Miksi ostaa rikkaimuri?

Äh. Löysin hienon rikkaimurin. PINKIN. Kai se on ihan pakko saada?!

Ja nyt sitten taistelen itseni kanssa, että onko siitä mitään hyötyä, kun kerran toi tavallinen imurikin kotoa löytyy (sellainen aivan tylsän värinen :/ ). Niin siis puhun sellaisesta pitkävartisesta rikkaimurista tietty, en siitä ihan pikkuruisesta käsimallista...

En mie oikeesti pelkästään värin takia ole härveliä ostamassa, kuhan höpöttelen. Olen vaan tuuminut, kun tuo meidän pikkuinen on aika kova murustaja, niin rikkaimuri voisi auttaa pitämään keittiön+muun huushollin vähän siistimpänä. Kun mie en vaan jaksa kaivella sitä meidän "oikeeta" imuria tuolta sotkuisesta siivouskomerosta :ashamed:

Kuinka usein sen imurin pussit täyttyy ja onko ne pussit miten kalliita? Mitenkä, jos sillä putsaa koko alakerran (n. 70 neliöö ) kerralla, niin joutuuko lataamaan joka neliömetrillä? Kaikki plussat ja miinukset kuuntelen mielelläni.

Tackar och pockar (mitähän sanoin, ruottinkieli vähän unohtunu...)!
 
Sandra
Ei tee yhtään mitään sillä. Kahdesta oon jo hankkiutunu eroon: ensin voitin jostain palkinnoksi, myin kirppiksellä turhana ja ei menny ku muutama viikko niin ah, niin ihana anoppimme antoi lahjaksi uuden.... Ensin mäkin kuvittelin, että vois olla käyttöökin, mutta ei..
 
Mä hain just tänään paikallisesta Valtsusta muksuille rikkaimurin, tollasen tylsän värisen.... Kyllä pitäis olla kohta roskaton huone, siihen malliin imuri huutaa tuolla lasten huoneessa :whistle:
Tuossa mallissa on tyhjennettävä pölysäiliö ja se on verkkokäyttöinen. Hinta ei ainakaan päätä huimannut, 12,95? B)
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Meillä on sellanen, mutta ihan tavispunasena... metallinhohtoisena kylläkin :D ihan kätsy keittiössä
Oijoi, se on kans ihan mahottoman kommee! Mut mullon nyt pinkkikausi :D
Sain sen btw äitienpäivälahjaks :LOL: :LOL: :LOL: mutta oli kyllä ihan mieleinen lahja :D
 
Meillä on se Electroluxin uusi mitä kovasti joka paikassa mainostetaankin.... Tarkottaa ap just sitä. Sitä saa kans pinkkinä? Meillä tosin harmaa.

Ja on aivan huippuhyvä! Ja kyllä mä imuroin sillä mielelläni. Ei aina jaksa hakea isoa imuria ja tolla imuroi tosi kätevästi kaikenlaista. Meillä ainakin, kun on pieniä lapsia ja koira karvanlähtöineen niin tosi paljon tulee imuroitua.
 
Meillä mies osti ton, kun kyllästy vanhaan joka ei enää oikein pelittäny. Olikin jo monta vuotta vanha eikä edes varrellinen malli. Sen takia meillä on harmaa. Jos minä olisin ollut kaupassa ostamassa niin saattais olla pinkki. :D Vaikka on toi harmaakin tosi ihana ja sopii se ehkä meidän köökkiin paremmin mitä se pinkki.

Mutta väriin puuttumatta niin aivan loistava vekotin on. Niin ja hyvä puoli on myös se, että lapsetkin imuroi iloisesti sillä aina niin pitkään kun akkua riittää ja sehän on aina hyvä se. :saint:
 

Yhteistyössä