Miksi Obama on noin ty***?

Minkä takia pitää sen tulkata väärin päin, itseä myyminen kielilisesti? :) Teen vaan 5ssa eri maassa kans työt, nyt ei vielä tuloja ole, kun projekti aloitin vast 1v sitten siellä ja täällä 2v sitten, mutta tulokset jo on, että kohta pääsen oikein yhteistyöhön, jos en olisi puhunut monilla kielillä ja venäjän kielellä ainakin, mahdollisuuksia ei oisi ollut
 
Viimeksi muokattu:
Täh
TOTTA! Tämä on kuin minun suusta, mutta suomeksi kirjoittaminen ei ole niin helppoa kun puhuminen :). Mieti Syyriassa kuinka monta ihmistä kuoli jotka kenelle eivät pahakaan tehneet, entäs Jenkeissä... jos minulla ei siellä olisi ollut ystäviä jotka kärsi Obaman touhuista, olisi eri juttu, yks nais ystävä melkein kuoli kun ei yksinkertaisesti pääse hoitoon jos ei tienaa tarpeeksi hyvin ja maksa 500 dollaria joka kuukaus vakuutukset pelkästään että pääset pikkasen edullisemmaan hoitoon... onneksi se pääse toiseen maahaan hoitoon, mutta joka taauksessa hirveä määrä ihmisiä jatkuvasti kärsi siellä
Kai sä tiedät et jenkeissä konservatiivit torppaa julkiset hoidot ei Obama? Ja jos obamaa ei olisi niin kenen sä ja sun ystävät ajattelivat hankkivan edullisempaa hoitoa, Sarah Palinin? Mun mielestä siellä vois olla kyllä Green Party puikoissa mut sehän nyt kamalaa olisikin kun pitäis ympäristöä ja ihmisiä laittaa etusijalle eikä rahaa!
 

Yhteistyössä