Miksi islaminuskoon kääntyneet suomalaiset naiset/äidit eivät tervehdi?

Esikoisen kahden luokkakaverin äidit eivät tervehdi (minua tai muitakaan), vaikka joka päivä tullaan vastakkain ja "törmäillään" eskarin eteisessä. Ovat, kuin eivät edes huomaisi. Jos puistoon satutaan samaan aikaan, ovat he omassa ryhmässään,eikä heidän lapsensa leiki toisten kanssa.

Miksiköhän?
 
"Just"
Al Wala' Wal Bara' is an Arabic term meaning "loyalty and disavowal". Al Wala' Wal Bara' is generally referred to as the Islamic concept of friendship toward fellow Muslims, and never loving nor praising the Non-Muslims.

From Wikipedia, the free encyclopedia

Kiitos linkistä. Mielenkiintoista ja lisää vettä myllyyn, ettei Islam ole rauhan uskonto.
 
[QUOTE="Hohhoijaa";22112939]kuulepa ap minä tiedän ihan supisuomalaisia ev. lutteja jotka ei tervehdi. ei se ole siitä uskosta kiinni.[/QUOTE]

Mäkin tiedän, mutta eskariryhmän vanhemmat (täällä) tervehtivät toisiaan. Suomalaiset, ulkomaalaiset, eri uskontoihin kuuluvat.

Enkä nyt millään pahalla kysynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä mua tervehditään. Olettaen siis, että tunnen heidät :)

Lapsetkin leikkii yhdessä.

Kaikki pojan pk-kavereiden vanhemmat eivät tervehdi. En tiedä heidän elämänkatsomuksistaan, mutta villi veikkaus olisi että ev.lutteja ovat. En oo miettinyt miksi he eivät moikkaa.
 

Yhteistyössä