Miksi joku ostaisi "liukkaria"?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Naisen anatomiahan on suunniteltu niin, että kun on munantarvetta, liukuvoidetta erittyy omasta kehosta sopivaan paikkaan.
Eli onko tarkoitettu seksityöläisille tai runkkareille?? Kuka ymmärtää tuon voiteen tarkoitusta? Jos ei kostu, niin sillonhan ihminen on viallinen tai ei vain halua seksiä.
Tai sitten on mies, joka voitelee munansa sillä tai pumpattavan nuken?
 
vierailija
En välitä enää niin paljon kuin nuorena, jos karvat on pari viikkoa leikkaamatta itsellä. Tai että itse tai joku muu unohtaa puolet päivän muistettavista asioista, mutta esim liukkari ja.pettäminen on silti vakava asia vieläkin.
Tiedän esim. pöhöttyneitä, alkoholisoituneita eläkeläisiä jotka ovat antaneet kaikelle periksi eläkkeellä. Juu, heillä on oikeus siihen, mutta miten pettämisen pitäisi muuttua vähemmän vääräksi jos ikää on vaikka 50? Eihän esim. rikokset muutu vakavuudeltaan tekijän iän mukaan.
 
vierailija
Naisen anatomiahan on suunniteltu niin, että kun on munantarvetta, liukuvoidetta erittyy omasta kehosta sopivaan paikkaan.
Eli onko tarkoitettu seksityöläisille tai runkkareille?? Kuka ymmärtää tuon voiteen tarkoitusta? Jos ei kostu, niin sillonhan ihminen on viallinen tai ei vain halua seksiä.
Tai sitten on mies, joka voitelee munansa sillä tai pumpattavan nuken?

Voi teitä nuoret ja terveet naiset, naisen anatomia ja fysiologia kyllä muuttuu vuosien varrella ja tarvitaan liukastusta, että rakastelu onnistuisi paremmin. Sitä liukkautta kun ei kaikilla vaan tule tarpeeksi, vaikka kuinka yrittäisi harrastaa seksiä. T: kohta 50 vee äiti
 
vierailija
Voi teitä nuoret ja terveet naiset, naisen anatomia ja fysiologia kyllä muuttuu vuosien varrella ja tarvitaan liukastusta, että rakastelu onnistuisi paremmin. Sitä liukkautta kun ei kaikilla vaan tule tarpeeksi, vaikka kuinka yrittäisi harrastaa seksiä. T: kohta 50 vee äiti
Eli sä oot tavallaan viallinen, tai haluat vain miellyttää miestäsi vaikka sun ei tekisi mieli?
Olen sun ikäluokkaa ja olen liiankin liukas kun tekee mieli. Jos ei tee mieli, en ryhdy petipuuhuun edes toisen mieliksi.
 
vierailija
Eli sä oot tavallaan viallinen, tai haluat vain miellyttää miestäsi vaikka sun ei tekisi mieli?
Olen sun ikäluokkaa ja olen liiankin liukas kun tekee mieli. Jos ei tee mieli, en ryhdy petipuuhuun edes toisen mieliksi.
Jos sä oot päijänne niin se ei tarkoita että kaikki olis. Surku kun ikä ei ole tuonnut aivoihin mitään, mutta ehkä se on valunu v**tusta nesteinä ulos.

Siks toisrks, meillä liukkaria käytetään erinäisten seksivälineiden kanssa. Suosittelisin koklaan myös klitoris hietontaan, tuntuu meinaa hyvältä. Varsinkin nuo lämmittävät liukkarit. Toki jos seksi teillä rajoittuu vasn sun päijänne-päivien mukaan niin sääli miestäsi.
 
kasva aikuiseksi
Ap:n logiikan mukaan siis raskaana olevat ja imettävät naiset ovat viallisia. Muistakaahan sitten miehet, ettette vingu seksiä näiltä viallisilta naisiltanne, kun paikat kerran eivät kostu tarpeeksi luonnostaan.
 
vierailija
Peppuseksiin.
Ja tykkään liukastaa miehen pallit kun otan suihin.
Mies myös liukastaa rintani kun nussii minua rintojen väliin.
Liukkarilla on monia käyttötarkoituksia.
Liukkari on hyvä keksintö!(y)
 
vierailija
Vastauksista päätellen tuota siis ostaa homot ja vialliset naiset.
Mä oon ylpeä "viallisuudestani" koska on nautinto harrastaa monipuolista seksiä ;)

Sääli niitä miehiä joilla on normaalit naiset... joutuvat varmaan vieraissa juoksemaan kun kotona ei muija osaa relata ja leikitellä seksin kanssa (ja tuntuukin väljältä liiallisen kostumisongelman vuoksi)
 
vierailija
Miten raskaus ja imetys tähän liittyy?
Ei toki kaikilla, mutta monilla naisilla on raskaus- ja imetysaikana hormonaalisista syistä kostumispulmia ja limakalvot on tavallista aremmat ja kaipaisivat siis normaaliakin enemmän liukastetta, luomua tai purkista. Hyvin tavallinen ongelma, jota esim. imetysaikana saatetaan hoitaa myös samoilla hormonivalmisteilla kuin vaihdevuosiin liittyvää kuivuutta.
 
vierailija
Miten raskaus ja imetys tähän liittyy?
Ja lisään vielä edelliseen että meille itse asiassa ensimmäinen (ja tuolloin vielä käyttämättä jäänyt) liukkari tuli vuoden 2010 äitiyspakkauksessa. Vuoden 2013 pakkauksessa sitä ei muistaakseni enää ollut, en muista oliko kondomejakaan... kumpaakaan en itse silloin kaivannut niin ei jäänyt mieleen.
 
vierailija
Ja lisään vielä edelliseen että meille itse asiassa ensimmäinen (ja tuolloin vielä käyttämättä jäänyt) liukkari tuli vuoden 2010 äitiyspakkauksessa. Vuoden 2013 pakkauksessa sitä ei muistaakseni enää ollut, en muista oliko kondomejakaan... kumpaakaan en itse silloin kaivannut niin ei jäänyt mieleen.
Anaalivoidetta äitiyspakkauksissa? WTF. Täytyy nyt ihan suoraan sanoa, että eihän tuossa ole päätä ei häntää. Jos raskaana oleva ei kostu, niin jättäkää rauhaan, liikaa vaadittu kumppaneilta? Neuvolako oikein kehottaa rasvaileen että pikkuisi pääsee rassaileen, tuohan on vain raiskaamista neuvolan ohjeilla.
 
9mmm
Anaalivoidetta äitiyspakkauksissa? WTF. Täytyy nyt ihan suoraan sanoa, että eihän tuossa ole päätä ei häntää. Jos raskaana oleva ei kostu, niin jättäkää rauhaan, liikaa vaadittu kumppaneilta? Neuvolako oikein kehottaa rasvaileen että pikkuisi pääsee rassaileen, tuohan on vain raiskaamista neuvolan ohjeilla.
Mut ootko kuullu et kuulemma raskaan ollessaan naiset tartti iekstra hyväilyy ja huomioo ja hellyyttä et ei stressaa? siis jos stressi vahingoittaa sikiötä? niin jos naiselle tuleekin siinä raskaana ollessa panetus ja mies ei sitten teekkään niin sitten se stressaa et haikaileekohan mies jonkun muun perään ja stressaaa???
 

Yhteistyössä