Miksi kaupassa myydään 86cm ja isompiakin potkuhousuja jos niitä ei kerran saa käyttää???

ihmettelen
Miksei niitä saa käyttää?

Tosin en minä 3-vuotiaalle, joka käytti kokoa 92-cm olisi sen kokoista potkuhousuja päälle pukenut. Mutta toisaalta kaveri puki isolle ja pullealle vauvalleen sen kokoisia ihan mielellään.
 
jaa
Miksei saa käyttää? No, ehkä noita potkareita en enää tuolle 2,5 veelle pukisi, mutta mua ainakin lähinnä ***taa, ettei ton kokoiselle löydy bodyja kaupoista. Käyttäisin niin mielellään, kun vaippa pysyy sen kanssa hyvin paikallaan. Onneks ei oo kovin suurikokoinen lapsi, 92cm mahtuu vielä.

Joo, ja pottailua kyllä harjoitellaan, mutta ei vielä ilman vaippaa reissussa selvitä.
 
vauvojen vaatteet erikseen.
No en kehtais enää lapsella joka kävelee käyttää potkuhousuja. Enkä kyllä enää bodejakaan käytä, ovat tosi hankalat jos täytyy kurkata että onko tullut kakka vai onko kyseessä pahempi pieru.
 
Hih, ei ne siis mulle olisi :D

Laitoin tuonne otetaan vastaan palstalle ilmoituksen että voisin niitä ottaa vastaan, niin mitä sinne vastataan! Ihmetellään miten pidän ton kokosia tenavalla ja enkö ole kuullut yöpuvuista kun vastasin että yöksi tykkään laittaa!!

Pistää niin vihaksi tollanen touhu!!! Miksi pitää ilkeillä jos ei kerran ole tarjota niitä potkareita!!!!

Mulla on 10kk ikänen vauva ja se on aikasta pulleaa tekoa joten potkuhousut on hyvät pitää. Ei ainakaan kiristä mistään!!
Ei mulla ole tarkoituksenakaan ihmisten ilmoille pukea niitä potkareita!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvojen vaatteet erikseen.:
No en kehtais enää lapsella joka kävelee käyttää potkuhousuja. Enkä kyllä enää bodejakaan käytä, ovat tosi hankalat jos täytyy kurkata että onko tullut kakka vai onko kyseessä pahempi pieru.
NO miellä on ihan vauva vielä ja ei kävele..
 
joooo
Meidän 1 v 6 kk on jo YLI 87 cm, koskapa 1,5 v neuvolamitoiltaan oli 87 cm. Vaatekoko on 86 - 92 cm, ja tytöille myydään jo ns. isojen tyttöjen vaatteita. En todellakaan aio pukea alle 2-vuotiasta olkapäät paljastavaan napapaita-toppiin!! tai farkkuhameeseen. Tai shortseihin, ja vyö.


On ihan etsiminen, että löytyisi vauvamaisempaa, käyttövaatetta.

Näyttää naurettavalt, kun lapsi menee vaipoissa ja tutti suussa, eikä osaa vielä puhua kuin sanoja ja vauvakieltä, ja sitten vaatteet on kuin teinityöllä... ??!!
 
öö
Alkuperäinen kirjoittaja vauvojen vaatteet erikseen.:
No en kehtais enää lapsella joka kävelee käyttää potkuhousuja. Enkä kyllä enää bodejakaan käytä, ovat tosi hankalat jos täytyy kurkata että onko tullut kakka vai onko kyseessä pahempi pieru.
Ei meidän käytössä enää bodeja eikä potkuhousuja tuossa koossa koska lapsi käy itse vessassa.Olisivat äärerrömän hankalat.

Jos äidin kuitenkin täytyy kurkkailla housuun, niin eikö silloin voi lähes vauvanvaatteita käyttää ?
Tuolla puistoillessa taas kevään tullen näkyy kun taaperoikäisiä puetaan vyötäröhousuihin joita äidit sitten nostelevat ja asettelevat kun eivät pysy
jalassa suojaten selkää jne.
Tuon ikäiset konttaavat ja kyykistelevät jatkuvasti, eli ehkä lapsemmanoloiset asut ihan käytännölliset kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joooo:
Meidän 1 v 6 kk on jo YLI 87 cm, koskapa 1,5 v neuvolamitoiltaan oli 87 cm. Vaatekoko on 86 - 92 cm, ja tytöille myydään jo ns. isojen tyttöjen vaatteita. En todellakaan aio pukea alle 2-vuotiasta olkapäät paljastavaan napapaita-toppiin!! tai farkkuhameeseen. Tai shortseihin, ja vyö.


On ihan etsiminen, että löytyisi vauvamaisempaa, käyttövaatetta.

Näyttää naurettavalt, kun lapsi menee vaipoissa ja tutti suussa, eikä osaa vielä puhua kuin sanoja ja vauvakieltä, ja sitten vaatteet on kuin teinityöllä... ??!!
Voi tämä on kun mun näppikseltä!! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvojen vaatteet erikseen.:
No en kehtais enää lapsella joka kävelee käyttää potkuhousuja. Enkä kyllä enää bodejakaan käytä, ovat tosi hankalat jos täytyy kurkata että onko tullut kakka vai onko kyseessä pahempi pieru.
Juu, no meillä esikoinen ei todellakaan kävellyt tuossa 10 kk iässä kun käytti kyseistä kokoa... :whistle:

Katsos kun lapsiakin on erikokoisia, vaikka se toisille tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää.

Enkä ymmärrä sitäkään, että jos itse ei kehtaisi, niin sitten haukutaan joku toinen joka kehtaa.
 

Yhteistyössä