miksi koiran ripuli iskee just silloin

kun on univelkaa tai on sairaana; vatsataudissa, kuumeessa tms.

meidän 2v koiralla on nyt elämänsä 4.ripuli ja taas ollaan koko perhe sairaana.. viimeks kun sille iski ripuli, niin oli lopputalvea ja tosi liukasta, mies reissussa ja minä kävelin kepeillä :xmas: kaveri kävi käyttämässä sen normilenkeillä, mut mä sit konkkasin pitkin pihaa yön kun en uskaltanu pidemmälle lähteä kun lapsi nukkui yksin sisällä.. sitä ennen sille iski ripuli kun lapsi oli keuhkokuumeessa ja koko perhe valvoi enemmän ja vähemmän ja univelkaa riitti.. sitä ennen oltiin kaikki mahataudissa kun sillekin iski myötätuntoripaska :D
nyt jo hymyilyttää, mut sillon ei!!
(tiedän ettei se osaa ajoittaa tota oikeesti :D)
 
Meillä koira sairastuu aina kun on kaikkea muutakin hoidettavaa. Ja aina viikonloppuna ja kun mies ei ole kotona.
Meil on nyt koiralla joku ihme närästyspuklailutauti, ei ripulia mutta oksentelua. Nyt viikko yli tätä jatkunut ja mä olen jo ihan hermostunut kun ei tiedä mikä sitä risoo.
 
:LOL: :LOL: Anteeks, mutta mä sain tästä illan parhaat naurut. Ihan tulee mieleen et se on pienessä päässään miettinyt että hmm.. emännällä on kepit ja isäntä ei ole kotona, sopivan liukastakin on, mitähän mä keksisin.. mitä jos vääntäisinkin ripaskat.. :LOL:
 
13
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Meillä koira sairastuu aina kun on kaikkea muutakin hoidettavaa. Ja aina viikonloppuna ja kun mies ei ole kotona.
Meil on nyt koiralla joku ihme närästyspuklailutauti, ei ripulia mutta oksentelua. Nyt viikko yli tätä jatkunut ja mä olen jo ihan hermostunut kun ei tiedä mikä sitä risoo.
Et sitten millään tajua soittaa eläinlääkärille? viikon oksentelu on jo huolestuttavaa.
 

Yhteistyössä