Miksi nettimies ei kysy mun kuvaa?

  • Viestiketjun aloittaja Miksi aina?
  • Ensimmäinen viesti
Miksi aina?
Kolmatta viikkoa jo kirjoitellaan eikä vieläkään ole sanallakaan maininnut kuvaa..Omansa on profiilissa ja ereäässä toisessa sivustossa olen sen myös nähnyt. luulisi ettei asia vaivaisi mutta vaivaahan se kun normaalisti kaikki kysyy kuvaa heti.Epäilen että mahtaako olla feikki? Ääneenkin epäilin hälle että onko varattu mutta tulistui että että ei ole ,ei hän täällä muuten pyörisi. Tapaamistakin ollaan suunniteltu mutta tuntuu että ei sekään onnistu joten epäilys varatusta vahvistuu enmmän.On todellamukavan oloinen mutta ehkä se juuri tarkoittaakin että on varattu/feikki.
Kerran olen törmännyt sellaiseen joka halusi tavata mutta aina tuli jotain ja kun vaadin että nyt sovitaan aika niin katosi,onkohan tämä samanlainen? Vaikka sanoo että haluaa tavata ja että tottakai tavataan ym.
 
Mulla on todella vähän kokemusta mistään nettitreffijutuista, mutta ensimmäisenä mieleen tulee se, että ehkä mies ei kysy kuvaa, koska kokee, ettei ulkonäöllä ole niin väliä.

Tai sitten hän antaa sulle aikaa oppia luottamaan häneen siten, että koet jossakin vaiheessa olevasi valmis kuvasi jakamaan...jokin syy kun siihen varmaan on, ettei sulla ollut kuvaasi edes profiilissa?!?

Ja mitä noihin kuviin noin niin kuin yleensäkin tulee, niin ihmisillä on tapana laittaa itsestään esiin kuvia, joissa näyttää mahd. hyvälle. Ja se todellisuus on monasti sitten hieman toinen. En tarkoita, että se nyt mitenkään järettömästi huonompi olisi, mutta moniko postaa esim fb:hen itsestään huonoja kuvia, jos niitä ei nimenomaan huumorimielessä sinne laita? Ei varmaan monikaan. Ehkä mies ajattelee, että näkee sut ennemmin livenä, kuin kuvista.
 
Miksi aina?
Voihan se olla varattukin, mutta ei ehkä pyydä kuvaa sen takia koska haluaa pitää fantasiansa...
Hän on itse kanssa ihan taviksen näköinen,mahaa on ja niin edelleen. En ole itse kysynyt kuinka vanha profiili kuva on koska se on taatusti vanhempi mitä se toinen kuva.Minulle ei ulkonäkö ole tärkein, mutta se ei tarkoita että olisin itse susiruma tai että miehen ulkönäöllä ei olisi merkitystä.En silti vaadi mitään kiiltokuvapoikaa,karumpi ulkonäkö viehättää enemmän.
 
Miksi aina?
Mulla on todella vähän kokemusta mistään nettitreffijutuista, mutta ensimmäisenä mieleen tulee se, että ehkä mies ei kysy kuvaa, koska kokee, ettei ulkonäöllä ole niin väliä.

Tai sitten hän antaa sulle aikaa oppia luottamaan häneen siten, että koet jossakin vaiheessa olevasi valmis kuvasi jakamaan...jokin syy kun siihen varmaan on, ettei sulla ollut kuvaasi edes profiilissa?!?

Ja mitä noihin kuviin noin niin kuin yleensäkin tulee, niin ihmisillä on tapana laittaa itsestään esiin kuvia, joissa näyttää mahd. hyvälle. Ja se todellisuus on monasti sitten hieman toinen. En tarkoita, että se nyt mitenkään järettömästi huonompi olisi, mutta moniko postaa esim fb:hen itsestään huonoja kuvia, jos niitä ei nimenomaan huumorimielessä sinne laita? Ei varmaan monikaan. Ehkä mies ajattelee, että näkee sut ennemmin livenä, kuin kuvista.
En tiedä mutta jokin syy siihen on ja koska itsellään on kuva niin luulisi että kysyisi.Voisinhan mä kysyä mutta en tiedä,en ehkä halua kuulla vastausta:D On vain sanonut että ei tapaa ketään ilman että saa puhua puhelimessa koska kyseessä voi olla vaikka mies toisessa päässä,haluaa varmistaa että nainen kyseessä.Silti ei kuvaa kysy,himpun verran omituista minusta.Kaikki muut miehet sitä kysyy melkein heti tai jopa ensimmäitteksi ja jos ei naama mielytä niin se on soronoo.
 
juippi
Hän on itse kanssa ihan taviksen näköinen,mahaa on ja niin edelleen. En ole itse kysynyt kuinka vanha profiili kuva on koska se on taatusti vanhempi mitä se toinen kuva.Minulle ei ulkonäkö ole tärkein, mutta se ei tarkoita että olisin itse susiruma tai että miehen ulkönäöllä ei olisi merkitystä.En silti vaadi mitään kiiltokuvapoikaa,karumpi ulkonäkö viehättää enemmän.
Niinpä. Mutta totuus on että kun pyytää joltakulta nettitutulta kuvaa, niin se on 99 prosenttisesti pettymys. Sen takia jotkut eivät pyydä kuvaa ellei sitten ole tarkoitus tavata oikeasti. Lisäksi vielä se, että kuvat ovat usein totuudenvastaisia.
 
Miksi aina?
Niinpä. Mutta totuus on että kun pyytää joltakulta nettitutulta kuvaa, niin se on 99 prosenttisesti pettymys. Sen takia jotkut eivät pyydä kuvaa ellei sitten ole tarkoitus tavata oikeasti. Lisäksi vielä se, että kuvat ovat usein totuudenvastaisia.
Tiedä sitten mikä on totuus, mutta olen ilmaissut että en mitään kirjekaveria ole hakemassa. Mikään ei ole hyvä,ei se jos kuvaa kysytään heti koska sitten tulee olo että ulkonäkö on tärkein, mutta sekään ei ole jos ei kysytä koska tulee olo, että ollaan vaan feikkejä.
 

Yhteistyössä