Miksi mies (40v) laukeaa nopeasti? johtuuko se minusta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli tilanne tämä

mies yli 40vee. Minä nuorempi. Meillä on alkuvaiheessa oleva suhde ja ehditään nähdä tilanteen pakosta vain suht harvoin..parin viikon välein ja oltiin nyt ekaa kertaa sängyssä "loppuun asti". On aiemminkin käväissyt huulilla, mutta ei ole ollut ehkäisyä..niin jätetty siihen. Nyt sitten oli. Mies tuli ihan muutamalla työnnöllä kortsun kanssa ja totesi siinä ääneen ennen, että on niin kiihottunut, että tulee. Puhuiko mies siis totta?

Kun olenhan kuullut aina juttuja ja elokuvissa nähty nuoria poikia jotka tulee housuihinsa jne., mutta että myös tämän ikäiset?

Jäin vain miettimään että onko minussa joku vika? Tai onko mies jotenkin ahdistunut minusta? Inhottaa kun jää sitten pyörimään tällainen epävarma olo itsestään.. helposti alan näkemään itsessäni jotain huonoa.
 
vierailija
Eli tilanne tämä
Mies tuli ihan muutamalla työnnöllä kortsun kanssa ja totesi siinä ääneen ennen, että on niin kiihottunut, että tulee. Puhuiko mies siis totta?

Kun olenhan kuullut aina juttuja ja elokuvissa nähty nuoria poikia jotka tulee housuihinsa jne., mutta että myös tämän ikäiset?

Jäin vain miettimään että onko minussa joku vika? Tai onko mies jotenkin ahdistunut minusta? Inhottaa kun jää sitten pyörimään tällainen epävarma olo itsestään.. helposti alan näkemään itsessäni jotain huonoa.
Öö. Kiihottumisesta mieskin tulee. Harvevempi ahdistuksesta laukeaa? o_O
Enemmän seksiä voisi auttaa.
 
vierailija
Eli tilanne tämä

mies yli 40vee. Minä nuorempi. Meillä on alkuvaiheessa oleva suhde ja ehditään nähdä tilanteen pakosta vain suht harvoin..parin viikon välein ja oltiin nyt ekaa kertaa sängyssä "loppuun asti". On aiemminkin käväissyt huulilla, mutta ei ole ollut ehkäisyä..niin jätetty siihen. Nyt sitten oli. Mies tuli ihan muutamalla työnnöllä kortsun kanssa ja totesi siinä ääneen ennen, että on niin kiihottunut, että tulee. Puhuiko mies siis totta?

Kun olenhan kuullut aina juttuja ja elokuvissa nähty nuoria poikia jotka tulee housuihinsa jne., mutta että myös tämän ikäiset?

Jäin vain miettimään että onko minussa joku vika? Tai onko mies jotenkin ahdistunut minusta? Inhottaa kun jää sitten pyörimään tällainen epävarma olo itsestään.. helposti alan näkemään itsessäni jotain huonoa.
Onhan tuo hieman erikoista, että noin nopeasti lastit lähtee, muttei mitenkään tavatonta. Olet varmaan kropaltasi erittäin paljon hänen mieleensä ja ilmeisesti herra ei myöskään "hakkaa patonkia" silloin kun ei sinua tapaa eli paineet ovat kovat. Jos tapaaminen useammin ei ole mahdollista, niin ensi kerralla otat häneltä alkupaineet pois suu- tai käsipelillä ja kestoa löytyy varmasti sitten enemmän kakkoskierroksella.
 
vierailija
Ei ole kenenkään "syy". Ennemmin "sairaus" jota voi harjoitella. Mies vain tulee liian nopea. Kannattaa vähän googletella asias. Sama ongelma voi olla myös naisilla.

Itselläni oli aikaisemmin samanlainen mies. Ja lopulta suhde loppui nimenomaan seksiin. Häntä ei juurikaan kiinnostanut, ja sit kun tuli, tuli parilla työnnöllä. Ja tät's it. Mitään muuta ei minun eteen tehnyt.
Varmaan voit arvata ettei se parisuhde kestänyt vaikka muuten olikin mukava mies.. Niin ja hänellä tuli myös näitä yöllisiä. Vaikka ei silti seksi kiinnostanut.

Että ei ne ongelmat teini-iässä lopu, siksi ne onkin ongelmia...
 
vierailija
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Eiköhän sattunut vaan tuolla kertaa olemaan niin kiihottunut, että tuli heti. Etenkin, jos ei ole vähään aikaan saanut.

Turha tuota on jäädä pohtimaan liikaa. Oman kokemuksen mukaan joskus saa heti, toisinaan taas jaksaa tunnin verrankin, ihan näin vuosikymmeniä kestäneessä suhteessa saman miehen kanssa. Ei ne miehet ole mitään koneita, jotka toistaa aina kaiken samalla lailla.:love:
 
kasvaaikuiseksi
Ei ole kenenkään "syy". Ennemmin "sairaus" jota voi harjoitella. Mies vain tulee liian nopea. Kannattaa vähän googletella asias. Sama ongelma voi olla myös naisilla.

Itselläni oli aikaisemmin samanlainen mies. Ja lopulta suhde loppui nimenomaan seksiin. Häntä ei juurikaan kiinnostanut, ja sit kun tuli, tuli parilla työnnöllä. Ja tät's it. Mitään muuta ei minun eteen tehnyt.
Varmaan voit arvata ettei se parisuhde kestänyt vaikka muuten olikin mukava mies.. Niin ja hänellä tuli myös näitä yöllisiä. Vaikka ei silti seksi kiinnostanut.

Että ei ne ongelmat teini-iässä lopu, siksi ne onkin ongelmia...
Juuri näin. Liian nopea laukeaminen on yksi 'potenssiongelmien' muoto. Minä olen törmännyt elämäni aikana vain kahteen mieheen, jollat ämä ongelma on. Molemmat olivat yli kolmekymppisiä, toki häiriö oli ollut heillä aina. Onneksi itse saan nykyään nopeasti, joten toinen näistä miehistä on edelleen rakastajani. Jos jäisin ilman, niin aika ikäväksi homma menisi.

Ikää minulla on yli 40 v ja suurimmalla rakastajistani on ollut aivan normaali kestävyys, joten en uskottele itselleni, että olisin jotenkin yliseksikäs, enkä myöskään kuvittele liian nopean laukeamisen olevan millään tavalla minun 'syytäni'.
 
vierailija
Pikaruikkijan tulee aina runkata ennen yhdyntää, siis vatkata loppuun asti. Sitten pystyy tyydyttämään myös naisen. Ei ole hyvää käytöstä vain huiskaista toosaan päin. :notworthy:
 
vierailija
Juuri näin. Liian nopea laukeaminen on yksi 'potenssiongelmien' muoto. Minä olen törmännyt elämäni aikana vain kahteen mieheen, jollat ämä ongelma on. Molemmat olivat yli kolmekymppisiä, toki häiriö oli ollut heillä aina. Onneksi itse saan nykyään nopeasti, joten toinen näistä miehistä on edelleen rakastajani. Jos jäisin ilman, niin aika ikäväksi homma menisi.

Ikää minulla on yli 40 v ja suurimmalla rakastajistani on ollut aivan normaali kestävyys, joten en uskottele itselleni, että olisin jotenkin yliseksikäs, enkä myöskään kuvittele liian nopean laukeamisen olevan millään tavalla minun 'syytäni'.
Hei ja kiitos vastauksistanne

Kyllä minä jo vähän googlettelinkin, ja löysin näitä harjoituksia yms. mitä asian eteen mies voi tehdä. Asiasta löytyy myös aika ristiriitaista tietoa koska ilmeisesti syitä voi olla monia. Minähän en vielä voi tietää, onko miehellä ollut tämä ongelma aina.. vai onko kyse nyt siitä että olen uusi kumppan, eka kerta meidän välillä ja mahdollisesti "ollut ilman" jonkin aikaa. Asia selvinnee vain ajan kanssa.

Ehkäpä luotan miehen omaan sanaan nyt alunalkajaisiksi..kun kerran sanoi että on niin kiihottunut niin sitten on. Täytyy pohtia sitten enemmän, jos sama alkaa olemaan enemmän sääntö kuin poikkeus.

Halusin vain tätä kysyä, koska googlettamalla löytyi myös syitä "psykologiset syyt" jne.

Paljon on muuten naisvastaajia (palstan luonteesta johtuen? :D ylläri) Olisi kiva saada mies kommenttejakin tähän aiheeseen :)

terveisin ap
 

Yhteistyössä