Miksi te jotkut asutte sitkeesti vuokralla vaikka naapurit on kamalia?

  • Viestiketjun aloittaja miksi?
  • Ensimmäinen viesti
vvvv
=) Aika huvittavaa..
Kyllä niissä omistusasunnoissakin löytyy v... maisia naapureita.
Me asuttin rivarissa, naapuri oli ärsyttävä (soitti jatkuvasti musiikkia isolla) jne. Myytiin kämppä pois kun etsitäään isompaa. Nyt asutaan väliaikaisesti ihanassa vuokra-asunnossa. Ympäristö on siisti ja naapurit kivoja. =)
 
"Vieras"
Voi naapurit olla karseita, vaikka asuisi muutenkin kuin vuokralla. Ja tosi vaikeampaa se on silloin päästä naapureista eroon. Monissa osaketaloissa asuu tosi nipoja ihmisiä.
Alappa sitten myymään kenkkihintaan asuntoa, jos olisi pakko muuttaa pois.
Mikä järki tässä kysymyksessä on? Pitäisi kuule miettiä asioita vähän paremmin...
 
"vieras"
Meillä on kerrostalo-osake ja naapurit enimmäkseen rauhallisia,mutta joku vatipää vuokraa aina niitä sijoitusyksiöitään paikallisille spurguille. Naapureihinsa voi harvoin vaikuttaa,osataan sitä rivareissakin.
 
"alma"
Onko oikeasti joissain niin, että niissä omistustaloissa ei ole yhtään sijoituskämppää, vai mistä näitä ihme oletuksia tulee? Itse olen asunut aika monessa talossa, ja jokaisessa on asunut osakkeenomistajia ja vuokralaisia sekaisin. Enkä ole huomannut, että ne vuokrallaolijat käyttäytyisi jotenkin oleellisest huonommin kun omistajat.
 
"vierailija"
Kysymys ei ole vuokralla asumiseta, joidenkin kannattais muuttaa keskelle korpea eikä edes yrittää asua rivitalossa tms. Yksi tutun tuttu suuttui kun naapurissa käveltiin liian kovaäänisesti..hiljaisuuden aikana ei saa kävellä oli hänen mielipiteensä.
 
dgmdgl
AHHHAHAHHA mä asuin kerran talossa jossa oli vain omistusasuntoja mutta yhtä kämppää omistaja vuokrasi. Tässä vuokra-asunnossa sitten mm. kasvatettiin hamppua, myytiin muita huumeita ja poliisit vieraili siellä ahkerasti niin tekemässä kotietsintöjä kuin hakemassa vierailijoita poies. On ne omistusasunnot niin onneloita<3
 
Mä asun edelleen siksi kun teinit ei suostu muuttamaan korpeen. Ite lähtisin heti, mut tässä kohtaa laitan lapset edelle ja kärsin vielä parisen vuotta ite. Sitte ku teinit on peruskoulunsa käyneet ja lähtevät opiskelemaan, niin mä nostan junioreitten kans kytkintä ja hautaudun korpeen, jossa ei liiku ketään.
 
omistusasuja
voi kuule kun me asutaan omistusasunnossa ja meillä on yksi naapuri joka on ihan kamala :(
ja me ei olla ainuita jotka valittaa.
Harmi vaan kun hänestä ei voida valitusta tehdä siitä että kyseinen naapuri valittaa ihan KAIKESTA :(
Tuo on haukkunut aina isännöitsijästä siivoojaan ihan kaikki :(
 

Yhteistyössä