Miksi olet vielä hereillä? :)

  • Viestiketjun aloittaja "satu"
  • Ensimmäinen viesti
"satu"
Vapaapäivä huomenna? Ei nukuta? Muuten vaan? Miksi? :)

Itse kävin juuri viemässä tyttäreni ja hänen kaverinsa jonottamaan valmennuskurssipaikkaa ja enää ei nukuta pienen ajelun jälkeen yhtään. Ihan kiva olla välillä ainut hereillä :)
 
"Muppe"
Heräsin ku vauva itki ja nyt ei väsytä ehkä ku mies ei ole kotona.. On nälkä ja haluaisin karjalanpiirakan, mutta taistelen itseni kanssa siitä voiko yöllä syödä.
 
Isä
[QUOTE="Muppe";25151068]Heräsin ku vauva itki ja nyt ei väsytä ehkä ku mies ei ole kotona.. On nälkä ja haluaisin karjalanpiirakan, mutta taistelen itseni kanssa siitä voiko yöllä syödä.[/QUOTE]
Syö kun on nälkä, älä kato kelloa, kunhan vain päivällä kulutat tarpeeks kaloreita ;)
 
"vieras"
Mies soitti navetasta, että tarvii apua. Hitto että säikähdin, kun aluksi puhelu pätki ja särisi ja kuulin vain että lehmä tulee päälle :D Ei onneksi ollut mitään vakavaa, mutta piristi tuo pakkasessa juokseminen sen verran ettei meinaa uni heti enää tulla :)
 
"plop"
Lapset nukku päivällä kahdet päikkärit poikkeavien olosuhteiden takia. Normisti eivät nuku yksiäkään ja hillumiseksihan koko ilta meni. Vartti sitten sain viimeisemmin tainnutettua sänkyynsä. Aloin kyllä olemaan jo epätoivoinen ja mietin, olisiko se niin kamala jos sitois ne vaan sänkyynsä kiinni, odottamaan nukahtamista. Nyt teen muutaman rästikotityön, surffaan hetken, luen s-postin yms vietän siis äidin omaa laatuaikaa :D
 
Sattuu tää aika olee ainoo millon saan vaan olla. Mulla on aina perjantait vapaata töistä, mutta silti tuntuu olevan viikon kiireisin päivä, ja vasta illalla/yöllä ehdin rauhassa tehdä mitä lystää, esim. surffata. Lauantait mä makaan ja katon koko viikon tallennetut ohjelmat, ja sunnuntaina taas töihin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja tulitikkutyttö;25151120:
millasia lehmät on oikeesti luonteeltaan? onko ne hevosen tyyppisiä vai? sen verran tiiän et ne tykkää tunkea kielensä joka paikkaan vaan siinä se oliki :D
Ei lehmät ja hevoset muistuta mun mielestä toisiaan :) Ja yksilöiden välillä on paljon luonne-eroja, samoin eri rotujen.

Hevoset on ihmistä kohtaan tosi sosiaalisia ja tuntuu että ne ymmärtää kaiken mitä niille sanoo, lehmät taas menee lauman mukana (jos yksi saa päähänsä säikähtää jotain niin kaikki muutkin hermostuu) ja eivät välitä ihmisestä niin paljon. Kyllä ne oppii että keneltä saa ruokaa ja herkkuja ja tulee luokse ruuan toivossa ja niitäkin voi harjata ja rapsutella, mutta ne ei välitä sellaisesta sosiaalisesta kontaktista ihmisten kanssa niin paljon kuin hevoset, vaan ne on kiinnostuneempia toistensa seurasta.

Jos haluaa että lehmä siirtyy niin se ei liikahda senttiäkään pyytämällä tai työntämälläkään tai sitten lähtee ihan minne sattuu, pitää houkutella se seuraamaan ruoka-astiaa tai ajaa se haluttuun paikkaan. Jos hevonen astuu sun varpaille niin se kohteliaasti siirtää jalkaa, lehmä ei taatusti siirrä vaan ihmettelee vaan että miksi maa tuntuu pehmeämmältä kuin ennen... :D Jotkut saattaa hermostuneena puskea ihmistä, jos niillä on esimerkiksi niin kova suojeluvietti vasikkaa kohtaan, ja ne on siksi vähän arvaamattomia.
 
"Niina"
Tulin baarista, juon paukkuja, ajattelen et kuolisin pois :( Mies haukkuu mua paljon, ei anna läheisyyttä. En ole koskaan sille näyttänyt itkuani, äitille olen, äiti on sanonut että kyllä tyttäreni olet kaunis, laihtunut olen, olen siis laihtunut, mutta mies haukkuu.
 

Yhteistyössä