Miksi nudisteilla on rillit?

  • Viestiketjun aloittaja "zzzz"
  • Ensimmäinen viesti
"zzzz"
televisiossa äsken joukko rillipäisiä "naturisteja". Onpa tosi alastonta toimintaa kun rillit kyllä laitetaan päähän, vaikka perse paljaana levitellään paskatahroja ympäri huonekaluja. Ei oikein loogista.
 
Mun perse ja sieltä tulevat asiat ei liity asiaan mitenkään, mä en kulje perse paljaana ja istuskele esim hotellin tuoleille pers paljaana, kuten ohjelman nudistit tekivät. Huonekalut taisivat kaikenlisäksi olla vaaleita, myös lakanat sängyissä Ei käy kateeksi hotellisiivoojia.
Mä en vieläkään ymmärrä, millä logiikalla sä oletat toisten perseiden olevan paskaisia? Muut saattavat osata pyyhkiä vaikket sä sitä taitoa hallitsisikaan.
 
aappee
[QUOTE="...";30851858]Oletettavasti myös olkihattuinen nudisti rannalla olisi nudistiyhteisön mielestä ok, jos hatun tarkoituksena olisi suojata päätä auringolta.[/QUOTE]

ei tossakaan ole logiikkaa. Miten hattu on sallittu mutta esim alkkarit ei.
 
aappee
Mä en vieläkään ymmärrä, millä logiikalla sä oletat toisten perseiden olevan paskaisia? Muut saattavat osata pyyhkiä vaikket sä sitä taitoa hallitsisikaan.
Kyllä sieltä ruumiin aukoista erittyy nesteitä tms vaikka miten osaisi pyyhkiä ja pestä. Antaisitko sä nudistin istua tuoleillesi ilman peflettiä? En usko.
Miksi se hattukin sallitaan, päästä harvemmin vuotaa eritteitä ellei tule verta nenästä tai oksenna, eikä hattukaan niiltä suojaa.
 
Nudisteilla ei oo mitään sääntöjä. -Jos on kylmä, laitetaan vaatetta. Ja kun on kuuma, ollaan nakuina -paitsi jos aurinko polttaa, voi suojautua hatulla ja ohuella paidalla. Pointti on kai siinä, että alastomuus on luonnollista, vaatteita ei tarvita suojaamaan muiden katseilta.

Mun tuntemat nudistit pitävät kyläsillä mukana pyyhettä minkä päällä istutaan.
 
aappee
Nudisteilla ei oo mitään sääntöjä. -Jos on kylmä, laitetaan vaatetta. Ja kun on kuuma, ollaan nakuina -paitsi jos aurinko polttaa, voi suojautua hatulla ja ohuella paidalla. Pointti on kai siinä, että alastomuus on luonnollista, vaatteita ei tarvita suojaamaan muiden katseilta.

Mun tuntemat nudistit pitävät kyläsillä mukana pyyhettä minkä päällä istutaan.
Kaksinaamaista pelleilyä, rillit ja hatut kelpaa kehon peitoksi mutta alushousut ei.
 
aappee
Nudisteilla ei oo mitään sääntöjä. -Jos on kylmä, laitetaan vaatetta. Ja kun on kuuma, ollaan nakuina -paitsi jos aurinko polttaa, voi suojautua hatulla ja ohuella paidalla. Pointti on kai siinä, että alastomuus on luonnollista, vaatteita ei tarvita suojaamaan muiden katseilta.

Mun tuntemat nudistit pitävät kyläsillä mukana pyyhettä minkä päällä istutaan.
Muuten, miksi ne pitävät pyyhettä mukana jos perseestä ei erity mitään kuten aiemmin väitit.
 
aappee
Oletko tosiaan noin tyhmä vai onko tämä vain joku järjettömän typerä provo.

Mulla on silmälasit eikä ne ole kehon peittämiseen tarkoitettu vaan parantamaan mun näkökykyä.
Mitä se tähän liittyy, ne silti peittävät puolet päästäsi. Samoin kuin hattu. Miksi ne on ok mutta alkkarit on nou nou. Ei ole oikein linjassa tuon ideologian kanssa että oltaisiin paljaina.
 
Ei luoja
Mitä se tähän liittyy, ne silti peittävät puolet päästäsi. Samoin kuin hattu. Miksi ne on ok mutta alkkarit on nou nou. Ei ole oikein linjassa tuon ideologian kanssa että oltaisiin paljaina.
No ei todellakaan peitä puolta päästä. Ei helvetti mikä tollo sä olet. :D Hanki oma elämä jos pitää näin typerästi provota. Ei ole mitään järkeä tuossa sun "keskustelussa". :D

Normaalilla järjellä varustettu ihminen tietää miksi silmälaseja käytetään eikä niiden käyttäminen liity mitenkään nudismiin tai vaatteiden käyttöön.
 
aappee
Voihan sieltä jotain muuta erittyä kuin (pyyhkimätöntä) paskaa. :D Hikeä, valkovuotoa ja ties mitä jos sattuu alkaa haluttamaan...
nimenomaan, hyvä että ymmärrät tän. jos mainitsin vain paskaviirut, niin muistaakseni puhuin myös yleisesti eritteistä.
Sun mukaan pyyhkimällä perse oli aina puhdas ja neutraali, kunnes möläytitkin kaveries pyyhkeet. Kiinni jäit.
 
aappee
No ei todellakaan peitä puolta päästä. Ei helvetti mikä tollo sä olet. :D Hanki oma elämä jos pitää näin typerästi provota. Ei ole mitään järkeä tuossa sun "keskustelussa". :D

Normaalilla järjellä varustettu ihminen tietää miksi silmälaseja käytetään eikä niiden käyttäminen liity mitenkään nudismiin tai vaatteiden käyttöön.
Miten rillit muka poikkeaa vaatteista, ne roikkuvat kehossa kiinni, ei pää ole paljas kun käyttää rillejä.
Puhumattakaan hatusta. Kaksinaamaista hölmöilyä. Elimet ja perseet saa vilkkua mutta pään voi laittaa vaikka pakettiin ja olla silti nudisti. Epäloogista se on!

Jos olisin nudisti, en todellakaan pitäisi laseja. Ihan jo siksikin että olisi parempi elää hämärässä.
 

Yhteistyössä