Miksi pojalla ei saisi olla pitkät hiukset?

Siis meillä esikoisella 12v pitkät hiukset tai ei nyt niin hirveän pitkät suurinpiirtein hartioille asti ja aina ovat puhtaat ja hoidetun näköiset ja siististi leikatut eli mistään peikon tukasta ei ole kyse.
Tietyt sukulaiset ja tuttavat huomauttelee pojalle joka kerta että miksi pitää olla pitkät, menisit parturiin. Kaiken huippu oli kun pojan kummitäti kävi kylässä ja hän tarjosi pojalle rahaa parturii jos isä ja äiti ei kerran maksa :eek:
Onneksi poika on varustettu hyvällä itse tunnolla eikä välitä näistä puheista mitään ja uskaltaa säilyttää oman tyylinsä.
 
jenni
No se vaan ei kaikkien mielestä kuulu pojille. Mulla on kummallakin 13 ja 15 v pitkät hiukset ja toisella jopa värjätyt. Eipä tulisi mieleenkään edes kuunnella vaikka sukulaisilla olisikin asiaan jotai sanomista....
 
Saa minusta tuon ikänen jo kasvattaa. Meillä on raja pistetty kymmeneen vuoteen, siis sit kun itse haluaa muustakin syystä ku välttääkseen parturia... Ihan pienillä en asiaa ymmärrä, meiän pojat näyttäs tytöiltä pitkissä tukissa :whistle:

Eikä me hiusten kasvattamista loputtomiin voitais kieltääkään, kun miehellä on perheen pisin letti :D
 
No en minäkään sukulaisia kuuntele lähinnä ärsyttä kun aina tyrkyttävät noita omia "ahdasmielisiä" ajatuksiaan pojalle :/
Itse olen sitä mieltä että pojalleni nuo pitemmät hiukset sopivat melkein paremmin kuin se lyhyt siili mikä oli vielä joitakin vuosia sitten in :D
 

Yhteistyössä