Miksi mustalaiset saa käyttäytyä miten tahansa?

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelen...
  • Ensimmäinen viesti
Mies...
Ei, jos on 50 sana 5 vastaan!
Kaikki kahvilan asiakkaat sanoo että mannet ite käveli pihalle ja kaatu.
Just elokuvissahan tämä toimii, 50 henkilön joukosta saattaisi apuun tulla ehkä 2 henkilöä loput 47 jo pelkästään rasistiksi leimautumisen pelossa olisi valmita samantien todistamaan muita valkolaisia vastaan..

Ihannetilanteessa tollasessa tilanteessa tuo joukko tosiaan potkisi nuo sairaalaan ja sanoisi että keskenään tappelivat.
 
Mun mies sanoo että oon sielultani mustalainen.

Jos mustalaisnainen kävelee vastaan kaupanovella, se on hän joka väistää minua.

Muuten voin väistyä, mutta en koskaan mustalaisille(paitsi vanhoille mustalaisnaisille).

He ovat niin tottuneet saamaan tilansa ja valtansa. Minä en heitä pelkää.
 
"Samu"
Haha, ehkä mäkin saan banaania persiiseen (tai ainakin saisin, jos käyttäisin tummaa nikkiä), mutta näin kaupassa töissä olleena voin kyllä ihan suoraan sanoa, että kyllä nää erään ihmisryhmän edustajat pöllii aina jotain.Aina. Ja mitä ihmeellisimpiä asioita...
 
ihmettelen..
[QUOTE="Samu";30307796]Haha, ehkä mäkin saan banaania persiiseen (tai ainakin saisin, jos käyttäisin tummaa nikkiä), mutta näin kaupassa töissä olleena voin kyllä ihan suoraan sanoa, että kyllä nää erään ihmisryhmän edustajat pöllii aina jotain.Aina. Ja mitä ihmeellisimpiä asioita...[/QUOTE]

Kerran näin ku arviolta 6-7 vuoden ikäinen mustalaispoika laittoi tavaroita taskuunsa ja kun jäi kiinni ja poliisit tuli paikalle niin siellä kailotettiin kovaan ääneen vanhempien toimesta että hän oli leikillään ne laittanut.

Varmasti juu..
 
johtuusiitä
Mustalaiset kuuluu siihen ryhmään, jotka nostetaan esille ja sitten kilpaillaan siitä kuka suvaitsee niitä kaikista parhaiten. Kaikki kritisointi ja arvostelu on aina rasismia, niin kukaan ei oikein uskalla sanoa mitään.
 
Sekö on asiallista, että mustalaiset saa tehdä mitä tahansa ja silti niitä pitäis vaan kehua?
Ehkä osaat lukea. Kirjoitin aiemmin tässä ketjussa, mitä mieltä olen itse siitä miten kenen tahansa ihmisen, alkuperään katsomatta, pitäisi käyttäytyä. En todellakaan oleta että epärehellistä, aggressiivista ihmistä tai hänen käytöstään pitäisi kehua. En minäkään hyväksy sellaista, enkä ymmärrä ihmisiä jotka tämmöistä ihannoivat.

Ymmärrän myös ennakkoasenteen ylipäätään tummiin kohdistuen, tiedän itsekin mitä osa mustalaisista touhuaa. Mutta se on epäasiallista, että ei yritetäkään keskustella menemättä henkilökohtaisuuksiin tai hyökkimättä sanallisesti toista vastaan - en minä ole syyllinen kenenkään tekemisiin. Vastuussakin lienen vain siitä mitä itse teen tai mitä miun lapset tekee.

Asiallisella keskustelulla tarkoitan, että mikäli täällä joku haluaa keskustella tai kysellä repimättä pelihousujaan, niin olen kyllä mukana. Ethän siekään voi väittää että kaikki tämän ketjun keskustelukaan kovin asiallista olisi tai että kaikki tänne tulleet viestit olisivat keskustelua ylipäätään.
 
dddd
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30307454:
Itse ihmettelen myös samaa. Ihan turha heidän on valittaa, kun heitä ei hyväksytä. Omalla käytöksellään sen aiheuttavat. Tuossa joku kyseli miksi ap ei sanonut mitään, mutta eihän noille ulkopuolinen uskalla poikkipuolista sanaa sanoa tai tulevat päälle.
Juuri näin.

Kerran pidin puoleni, kun mustalaiseukko kiilasi pitkän jonon kärkeen ja menin hänen edelle, koska minulla oli aika varattuna ko. paikkaan. Eukko alkoi nimittelemään keltamahaksi ja uhkaili, että ulkona käyvät joukolla kimppuuni. Onneksi pääsin häntä ennen livahtamaan pois paikalta. Hullua sakkia suurin osa mustalaisista.

Ei ole mitään käytöstapoja ja häpyä. Öykkäröinnillä päästään etuilemaan ja saadaan etuoikeuksia, kun muut eivät uskalla sanoa vastaan. Ihan turha tosiaan ihmetellä, miksi heitä ei hyväksytä. Kannattaisi katsoa peiliin.
 
"nuuh"
Mä olen huomannut yhden kikan miten nää mannelaumat saa käännytettyä kaupan ovelta takas. Menen käsiojossa heitä ovelle vastaan ja huudan "ai tervetuloa! Siinähän meidän uudet työharjottelijat onkin. Ootte vähän myöhässä mutta käydääs vaihtaa vaatteet niin samalla näytän valvontakamerat jotka muutes kuvaa inva eli manneparkkiakin tossa ovien eessä." Siinä sametit vilahtaa ja tojotat saa kaasua samantien.
 
joku_vaan
Olin kerran Hesessä syömässä. Yksi mies oli metrin päässä kassasta miettimässä mitä ottaisi, muuta jonoa ei ollut, kun mustalaisrouva tulee lujaa vauhtia kassalle miehen ohi ja kailottaa haluavansa juustohampurilaisen. Sitten kun on maksanut, huutaa tyttärelleen, joka oli jäänyt ovelle, että kohta tulee. Maksamisen jälkeen rouva siirtyy tiskillä vähän sivuun ja nostaa muffinssikupua. En nähnyt mitä tapahtui, mutta en ihmettele, mikäli sieltä olisi jotain siirtynyt hameen alle..
 
[QUOTE="Samu";30312172]Juuli, mä en ainakaan pääse tohon "suuri romanikeskustelu" tms. trediin? En tiedä onko muilla samoja ongelmia.[/QUOTE]

En tiedä mitä tapahtui, yritin luoda äskettäin uutta keskustelua mutta vaikka ketju muka luotiin, ei sitäkään saa auki. Saako joku muu luotua erillisen ketjun niin voisimme siirtyä sinne juttelemaan, ehkä se vika on täällä päin yhteyksissä tai jotain?
 

Yhteistyössä