Miksi lihava kuvittelee olevansa kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja mikkie
  • Ensimmäinen viesti
Ylipainoinen voi olla todella kaunis.

Ja laihalla voi olla pärstä kuin petolinnun arkiperse aamuripulin jälkeen.

Jos siis pelkästä ulkonäöstä puhutaan. Ihmisen viehättävyyteen vaikuttaa moni muukin asia.
 
off topic
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
http://2.bp.blogspot.com/_ob2GBHDHORE/Shr7XKYZwsI/AAAAAAAAAjg/c4Yskz44fKQ/s400/h%C3%A4%C3%A4t4.jpg

isokokoisempikin voi olla kaunis hääpuvussa.
Tuoko kaunis? Ei tod. Omanko kuvasi laitoit :D
Eikös tuo kuvassa oleva nainen ole se Kaisa siitä Suuren Seikkailun finaalista v. 2003??
 
Morsian vm-06
On se hauska kun nuo lihavat ihmiset lähettävät tänne kuvia YLIlaihoista morsiamista! Miksette laita kuvaa jostain normaalipainoisesta hoikkasta morsiamesta??

Itse olen hoikka ja menin naimisiin olkaimettomassa kauniissa hääpuvussa ja samana kesänä eräs sukulainen meni naimisiin samantyylisessä puvussa, josta "selkäläskit" vain pursuivat yli puvusta. Ei kaunista katseltavaa, ja muutenkin tämän mallinen puku ei vain sopinut hänen kropalleen. Voitte vain arvata kumpi kantoi pukunsa paremmin?! :kieh: Itse sain kehuja niiiin paljon, miten kauniilta näytin ja miten hyvin pukuni sopi minulle - istui täydellisesti, olenhan kokoa 36! Edelleenkin saan kehuja hääpuvustani. :D

Kyllä lihavakin ihminen on kaunis siinä missä hoikkakin, mutta pukua sovittaessa pitää vain löytää se omalle vartalolleen sopiva - eikä mennä "muodin mukana"...
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja :
http://2.bp.blogspot.com/_ob2GBHDHORE/Shr7XKYZwsI/AAAAAAAAAjg/c4Yskz44fKQ/s400/h%C3%A4%C3%A4t4.jpg

isokokoisempikin voi olla kaunis hääpuvussa.
Tämäkö kaunis:D No ei kyllä... ei vaikka olisi laihempi.
Mielestäni ihan nätti morsian ja puku sopii todella hyvin hänelle! :flower:
 
Ksantippa S.
Alkuperäinen kirjoittaja Morsian vm-06:
Itse sain kehuja niiiin paljon, miten kauniilta näytin ja miten hyvin pukuni sopi minulle - istui täydellisesti, olenhan kokoa 36! Edelleenkin saan kehuja hääpuvustani. :D
Kyllä minäkin sanon joka häissä morsiamelle jonkin kohteliaisuuden. Jos en naamasta keksi mitään, niin sitten puvusta. Olisin tosin sanonut sille sukulaisellesi myös.

 
fyf
Tällaiset aloitukset kertovat vain ja ainoastaan aloittajan omista ongelmista. Kun on tyytyväinen itseensä, ei toisiakaan katsella inhoten ja arvostellen. Itse oon aina ollut hoikka, eikä mulla ole ongelmaa kenenkään ihmisen painosta.

Kauniita löytyy kaiken kokoisista ihmisistä. Ei kauneuskäsityksen tarvitse olla niin ahdas, että kauniita löytyisi vain tietyn kokoisista ja näköisistä ihmisistä. Ja olkoonpa ihminen minkä näköinen tahansa, kyllä se vanha totuus pitää aina paikkaansa, että ihmisen luonne, ajatukset ja teot joko kaunistavat tai rumentavat ihmisen.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Morsian vm-06:
On se hauska kun nuo lihavat ihmiset lähettävät tänne kuvia YLIlaihoista morsiamista! Miksette laita kuvaa jostain normaalipainoisesta hoikkasta morsiamesta??

Itse olen hoikka ja menin naimisiin olkaimettomassa kauniissa hääpuvussa ja samana kesänä eräs sukulainen meni naimisiin samantyylisessä puvussa, josta "selkäläskit" vain pursuivat yli puvusta. Ei kaunista katseltavaa, ja muutenkin tämän mallinen puku ei vain sopinut hänen kropalleen. Voitte vain arvata kumpi kantoi pukunsa paremmin?! :kieh: Itse sain kehuja niiiin paljon, miten kauniilta näytin ja miten hyvin pukuni sopi minulle - istui täydellisesti, olenhan kokoa 36! Edelleenkin saan kehuja hääpuvustani. :D

Kyllä lihavakin ihminen on kaunis siinä missä hoikkakin, mutta pukua sovittaessa pitää vain löytää se omalle vartalolleen sopiva - eikä mennä "muodin mukana"...
No eipä ne hoikatkaan aina osaa oikeanlaista pukua valita, nähty jos minkäkin laista kaapua...

Oma hääpukuni oli kokoa 46, olkaimeton. Läskit ei pursunneet mistään ja puku istui kuin hanska. Alunperin ajattelin etten missään nimessä halua/voi laittaa olkaimetonta mutta joka liikkeessä jossa kävin pukuja sovittelemassa sanottiin että ilman muuta olkaimeton, kun ihoni on niin hyvässä kunnossa ja muutenkin tuo kaulan alue kaunis.

Olo hääpäivänä oli upea ja kaunis ja hääkuvat on todella kauniit ja onnistuneet! Eikä näy kyllä läskiä missään :) Nyt jo reilusti lisää painoa ja ihan tyytyväinen olen kaikinpuolin.
 
Morsian vm-06
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Alkuperäinen kirjoittaja Morsian vm-06:
Itse sain kehuja niiiin paljon, miten kauniilta näytin ja miten hyvin pukuni sopi minulle - istui täydellisesti, olenhan kokoa 36! Edelleenkin saan kehuja hääpuvustani. :D
Kyllä minäkin sanon joka häissä morsiamelle jonkin kohteliaisuuden. Jos en naamasta keksi mitään, niin sitten puvusta. Olisin tosin sanonut sille sukulaisellesi myös.
No harmittaako itseäsi kun et saanut kehuja? :kieh:
Kyllä nämä kehut ovat tulleet kaikilta sukulaisilta ja tuttavilta, jopa sellaisilta ihmisiltä, jotka eivät tavallisesti "osaa kehua" ketään eikä mitään. Ja vielä vuosien varreltakin olen mm. äitini kautta saanut terveisiä tutuilta, että kyllä se teidän tytär oli silloin niin upea ja häät yksi mieleenpainuvimmista ja hauskimmat kuin aiemmat joissa ovat olleet. :D

Varmasti sai "kehuja" myös tämä sukualiseni, muttei hänen häistään ole sukujuhlissa puhuttu sanallakaan, kun taas meidän häitä aina muistellaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
mä kehtasin pitää hääpukua, vaikka menin toista kertaa naimisiin, olin raskaana ja lihavakin, kehtasin laittaa jopa tiaran päähän
Että kehtasitkin :D
Hassu, et sinä ole lihava!

Vilautanpa minäkin läskipossumorsianta sitten, vaikka varmasti tulee sanomista puvun rinnuksista joka jo valuu pois päältä :LOL: Tässä oltiin siis jo sulhon kanssa kaksin hotellissa :D
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/Our wedding/178.jpg?t=1260790033
 

Yhteistyössä