Miksi ihmeessä ihmiset käy oman siippansa kanssa hipalla?

jepjep
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
[
No ilmanko te erosittekin jos ette ikinä tehnyt mitään erikoista yhdessä, aina vaan nysväsitte kotona :whistle:
Joo, se oli just se syy. Baarissa käynti nyt ei mitään hirveen erikoinen tapahtuma ainakaan mulle ole.
No jos sä olit aina baarissa ja miehesi jossain muualla niin ei kai siitä nyt mitään tulekaan? Pitäähän sitä joskus tehdä yhdessä jotain muutakin kun vaan viettää sitä arkea? Niin, paitsi tietenkin jos sulle se baarissa yksin oleminen ON sitä arkea :)
 
Monilla on tullut esille sama pointti mikä itselläkin tässä mielessä, että miehen kanssa nyt vaan viihtyy. Minun mies on mun paras ystävä myös ja meillä on huippuhauskaa yhdessä, en voisi kuvitella parempaa bileseuraa. Ja kun joskus käy yksinkin (siis omien kavereiden kanssa ilman puoliskoa) niin on homma balanssissa.
 
Meillä käydään yhdessä ja erikseen. Täälläpäin aikaslailla yhteinen kaveriporukka on, joten miksei sitten voitaisi yhdessä lähteä?!? Baarissa ei nysvätä nurkissa. Mies ei edes julkisella paikalla pahemmin käsikädessä miun kanssa kulje, ni eipä nysvääkään baareissa. Saman pöydän ääressä istutaan, muttei kovinkaan usein edes vierekkäin. Useimmin käydään kyllä erikseen, sillä lapsenvahtia hankala saada, joten vuorotellaan. Mut silloin kun päästään yhdessä, ni silloin mennään. Kotona saadaan nysvätä ihan rauhassa kahdestaan iltaisin, joten kaveriporukalla on hauska lähteä kun siellä ei kukaan nysvää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
No jos sä olit aina baarissa ja miehesi jossain muualla niin ei kai siitä nyt mitään tulekaan? Pitäähän sitä joskus tehdä yhdessä jotain muutakin kun vaan viettää sitä arkea? Niin, paitsi tietenkin jos sulle se baarissa yksin oleminen ON sitä arkea :)
Kuka on sanonut, että aina? Ja kuka on sanonut, että yksin? Uloshan ei voi siis lähteä kuin siippansa kanssa tai yksin?

 
kyllä mää ainakin meen mieluummin omien kavereitten kaa kuin ukkoni kaa baariin..on kuitenki sen verran erilaiset kaverit ja ärsytetään toisiamme kännissä.. :whistle: yleensä kyllä samaan baariin lopulta päädytään ku täällä tuppukylässä ei oo hirveen paljon vaihtoehtoja. :attn:
 
Mekään ei käydä yhdessä. Tosin ei meillä lapsen vahteja olekkaan, joten jompikumpi on aina lasten kaa, mutta jos niitä olisi niin oman miehen kanssa voisin käydä esim. ystävien illanistujaisissa, elokuvissa, syömässä, mutta bile hile meinikiin en häntä mukaan ottaisi.
 
Me käydään aika usein erillään ja ihan käytännön syistä, lapsenvahteja ei ole tunkemassa meille ovista ja ikkunoista :( Joskus päästään lähtemään molemmat samaan aikaan ja se on kyllä todella harvinaista. Minusta yhdessä on vaihteeksi aina tosi mukava käydä, me emme harrasta tappelemista. Mukana on usein myös muuta kaveriporukkaa, meillä on paljon yhteisiä kavereita.
 
Pilkettä
Meillä ainaskin on aina kivaa jos ollaan kimpassa ulkona, yhteisiä kavereita, yhteisiä soittokeikkoja jne. Ei kovin montaa kertaa vuodessa, mutta kyllä mää mieluusti mieheni kanssa juhlimassa käyn, kun siihen tulee mahdollisuus. Baareissa ei oikeestaan huvita vasiten notkua enää, vissiin kun on tota ikää jo jonkinverran. Välillä tulee mentyä vaikka keikan jälkeen vetämään parit karaoket ja voin mennä siis ilman miestäni tai hänen kanssaan, mutta minusta aina kivempaa jos ukkeli on mukana:)
 
Ihmeellinen kaveriporukka ap´lla jos on tollaisen käsityksen saanut :eek:
Me käydään usein pariskuntaporukalla juhlimassa ja meillä on tähän asti ollut pelkästään vaan hauskaa, ei nysväilyä vaan tanssimista, juomista ja juttelua koko porukan kesken. Ei mustasukkaisuusdraamoja tms. Ja me melkein kaikki ollaan joko naimisissa tai avoliitossa, ja suurimmalla osalla on lapsia.

Mun mielestä l'hinnä outoa, jos ei oman puolisonsa kanssa voi / halua juhlia :eek:
 
jepjep
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
No jos sä olit aina baarissa ja miehesi jossain muualla niin ei kai siitä nyt mitään tulekaan? Pitäähän sitä joskus tehdä yhdessä jotain muutakin kun vaan viettää sitä arkea? Niin, paitsi tietenkin jos sulle se baarissa yksin oleminen ON sitä arkea :)
Kuka on sanonut, että aina? Ja kuka on sanonut, että yksin? Uloshan ei voi siis lähteä kuin siippansa kanssa tai yksin?
Pahoittelen. Korvaa 'yksin' sana, sanoilla 'ilman miestäsi'. Mutta hienosti jätit vastaamatta siihen olennaiseen kysymykseen. Teittekö koskaan miehen kanssa mitään yhdessä vai oliko teillä molemmilla aina teidän omat erilliset menot?
 
Öh... Mää käyn mieheni kanssa silloin tällöin esim. stand uppia katsomassa ja sen jälkeen baariin, tai keikalle ja siitä ilta jatkuu.. Aika harvoin oikeestaan mennään ihan vaan baariin yhdessä, itsekseni omien tuttujen kanssa käyn enempi. Mut en kyllä nää siinä mitään outoa että kaksin mennään?
Mieheni on aikalailla paras ystäväni, tai siis onkin ja hänen kanssaan viihdyn loistavasti. Ja me ei julkisella paikalla nysväillä tai mitään muutakaan...
 
No tuota
meillä on kolme pientä lasta, kummatkin käyvät töissä (minulla vuorotyö ), sen lisäksi minä vielä opiskelen. Sitä yhteistä, kahdenkeskistä aikaa kun ei juurikaan ole, niin kyllä me yleensä yhdessä mennään kun mennään. Tosi harvoin kyllä, viimeksi oltu joskus neljä-viisi vuotta sitten. Ei se maailma oikein ole meitä varten.
 
minusta
on ainakin näyttänyt ystäväpariskuntien kohdalla siltä, että tuo jatkuva yksinkulkeminen ei ole yhdellekään pariskunnalle kylä hyvää tehnyt. Onhan se merkki jostain, jos ei KOSKAAN käydä yhdessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
[
En ymmärrä pariskuntia, joiden on oltava 24/7 yhdessä.



Minäkään en. Mä oon tällainen omanpolunkulkija ja en jaksaisi elää miehen kanssa, joka ei yksin osaisi tehdä mitää tai muuten vain sitoisi viereensä kokoajan. Mutta toiset tarvitsevat sitä mitä toiset eivät kestäisi.
 
me käydään yleensä yhdessä, harvemmin mennään erikseen paitsi viimeset pari kertaa mä oon menny kaverini kanssa vaikka mieskin on pyytänyt "lupaa", mut en oo "päästänyt" :kieh:
ja taas oltas menossa yhessä...usein tulee riitaa mut ei nyt ihan joka reissulla...hauskaakin on välillä ;)
 

Yhteistyössä