Miksi trimmaatte häpykarvat ja jos posliini, miten yleisillä paikoilla?

  • Viestiketjun aloittaja nolona
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä se tottuu siihen ajeluun, mä nyt ajellut 7v ainakin osittain, joka toinen pvä suunnilleen ja olisko nyt vuoden verran ollut kaikki veks, ja ei sinne enään näppyjä tule. Tosin se, millainen teräkin on, vaikuttaa, esim. kertsihöylää en ikinä tuolla käyttäis :)
 
Kosmetologi
Alkuperäinen kirjoittaja RobottiRuttunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja RobottiRuttunen:
Mulle tulee ihan hirveesti karvatupentulehduksia/finnejä, jos yhtään ajelen. Oon kokeillu vahalla, vaahdoilla ja höylällä. Ihan samanlaiset näpyt joka kerta, vaikka yrittää tehä vaikka mitä.
Mä nyt en koko alapäätä ikinä ajele, mutta sama juttu mullakin, että rupisammakolta näyttää, jos käyttää höylää tai jos nyppii. Olenkin alkanut käyttää Veet-voidetta. Sitä ei kyllä saisi intiimipaikkoihin laittaa, mutta vähätkö välitän.
Veet:iä on koittanut minäkin, mut ihan sama juttu tuli siitäkin, plus et sain viel kauheen punotuksen ja ihottuman.
Kokeileppas sokerointia, on hellävarainen, hygieeninen ja pysyy kauan pois..siis karvat ja jopa kun tarpeeksi säännöllisesti käy niin "vähenee". Sillä tekniikalla ei pitäis tulla niin paljon karvatupentulehduksia..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kosmetologi:
Alkuperäinen kirjoittaja RobottiRuttunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja RobottiRuttunen:
Mulle tulee ihan hirveesti karvatupentulehduksia/finnejä, jos yhtään ajelen. Oon kokeillu vahalla, vaahdoilla ja höylällä. Ihan samanlaiset näpyt joka kerta, vaikka yrittää tehä vaikka mitä.
Mä nyt en koko alapäätä ikinä ajele, mutta sama juttu mullakin, että rupisammakolta näyttää, jos käyttää höylää tai jos nyppii. Olenkin alkanut käyttää Veet-voidetta. Sitä ei kyllä saisi intiimipaikkoihin laittaa, mutta vähätkö välitän.
Veet:iä on koittanut minäkin, mut ihan sama juttu tuli siitäkin, plus et sain viel kauheen punotuksen ja ihottuman.
Kokeileppas sokerointia, on hellävarainen, hygieeninen ja pysyy kauan pois..siis karvat ja jopa kun tarpeeksi säännöllisesti käy niin "vähenee". Sillä tekniikalla ei pitäis tulla niin paljon karvatupentulehduksia..
Mulle tulee silläkin. Au Au ja AU.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
"Mikään ei ole niin turhaa, kuin perskarvojen muotoilu", sano mun mummo, kun vielä eli.

Siitä vois päätellä, ettei se ole niin kovin uusi ilmiö.
:LOL: ihana mummo! Mä luulin, että uusi ilmiö.
No ehkä niitä ei sillon ihan kaljuksi alettu, mutta tehtiin siitä joku kolmio, niin ettei ne karvat näkyny alushousunlahkeesta.
 
tyttö14
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Täällä toinen joka kyselee lasten suhtautumista? Meillä siis miehen teini-ikäinen tytär, joka saunoo vielä meidän kanssa.. Mietin että varmaan aika kummastuneita katseita tulisi jos mulla oliskin yhtäkkiä posliini??
Teini ei varmaan pitäis sua kuitenkaan kummajaisena, mut mun äiti kyllä pitäis ja häpeäis varmaan. Mut teillä voi olla, että loppuis yhdessä saunomiset siihen. Vois teini kiusaantua kuitenkin..ehkä.
jos tässä teinistä on kyse niinn ihmettelenpä jos se posliinista kiusaantuu.
itse teininä lähinnä annan äidilleni hygieniapisteet posliinista.
jokaisen oma asia :p
 
posliini
Mä ainakin olen hyvin kehdannu posliinina kuntosalin suihkussa käydä, karvasena en todellakaan kehtais. Tuosta äidin kanssa saunomisesta en tiedä, kun en muutenkaan sauno muiden kuin miehen ja lasten kanssa. Ei ikinä sellasta karvapöheikköä...yök:x Ja kyllä se on niin että miehetkin tykkää enemmän posliinista... Ainakin mun kaikki poikaystävät on ollu sitä mieltä että karvainen toosa on karmea...
 
ei ole
Mun mielipide ollut jo 10 vuotta että kaikki pois, ihan kaikki ja mieheltä myös. Ne karvat vaan kun ei kuulu makuukammarin puolelle. Kokeilkaapa joskus, ihan seksinkin takia, varmasti "maistuu" paremmalta. Kasvaahan ne takas, jos ei tykkää... Ja suuseksiä en voisi kuvitellakaan harrastavani karvojen kanssa. Jos käy uimahallissa, niin näkee että melkein puolet naisista on ajanut karvansa, eli tuskin se mitään erikoista ole, mielestäni erikoisempaa on jättää ajamatta. Säälin kyllä näiden karvapuskien miehiä, eli tuskin naiset saavat kovin kummoista suuseksiä karvoineen...
 
näinpä
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mä en liiku yleisillä paikoilla ilman housuja. Tai no, ehkä sekasaunassa joo. En ole koskaan kuullut kommentteja tai saanut mitään omituisia katseita (tosin mun näkö niin huono, etten moisia edes huomaisi!). En tajua, miksi moista pitäisi hävetä. Mun kohdalla hygieniasta kyse.
?
No helpompi minusta esim. vessakäynnillä putsata valkovuoto tai veri posliinista tai sängestä kuin muutaman sentin karvapöheiköstä....
 
sil man ruokaa
Ei niitä ole mitään syytä ajella. Luonnollinen, karvainen pimppendaali on kiihottava. Posliini on ruma ja vie usein miehiltä halut. Mutta jos välttämättä haluut ajaa, niin tee niistä karvoista tupee, jonka voi laittaa kaksipuolisella teipillä kiinni kun menet saunaan äistisi kanssa tai yleiselle paikalle.
 
pallero
Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:
mä kun en millään ymmärrä, että mitä häpeemistä siinä on. ja vahtaattekot te tosiaan muiden naisten pilluja saunassa kun olette esim. uimahallissa. mua ei ainakaan kiinnosta tuijottaa kenenkään tavaraa, joten ihan sama mitä siellä jalkovälissä on
mä en edes siellä uimahallissa mitään näe, kun jätän rillit vaatekaappin. :D en siis tuijottele muiden värkkejä. Mä olen niin karvainen, että olisi liian työlästä (ja kivuliasta) pitää täysin posliinia, joten mä olen vaan trimmattu.
 
vieras
Meillä taitais loppua seksielämä, jos en ajelis. Ihan posliinista en tykkää, pitää olla pikku sänkitupsu edessä. Mies taas erimieltä:)

Mies ajelee myös, olis todella ällöä, jos hällä ois iso munakarvapuska:O
 
musti
joskus ennenkin olen kommentoinut etta ne karvat ei siella missaan suojaamistarkoituksessa ole, lahinna painvastoin. Hapykarvat on karheita ja huokoisia ja siksi erinomaisia kasvualustoja bakteereille ja sita kautta varastoimaan hajua, mika lienee niiden ensisijainen tarkoituskin, aivan niinkuin kainalokarvojenkin. Toinen tarkoitus taitaa olla visuaalinen eli merkkina sukukypsyydesta.
Jos se karvareuhka olisi suojaamassa paikkoja niin ne karvat olisivat ominaisuuksiltaan hyvin erilaiset.

Niin ja omasta mielestani posliini se olla pitaa ja miehella myos. Yleisissa saunoissa en kehtaisi karvoineni paivineni saunoa ollenkaan.
 

Yhteistyössä