miksi naimisissa olevat miehet tulee aina iskemään baarissa ja ehdottaa suoraan seksiä? Aina baarissa 3-8 miestä/illassa tulee.

  • Viestiketjun aloittaja yh
  • Ensimmäinen viesti
vieras
tuollainen olisi saatava loppumaan mutta taitaa olla ikuinen riesa. sitä ajan takaa että miehet oppisivat arvostamaan vaimojansa.


Järjestä kunnon nalkutuskohtaus seraaval kerral ku tiedä kyseessä olevan ukkomies.
 
yh
niin, siis aluksi tulee juttelemaan ja iskemään, sit ehdottaa yleensä seksiä. monta krt illassa. ja sormessa kiiltää sormus tai jotain kautta tietää, että mies perheellinen! Se niin väärin, pettäjiä ihan liikaa!
 
dd
Alkuperäinen kirjoittaja cc:
Sama tuli mieleen, sie oot vissiin halvan näköinen.
Sellaisen jolta saa. :)
Buahahaa. Se et teidän miehet käy vieraissa on toki aina sen syytä, että nainen on ollut halvannäköinen.
Miltä mahdat itse näyttää, kun sen miehen täytyy vieraissa hypätä :D ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks mulle ei tuu koskaan!? En kyllä suostuiskaan. Mulle tullaan lepertelmään vaan jotain mun kauneudesta, ei koskaan läheks panee, vääryyyttä!!!!!!!
Näin mullekin käy. Kauneutta ylistetään ja mun miestä pidetään maailman onnellisimpana ukkona maanpäällä.... Juttu seuraa on aina ja hauskaa, mutta harvoin, voisi sanoa ettei koskaan oikeastaan kukaan ole ehdottanut suoraan panemaan menoa. Muutaman hienovaraisen kutsun olen saanut, mutta en kyllä ole katsellut oliko sormuksia vai ei kun minnekään en ole koskaan ollut menossa.

Tullaanko sulle ap ehdottelemaan kaikissa mestoissa joissa käyt ja kuinka nopeesti juttu kääntyy siihen panemiseen...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja cc:
Sama tuli mieleen, sie oot vissiin halvan näköinen.
Sellaisen jolta saa. :)
Buahahaa. Se et teidän miehet käy vieraissa on toki aina sen syytä, että nainen on ollut halvannäköinen.
Miltä mahdat itse näyttää, kun sen miehen täytyy vieraissa hypätä :D ?
No mutta kyllä palsta tietää. Ukot on viattomia, aivottomia ja kaikkien naisten (lue vamppien ) vietävissä..... ;)
 
vieras
Tuollasesta en niin tiiä. En ole baarissa käynyt aikoihin. Mutta silloin kun oli miehen kanssa vasta alettu seurustelemaan ja menin yksin tai siis tyttöjen kanssa baariin, riitti ehdottelijoita. Vaikka muuten ei koskaan! Paistaako se jotenkin läpi että on rakastunut vai että on varattu?
 
niin miksi
ai miksi.
kysyykö ap että miksi?? ?? ?? ?? ??
jos ne haluaa naira vaikka??
semmosta se tuppaa olemaan, noilla lihatiskeillä.

eivät ne kaverit lopu, never. Tämä on varma tieto. Ympäri maailmaa, joka päivä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuollasesta en niin tiiä. En ole baarissa käynyt aikoihin. Mutta silloin kun oli miehen kanssa vasta alettu seurustelemaan ja menin yksin tai siis tyttöjen kanssa baariin, riitti ehdottelijoita. Vaikka muuten ei koskaan! Paistaako se jotenkin läpi että on rakastunut vai että on varattu?
Se on varmaan se kun miehet jotenkin aistii että on saavuttamaton, pakko siis yrittää vaikka tietää epäonnistuvansa, tai sitä suurempi onnistuminen ilmeisesti jos saa varatun pokattua :D
 
Neptunus
No yleensä mies haluaa pillua jos käy ilman vaimoa baarissa. Se on enemmän sääntö kuin poikkeus. Vaimoille ei sitä toki kerrota, ja kaverin selusta turvataan. Kaveri kun on yön vosulla ni vaimon tehdessä seuraavana päivänä tarkastussoiton sanon "tossa se sohvalla nukku yönsä". Näin homma toimii ja kukaan ei lavertele, kun jokaisella noita vosuja ollu, eikä kukaan halua että vaimot saa tietää. Vaimojen keskuudessa olemme uskolllisten miesten maineessa.
 
No omakohtasesta kokemuksesta nii kyllä niitä onkijoita on sitte eronneita ja karanneita.. Emt mistä se johtuu.. Onko sitte helposti lähestyttävän näköinen/oloinen tai mitä.. Kyllä juttuseuraa on aina ja kait sitä muutakin jos kiinnostais. Eikä niitä miehiä ainakaan kiinnosta vaikka itelläkin sormus sormessa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neptunus:
No yleensä mies haluaa pillua jos käy ilman vaimoa baarissa. Se on enemmän sääntö kuin poikkeus. Vaimoille ei sitä toki kerrota, ja kaverin selusta turvataan. Kaveri kun on yön vosulla ni vaimon tehdessä seuraavana päivänä tarkastussoiton sanon "tossa se sohvalla nukku yönsä". Näin homma toimii ja kukaan ei lavertele, kun jokaisella noita vosuja ollu, eikä kukaan halua että vaimot saa tietää. Vaimojen keskuudessa olemme uskolllisten miesten maineessa.
En usko. Se on tietty ryhmä ja tietyt tyypit jotka näitä juttuja tekee, siis pettämisiä. Ja sukupuolella ei ole mitään väliä, sekä naiset että miehet pettävät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neptunus:
No yleensä mies haluaa pillua jos käy ilman vaimoa baarissa. Se on enemmän sääntö kuin poikkeus. Vaimoille ei sitä toki kerrota, ja kaverin selusta turvataan. Kaveri kun on yön vosulla ni vaimon tehdessä seuraavana päivänä tarkastussoiton sanon "tossa se sohvalla nukku yönsä". Näin homma toimii ja kukaan ei lavertele, kun jokaisella noita vosuja ollu, eikä kukaan halua että vaimot saa tietää. Vaimojen keskuudessa olemme uskolllisten miesten maineessa.
Mielenkiintoinen kaveripiiri sulla. Ootko ikinä miettinyt mitä ne teidän vaimot tekee sillä aikaa kun te panette vosujanne? Käyvätkö koskaan päiväkahvilla tyttöjen kanssa, shoppailemassa, reissuilla, risteilyllä? ;)
 
tanja
ei mun mies petä, ei ole koskaan pettänyt. joskus käy kavereiden kanssa ulkona tai kalassa, mut kyllä mä tiiän että jätkien kesken siellä vain ovat. ellei sit miehen kanssa petä ;)
 
Jaa
Alkuperäinen kirjoittaja tanja:
ei mun mies petä, ei ole koskaan pettänyt. joskus käy kavereiden kanssa ulkona tai kalassa, mut kyllä mä tiiän että jätkien kesken siellä vain ovat. ellei sit miehen kanssa petä ;)
Miten voit olla noin varma? Mullakin suhde ukkomieheen jo 7kk ajan ja vaimo varmasti sanoo samalla tavalla..
 
tanja
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja tanja:
ei mun mies petä, ei ole koskaan pettänyt. joskus käy kavereiden kanssa ulkona tai kalassa, mut kyllä mä tiiän että jätkien kesken siellä vain ovat. ellei sit miehen kanssa petä ;)
Miten voit olla noin varma? Mullakin suhde ukkomieheen jo 7kk ajan ja vaimo varmasti sanoo samalla tavalla..
pitää vaan luottaa
 

Yhteistyössä