Miksi ostat valion maitoa?

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
...
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
on ketju tosin oisi hauska kuulla perusteltu vastaus ap:n lidl boikotista...
Mikä perustelu? Eikös nyt ihmisellä ole hyvänen aika sentään oikeus boikotoida vaikka Saarioisen lihaperunasoselaatikkoa, jos siltä tuntuu? :D
no y.eensä oikeassa keskustelussa perustellaan vastaukset. Siitä suomalaisuudesta..vastahan ap osti astiaston prismasta joka tuskin on suomalaista käsityötä...
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
on ketju tosin oisi hauska kuulla perusteltu vastaus ap:n lidl boikotista...
Mikä perustelu? Eikös nyt ihmisellä ole hyvänen aika sentään oikeus boikotoida vaikka Saarioisen lihaperunasoselaatikkoa, jos siltä tuntuu? :D
no y.eensä oikeassa keskustelussa perustellaan vastaukset. Siitä suomalaisuudesta..vastahan ap osti astiaston prismasta joka tuskin on suomalaista käsityötä...
Mikä vika Lidlin Milbona maidossa?
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
on ketju tosin oisi hauska kuulla perusteltu vastaus ap:n lidl boikotista...
Mikä perustelu? Eikös nyt ihmisellä ole hyvänen aika sentään oikeus boikotoida vaikka Saarioisen lihaperunasoselaatikkoa, jos siltä tuntuu? :D
no y.eensä oikeassa keskustelussa perustellaan vastaukset. Siitä suomalaisuudesta..vastahan ap osti astiaston prismasta joka tuskin on suomalaista käsityötä...
miten astiasto liittyy tähän ketjuun?

 
satunnainen
Valio nostaa kuluttajahintoja ja laskee tuottajahintoja. Yrittää repiä jostakin katteet Venäjän törttöilyihin. V****taa koko pulju. Jos vain on valinnanvaraa, ostan vaikka härskiä jakinvoita mieluummin kuin Valion maitoa.
 
miksi en
ostan useammin Valion, koska sitä myy lähikauppa. Suomalaista ja ympäristöystävällisempää, kuin kuskata maitoa Eestistä tai Ruotsista. Mutta ostan sitä, mitä kaupassa on tarjolla, en lähde etsimään erikseen kotimaista tai halvempaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvain:
Eikö se Lidlin boikotointi ole kaikille selvää? Alkaen niiden suhtautumisesta omiin työntekijöihinsä, päättyen ei suomalaisuuteen?
:LOL: :LOL: voi kuule,kun meillä on hyvät oltavat lidl:ssä,palkka tulee ajallaan..ja ajattele,saadaan enemmän kun tes:sin mukaista palkkaa :whistle: ja tosi paljon on kotimaisia tuotteita myynnissä..

olen viihtynyt siellä jo 7 v ja kertaakaan ei ole ollut mtn ongelmia..että tuulesta temmattuja nuo teidän "boikotointisyyt" tai sitten ovat yksittäistapauksia,joita epäilen esiintyvän lähes jokaisessa työpaikassa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvain:
Eikö se Lidlin boikotointi ole kaikille selvää? Alkaen niiden suhtautumisesta omiin työntekijöihinsä, päättyen ei suomalaisuuteen?
:LOL: :LOL: voi kuule,kun meillä on hyvät oltavat lidl:ssä,palkka tulee ajallaan..ja ajattele,saadaan enemmän kun tes:sin mukaista palkkaa :whistle: ja tosi paljon on kotimaisia tuotteita myynnissä..

olen viihtynyt siellä jo 7 v ja kertaakaan ei ole ollut mtn ongelmia..että tuulesta temmattuja nuo teidän "boikotointisyyt" tai sitten ovat yksittäistapauksia,joita epäilen esiintyvän lähes jokaisessa työpaikassa..
Mä kannatan lidliä,tosin moitteita saa siitä ettei siellä ole kunnon kassoja :snotty:
Tai siis sitä pakkausosaa siinä kassan vieressä
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä kannatan lidliä,tosin moitteita saa siitä ettei siellä ole kunnon kassoja :snotty:
Tai siis sitä pakkausosaa siinä kassan vieressä
Onpas B)
Ei varmaan kaikissa Lidleissä, mutta "meidän" Lidliin sellaiset saatiin joskus keväällä :D
Niin ei ole kaikissa :snotty:
Miten mä saisin tännekin niille iskostettua,että pitää saada kunnon kassat :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Niin ei ole kaikissa :snotty:
Miten mä saisin tännekin niille iskostettua,että pitää saada kunnon kassat :kieh:
Pakkaa hi-taas-ti ja mutise koko ajan että "oi voi kun täällä ei oo kunnon kassoja" :snotty:

Mutta miten Lidliin saataisiin kunnon pullonpalautusautomaatit?! Nuo "meidän" Lidlin masiinat uusittiin keväällä. Silti ne ovat aina p*skana. Eilen oli jonoa ulos asti kun mentiin ostoksille, ja koneita korjattiin. Jätin pullot suosiolla autoon. Sitten kun oltiin ostokset tehty, oli kone (toinen niistä, toinen edelleen rikki) jo kunnossa eikä jonoa. Hain pullot autosta, ja sain palautettua ne. Seuraavan asiakkaan kohdalla pulloautomaatti kosahti taas :xmas:
 
Joskus harvoin tulee ostettua lehmänmaitoa esim muille kuin itselleni. Kyllä mä silloin sen Valion maidon pistän ostoskoriin. En katso hintaa, arvostan suomalaista ja luotan Valioon. Olen melko merkkiuskollinen, halvalla ei usein saa hyvää muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

Kermaviilitkin aina ostan Valion Hylaa, parhaimman makuisia kuin muut kermaviilimerkit.
 

Yhteistyössä