Miksi kaljut miehet eivät tee kaljulleen mitään??!!

  • Viestiketjun aloittaja "Nougat"
  • Ensimmäinen viesti
"Nougat"
Ihmettelen kun jopa nuorehkoja miehiä, joilla kaljun alkua eivät tee ongelmalleen mitään. Mies saattaa olla ihan kivan näköinen, mutta kokonaisuuden pilaa kammottava hiusten ohenema. Tiedän että noihin ongelmiin saa hoitoa, mutta äijät ei vaan tee mitään! No olkoon ilman naista sitten jos viihtyvät kammottavassa kaljussaan.

PS. On toki joitakin, joille kalju käy, mutta ei siis kaljuuntuneita/harvatukkaisia vaan kaljuksi ajeltuja esim. Vin Diesel.
 
viiieeras
Niinpä! Kuitenkin on pokkaa vaatia että naisen tulee olla hyväkroppainen, isotissinen, pitkätukkainen (blondi) ja samalla ukko on itse puolikalju kaljamahainen pikkumuna.
 
Niinpä! Kuitenkin on pokkaa vaatia että naisen tulee olla hyväkroppainen, isotissinen, pitkätukkainen (blondi) ja samalla ukko on itse puolikalju kaljamahainen pikkumuna.
Eeehehe! Vissiin väsynyt, kun tällainen naurattaa. :LOL:

Minua itseäni häiritsee enemmän tosi huonosti hoidetut hampaat. Varsinkin jos hampaita puuttuu ja ne mitkä on tallella, on mustuneita (niin ei voi syyttää onnettomuuksia, niillehän nyt ei voi mitään, jos tapaturman kautta hampaita irtoilee)
 
Miksi ihmeessä sille pitäis tehdä mitään? Enemmän se tupee näkyy ja hiusten istuttaminen on varsinaista hiusten halkomishommaa... Kerran itsetunto on kohdillaan, niin tuskinpa se kaljuuntuminen mikään elämisen este on :).

Kalju on hyvä :)!
 
vieras*
mulle on ihan sama kasvaako miehellä tukkaa vai ei, kunhan se pää on kalju. Mikään ei ole kamalampaa kuin hiukset miehellä paitsi setätukka jossa kaljua reunustaa hiukset :X
 
provolle kyytiä
[QUOTE="Nougat";30104031]Kyllä kaljuille on ihan lääkehoitoa, mutta miehet viis veisaavat ulkonäöstään. Onneksi voin valita hiuksellisia.[/QUOTE]

Sivuvaikutukset ikäviä. Ei kai sitä mielellään pelkästään turhamaisuuttaan itseään hormoneilla pumppaa?
 
Varmaan monelle miehelle aika arka asia tuo varhain kaljuuntuminen, eikä edes oikein osaa hakeutua hakemaan siihen apua (jos nyt edes kokee sitä tarvitsevansa).

Mun mies on 31, alkanut kaljuuntumaan noin 22-vuotiaana, sukuperintöä. Nykyään hiusraja huitelee jo jossain takaraivon tietämillä. Pitää tukkatyylinsä tästä(kin) syystä täysin kaljuna ja on mun mielestä ehdottomasti kuumempi kaljuna, kuin mitä ikinä on ollut hiukset päässä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttönen93
viiieeras
Kaljuuntuminenhan ei ole mikään juttu, voi vaan vetää koko pään kaljuksi niin ei tarvi kenenkään arvuutella, onko se kalju vai ei. Mutta se, että vaatii naiselta täydellisyyttä kun ei itsekään sitä ole, se on mun mielestä miehissä ihan perseestä.
 

Yhteistyössä