamed: :whistle:
Vaikken usko mieheni välittämisen määrän olevan sidoksissa pakkelin määrään. Ja minä en miellä meikkaamista itsestään huolehtimiseksi.
Kevyt ehostus voi antaa huolitellun vaikutelman, mutta se on silti eri asia kuin huolehtiminen.
 
kateus
Alkuperäinen kirjoittaja hzdfh:
Joop.. Me olemme sopusuhtainen pari, mutta anteeksi nyt vaan kun sanon.. USEIN kauniit naiset nyt vaan on pinnallisia ja tyhmiä, uusavuttomia. En tiedä mistä johtuu.. ehkä siitä että joutavat tuijottamaan vain ulkonäköönsä ja panostamaan siihen.
Mä en tiedä yhtään kaunista ja tyhmää naista. Paitsi uuden Miss Suomen yleissivistys ei taida olla kovin laaja. Mutta noin yleensä tiedän paljon enemmän kauniita tai nättejä naisia, joita on kanssasisarten taholta yritetty leimata tavalla jos toisellakin tyhmiksi, pinnallisiksi, ylimielisiksi, nokka pystyssä kulkijoiksi...
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja krista77:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Jonkun naistentekemän "tutkimuksen" mukaan miehet eivät haluakaan vaimokseen kuvankaunista jumalatarta. Vaan ottaisivat mieluummin tavallisen arkisen näköisen naisen jotteivät muut miehet häntä vikittelisi.
Tiedä sitten, mikä on totta.
En taida kysyä mieheltäni B)
tässä voi kyllä olla perää. vaimoksi ja lasten synnyttäjäksi otetaan tavallinen maatuska ja silmänruoka haetaan sitten muualta. mutta eikö ihan jo tän tiedon pohjalta kannattaisi edes yrittää huolehtia itsestäänkin? kuinka vaikeaa se nyt voi olla? en jaksa uskoa että oikeasti kauhean moni mies nousisi barrikaadeille mekastamaan jos vaimot päättäisivät kohentaa ulkonäköään.
Sä voit lukea ylempää miten mun mieheni reagoi kun koettaa "huolehtia ulkonäöstäni". Sitä tuskin barrikaadeilla näkyis.
Krista ei vissiin ole törmännyt ko. miestyyppiin. Mutta ei se mitään, jokaiselle riittää omanlaisensa ja toisten arvostelu ehkä kertoo lähinnä arvostelijasta itsestään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
taitaa tässä ketjussa taas kiihkeimmin ärähtää ne, joihin kolahti. ;)
noo enpä usko. Inhottaa vaan kaikki se pinnallisuus kun elämässä on muutakin tissit ja pakkelit.

Jos kertoisin kaikki ne kerrat, miten naiset ja miehet ovat kehuneet ulkonäköäni niin koko illan saisin niitä tänne kirjoittaa. Joten ei "kolahtanut" silleen miten tarkoitit! Naiset on susia toisilleen, niin se vaan on :(
 
voe herranjumala:) :) tää ketju kyllä pelasti mun illan :LOL: onpas hauskaa luettavaa. EI SILLÄ NAAMALLA MONTAA VELLIÄ KEITETÄ. Hei halooo..kyllä mun mielestä olis kamalaa jos mun mies olis ihastunut muhun vain ulkonäön perusteella. Siinähän joutuis olla koko ajan pelko persiis että " mitäs jos nyt en ookkaan täysissä meikiissä koko aikaa ja jos nyt lihonkin pari kiloa niin jättääköhän se mut??? ja varsinkin nyt kun oon raskaana ja huono olo on ollut kamala ja naama kuin "suohirviöllä". Ja todellakin viimeinen asia mitä olisin tehnyt ois ollut meikkaaminen :D
 
Tiedän tämänlaiset ihmiset
Eli jotka ajattelee just ku tää Krista - jos nainen ei oo kovin laitettu, ei voi olla kaunis ja pitäis tehdä sitä miehen miellyttämiseks. No, ehkä ne miehet, jotka rakastuu näihin "luonnonlapsiin" on just niitä, jotka ei tykkää pakkeloiduista tapauksista - kuten mun mies, joka kyllä myöntää, että muutun huomiotaherättävän hyvän näköiseksi laitettuna - mutta silti mielummin toivoo, etten sitä tee, koska itse tykkää luonnollisista. Ja joo, tällaiseen "kristaan" ollaan tavattu, ku oltiin baaris - mä villapaidas jne - joka yritti iskeä mun miestä, kun tajus jossain vaihees et onki varattu enkä ees huolestu hänen yrityksestä, oli myöhemmin just paasannu et mun mies (joka on komea) on menny naimisiin hetken mielijohteesta, kun enhän mä oo ees minkään näköinen;D. öö, tosi loogista. Mutta kumma kyllä, ne joiden mielestä oon "harmaahiiri" ovat naisia - kiinnostuneita miehiä on kyllä aina pyörinyt ja kaikki joiden kans oon ikinä seurustellu, ovat jaksaneet puhua kuinka hyvän näköinen olen?? Että tällaisena vedän puoleeni ilmeisesti niitä, joiden maku on "luonnollisena kaunis".

Tän tarkoitus oli varmaan provosoida ja miettiä, miksi tämä krista ei sitten saa niitä komeita miehiä, jotka ovat valinneet hiirulaiset, ja tämä upea krista-parka saa yksin ulista:D.
 
suoraan sanottuna kyllä ihmettelin kun yks törkysen hyvännäkönen tuttu mies vaihto villin sinkkuelämänsä avioliittoon todella ylipainoisen naisen kanssa, mut ihmettelin siis siks et pidin tätä tyyppiä niin pintaliitäjänä et en olis uskonu! kuitenki ovat hyvin onnellisia yhdessä :) :heart:
 
Mulla on hoikka, lihaksikas ja komea mies. Itse kannan ylikiloja. Ja miehellä on ollut lukuisia lyhyitä suhteita ennen meidän tapaamistamme todella kauniiden naisten kanssa.

Miksi mieheni on sitten valinnut minut ja pysynyt rinnallani. Ne kaunottaret olivat tyhjä päitä, niiden kanssa ei voinut oikeasti jutella asioista, varsinkaan työjutuista ja niiden kanssa hän ei kyennyt oikeasti jakamaan elämäänsä. Tämän lisäksi minulla on miehen mielestä hyvä sydän ja hyvät ihmissuhdetaidot myös hänen kanssaan, sekä hyvä huumorintaju, ymmärrän miehisiäkin vitsejä.

Meillä on siis tosi kivaa yhdessä. Pelkkä katse saa syttymään, välillä pelkkä katse saa nauramaan jollekin tilannekomiikka jutulle, näitä ei kukaan ulkopuolinen tajua. Meillä vaan yksinkertaisesti synkkaa täydellisesti. Edelleenkin, vaikka 8 vuotta ollaan vietetty yhdessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mulla on hoikka, lihaksikas ja komea mies. Itse kannan ylikiloja. Ja miehellä on ollut lukuisia lyhyitä suhteita ennen meidän tapaamistamme todella kauniiden naisten kanssa.

Miksi mieheni on sitten valinnut minut ja pysynyt rinnallani. Ne kaunottaret olivat tyhjä päitä, niiden kanssa ei voinut oikeasti jutella asioista, varsinkaan työjutuista ja niiden kanssa hän ei kyennyt oikeasti jakamaan elämäänsä. Tämän lisäksi minulla on miehen mielestä hyvä sydän ja hyvät ihmissuhdetaidot myös hänen kanssaan, sekä hyvä huumorintaju, ymmärrän miehisiäkin vitsejä.

Meillä on siis tosi kivaa yhdessä. Pelkkä katse saa syttymään, välillä pelkkä katse saa nauramaan jollekin tilannekomiikka jutulle, näitä ei kukaan ulkopuolinen tajua. Meillä vaan yksinkertaisesti synkkaa täydellisesti. Edelleenkin, vaikka 8 vuotta ollaan vietetty yhdessä.
tää oli jotenkin ihanasti kirjotettu :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mulla on hoikka, lihaksikas ja komea mies. Itse kannan ylikiloja. Ja miehellä on ollut lukuisia lyhyitä suhteita ennen meidän tapaamistamme todella kauniiden naisten kanssa.

Miksi mieheni on sitten valinnut minut ja pysynyt rinnallani. Ne kaunottaret olivat tyhjä päitä, niiden kanssa ei voinut oikeasti jutella asioista, varsinkaan työjutuista ja niiden kanssa hän ei kyennyt oikeasti jakamaan elämäänsä. Tämän lisäksi minulla on miehen mielestä hyvä sydän ja hyvät ihmissuhdetaidot myös hänen kanssaan, sekä hyvä huumorintaju, ymmärrän miehisiäkin vitsejä.

Meillä on siis tosi kivaa yhdessä. Pelkkä katse saa syttymään, välillä pelkkä katse saa nauramaan jollekin tilannekomiikka jutulle, näitä ei kukaan ulkopuolinen tajua. Meillä vaan yksinkertaisesti synkkaa täydellisesti. Edelleenkin, vaikka 8 vuotta ollaan vietetty yhdessä.
tää oli jotenkin ihanasti kirjotettu :heart:
Tosi sulonen kirjoitus kyllä, mutta ihan kuin tarkoittaisit että kauneus = tyhjä päitä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi sulonen kirjoitus kyllä, mutta ihan kuin tarkoittaisit että kauneus = tyhjä päitä. :D
No en mä sitäkään tarkoita, mä olen ollut nuorena tosi nätti, enkä varmasti tyhjäpää. Mutta me olemme mieheni kanssa tavanneet vasta aikuisina se kauneushan on katoavaista :) Ja ne mieheni tapaamat kaunottaret ovat olleet tyhjäpäitä.

Minusta taas ihmisestä kertoo paljonkin se, mikä hänelle on tärkeintä. Ulkonäkö ei sitä minulle ole. Minulle oikeasti ja aidosti tärkeätä ovat toiset ihmiset, pyrin esimerkiksi muodostamaan jonkinlaisen ystävyyssuhteen kaikkien työtovereitteni kanssa. Sellaisessa ympäristössä on helpompi tehdä töitä. Muistan useimpien lasten ja vaimojen nimet, välitän heistä aidosti. Esim. eilisessä illanvietossa yksi työtovereistani jäi istumaan yksin pöytäänsä muiden lähdettyä, minä olen se, joka huolehtii nämä työkaverit omaan pöytäämme, etteivät jää yksin. Kun joku läheinen ei tule töihin, minä tekstaan ja kysyn onko kaikki ok. Pieniä asioita nämä ovat ja silti niin tärkeitä.

 
Se ulkonäkö on vain pintaraapaisu ihmisestä, tärkein on luonne ja ihmisen olemus muuten.

Mutta sen verran voin yhtyä alkuperäiseen kirjoitukseen, että toki itsellänikin on joskus "käyny" silmään, kun kadulla tulee vastaan komea mies, jonka kainalossa on minun silmiini todella hurjan näköinen nainen. Mutta sit olen aina miettinyt, että tuokin mies on rakastunut ihmiseen, ei ulkonäköön...niinkuin pitääkin ;)
 
Mä myönnän, että kun mulla oli vielä vähemmän komea mies, mua häiritsi se varsinkin alkuun jonkin verran: mä olin aina haaveillut pitkästä ja komeasta, ja pari niitä oli jo ollutkin ennen sitä. Joten kun yhtäkkiä perustinkin perhettä vähemmän komean kanssa, melkein itkin krokotiilin kyyneleitä: mun mielestä on kivaa, että mies näyttää mun rinnalla hyvältä, ja musta on kiva näyttää edes kohtuulliselta sen komean mieheni kainalossa. Tosi ulkonäkökeskeistä, ehkä, mutta tyytyväinen olen tilanteeseeni tässä parisuhteessa.. :D

Mutta: lisättäköön vielä sekin, että misseyttä ei mun mielestä kauneus tai komeus vaadi. Renttu voi olla komeampi kuin kiiltokuvapoika, tai toisinpäin. Musta ei perinteisesti kaunista saisi, paitsi tekemällä: poikatukka pystyssä jo pitää huolen siitä, että miesehdokkaat rajoittuisi ilman muuta, jos kumppania oisin itselleni hakemassa. Mulle merkitsee paljon myös se, miten sen ulkoisen olemuksensa kantaa: muutama ylimääräinen kilo ei maailmoja kaada.
 

Yhteistyössä