Miksi mä taas ihastuin mieheen joka ei ole valmis seurustelemaan

  • Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti
"Minä"
Joskus kolmisen vuotta sitten tapailin erästä miestä pari kuukautta melko tiiviisti ja olimme kuin pariskunta vaikka emme olleet. Lopulta mies halusi ottaa etäisyyttä ja ymmärsin sen koska hänestä erostaan oli todella lyhyt aika. Jälkeenpäin kyllä tajusin, että se mies on aika paska tyyppi ja aika itseään täynnä.

No alkuvuodesta tapasin baarissa erään miehen jonka tiesin nimeltä. Lähestyin häntä ja tapasimme muutaman kerran. Mies oli kuitenkin eronnut muutama kuukausi sitten eikä ollut päässyt yli siitä kaikesta mitä exänsä teki. Eikä ole vieläkään päässyt ja yrittää saada itseään selville tuosta tilanteesta. Meillä oli parin kuukauden tauko tapaamisissa, mutta kirjoittelimme facessa aina välillä. Viikonloppuna kuitenkin vietin kaksi yötä miehen luona eikä se pelkkää seksiä ollut.

Mä olen ihastunut, mutta ei auta kuin kestää tämä, että mies ei ole nyt valmis mihinkään. Mies haluaa kuitenkin pysyä mun kanssa väleissä eikä ole pelkän seksin perään.

Huoh, kun mä olen tyhmä tunteideni kanssa.
 
ykskert
Siksi, kun ihastut vääränlaisiin miehiin. Ainakin jälkimmäinen juttu on ihan ilman kontrollia tapahtunut erehdys. Ei kannata mennä sörkkimään ihmistä, jolla on ollut ero vain muutamia kuukausia aiemmin.
 
"hippuli"
en osaa sua neuvoa mitenkään,ite olen kans ihastunut ihan täysillä mieheen jota en saa vaikka vapaa onkin.Kyllä me jutellaan kun nähdään mutta se haluaa seksiä ja mä haluan suhteen.sulla mies ei kuitenkaan näytä olevan vaan seksin perään. En ole ite uskaltanut kertoa miehelle tunteistani vaikka ehkä se on lukenut rivien välistä mutta kun ei se muuttais varmaan yhtään mitään. Mitttinyt et pitäskö kertoa?
 
"a p"
Siksi, kun ihastut vääränlaisiin miehiin. Ainakin jälkimmäinen juttu on ihan ilman kontrollia tapahtunut erehdys. Ei kannata mennä sörkkimään ihmistä, jolla on ollut ero vain muutamia kuukausia aiemmin.
No alunperin hain mieheltä vain seksiä, mutta juttu meni vähän pitemmälle. Ollaan aika paljon keskusteltu muuta kuin vain tyyliin päivän säästä. Tiesin ennen ensimmäistä kertaa, että miehen exä oli pettänyt miestä kahden eri miehen kanssa. Erään miehen kanssa käydyn keskustelun aikana huomasin, että mies on aika katkera. Hän kuitenkin sanoo, että haluaisi vähitellen päästä jaloilleen ja elämässä eteenpäin.
 
??
Oonko mä ainoa joka ajattelee näissä tapauksissa aina että kyllä kaikki on valmiita seurustelemaan kun oikea ihminen tulee kuvioihin? Ehkä musta tuli kyyninen kun tapasin liian monta "en ole valmis suhteeseen"-kundeja.
 
"Mä"
Oonko mä ainoa joka ajattelee näissä tapauksissa aina että kyllä kaikki on valmiita seurustelemaan kun oikea ihminen tulee kuvioihin? Ehkä musta tuli kyyninen kun tapasin liian monta "en ole valmis suhteeseen"-kundeja.
mä olen yhtä kyyninen. Toi on niin hyvä selitys, kun huomaa, ettei haluakaan tietyn ihmisen kanssa seurustella vakavasti. Kummasti ne miehet vaan sitten yhtäkkiä pariutuvat jonkun toisen kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Wandii
Oonko mä ainoa joka ajattelee näissä tapauksissa aina että kyllä kaikki on valmiita seurustelemaan kun oikea ihminen tulee kuvioihin? Ehkä musta tuli kyyninen kun tapasin liian monta "en ole valmis suhteeseen"-kundeja.
Erittäin samaa mieltä. Jos ei ole valmis, ei ole koskaan SINUN kanssasi... Se on tosi raakaa, mutta niin se vaan tuntuu menevän. Älkää naiset roikkuko niitten tyyppien perässä, jotka ei ole valmiita tai haluavat hetken vielä mennä tai keskittyvät opiskeluun/uraan/urheiluun. Kun se oikea tulee kohdalle, he ovatkin heti valmiita. Aika katkeraksi jää sitten se rannalle jäänyt, joka on miestä odottanut.
 
jdgkd
Kyllä mäkin ajattelen kuten muutama muukin tässä ketjussa, eli tuo nyt vaan on selitys sille miksi juuri tietyn ihmisen kanssa ei natsaa. Kyllä sitä on valmis sitoutumaan kun se oikea ihminen tulee kohdalle.

Ja jos jatkuvasti ihastuu miehiin, joita ei kiinnosta tai on tylyjä, voi alkaa miettiä onko itsessä jotain 'vikaa' - siis että miksi juuri tuollaisiin ihastuu. :)
 
jdgkd
[QUOTE="a p";26181891]Jatkuvasti? Jos kerron kahdesta miehestä lähes kolmen vuoden aikana.[/QUOTE]

Siinä olikin se JOS. Vähän niin kuin että jos tuollaista alkaa enempikin sattumaan niin sitten kannattaa funtsia.
 

Yhteistyössä