Miksi toivot / et toivo tulevasi lähiaikoina raskaaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En halua, en jaksaisi, mun mielenterveys on koetuksella jo nyt, univaikeuksia ym. :( En ihan oikeasti jaksaisi, vaan haluan hoitaa kunnilla nämä kaksi jo kouluikään ehtinyttä lastani. Ei mun ja mieheni avioliittokaan kovin hyvä ole, en miltään kantilta katsottuna haluaisi tilanteeseeni enempää lapsia enää. Olen jo 35 ja lapseni suht isoja enkä todellakaan halua enää aloittaa alusta. Lapsia rakastan silti <3 ja myös ihania vauvoja katselen haltioituneena jne, en vaan itse enää....
 
vierailija
En haluaisi vielä raskaaksi, mutta joskus myöhemmin kyllä. Esikoinen kun on 10kk. Välillä kyllä miettii että onko ihan hullu kun haaveilee vielä toisesta, sen verran on jaksaminen tiukilla ja univelkaa. Mutta ehkä joskus 3 vuoden päästä, riippuu tietty taloudellisesta tilanteesta sekä siitä miten tämä esikko lopulta vaikuttaa parisuhteeseen...
 
vierailija
En haluaisi, tekisin abortin joka varmana tuntuisi ihan kauhealta vaikka en pidä sitä sinänsä isona asiana noin järjellä ajateltuna.
Pelkään liikaa, että vauva olisi tosi kipeä ja super hyper valvottava (en puhu mistään perus koliikista). Liian tuoreessa muistissa edellinen ja myöhemmin en enää jaksa aloittaa ns alusta ja olla ikuisesti pikkulasten äiti.
 
Pin
En ole tuo nostelija mutta luulisin että tässä halutaan alleviivata sun mielenmuutosta lapsenteon suhteen.
Miksi? Eikö se nyt ole aika selvää jo ilman nostoakin, etten halunnutkaan tehdä aborttia kun olen raskaana eli mieli muuttui syystä tai toisesta? :D Jos on jotain kysyttävää asiasta niin siinä varmaan lukisi se kysymys? Nyt en ymmärrä noston pointtia ollenkaan.
 
vierailija
Miksi? Eikö se nyt ole aika selvää jo ilman nostoakin, etten halunnutkaan tehdä aborttia kun olen raskaana eli mieli muuttui syystä tai toisesta? :D Jos on jotain kysyttävää asiasta niin siinä varmaan lukisi se kysymys? Nyt en ymmärrä noston pointtia ollenkaan.
Ehkä nostelija halus vaan vidduilla? Monilla käy sun kauneus ja hyvä elämäntilanne kateeksi...
 
vierailija
Miksi? Eikö se nyt ole aika selvää jo ilman nostoakin, etten halunnutkaan tehdä aborttia kun olen raskaana eli mieli muuttui syystä tai toisesta? :D Jos on jotain kysyttävää asiasta niin siinä varmaan lukisi se kysymys? Nyt en ymmärrä noston pointtia ollenkaan.
No kannattaako tuohon yksittäiseen nostoon nyt takertua? Täällähän pyörii yksi (?) harmaa, joka säännöllisesti nostelee vanhoja keskusteluja juuri tuohon tyyliin, että lainaa jonkun random keskustelijan viestiä siihen mitään siihen kuitenkaan vastaamatta.
 

Yhteistyössä