Miksi tukevaa pyllyä ja mm. häpykarvoitusta ei pidetä kauniina?

  • Viestiketjun aloittaja Viaras
  • Ensimmäinen viesti
Viaras
En tarkoita liiallista läskiä vaan sellaista booty-pyllyä, kuuba-mamoilla nähtävää. Miksi sellaista pidetään rumana ja halutaan laihduttaa jalat ja pylly pois kun onhan se selkeästi naisellista olla pyöreäpyllyinen?

Ja toinen on aikuisen naisen häpykarvoitus. Sehän on eroottiinen ja naisellinen ilmestys, miksi ihmeessä siitä on tullut halveksittava asia?
 
vieras...
Eikös se iso pylly ole jo maailmalla valttia? Coco Austin, Kim Kardashian, Nicki Minaj ja mikä se yksi vähempitunnettu isopylly olikaan. Ja niitä ahterin kuvia vedetään nettiin ja kai ne on kivoja joistakin vaikka kyllä tuolla Cocollakin on se ahteri eriparia kuin muu kroppa.
 
"vvieras"
Lihaksikas taaksepäin iso kiinteä pylly on kyllä suosittu. Ennen oli kyllä peppu pieneksi muoti, mutta nyt on peppu isoksi. Miehet kyllä tuntuu tykänneen aina siitä muhkeammasta eikä anorektikkotyylistä. Tosin se muhkea ei tarkoita läskiä ja leipäunnin leveää, toki moni sellaisestakin pitää.

En minäkään parrakasta miestä halua, vaikka se vasta miehekästä onkin. Ja tiuhea rintakarvoitus, hyi.
 
Ciervo harmaana
Isot pyllythän on just muotia nyt, ollut jo useamman vuoden.
Ja nimenomaan isot ja timmit, ei isot ja löysät.

Häpykarvoituksessa ei ole mitään yhtä tiettyä muotia, mutta onhan nykyisin ainakin nuorten keskuudessa hyvin yleinen tapa ajella kaikki pois - niin miehillä, kuin naisillakin.
 
"vvieras"
...ja kimi, nicki ja coco on pelkkää vitsiä. Kaikilla täytetty peppu. Cocolla voi olla oma kun on muutenkin vähän uhkea. Kimillä on rasvat siirretty peppuun ja välillä roikkuu kun lässähtänyt leivinuuni ja sitten nostetaan taas. Nickillä on sama tai imblantit. Osa toki ihailee mutta suurinosa pitää ihan vitsinä. Fitnesspeppu on pop.
 
imblanddi qgxzf
[QUOTE="vvieras";29837386Nickillä on sama tai imblantit. . Fitnesspeppu on pop.[/QUOTE]

Se on implantti. Vaikka onkin vierasperäinen sana, ei kaikki kirjaimet tarvitse olla vierasperäisiä
 
imblanddi qgxzf
[QUOTE="vvieras";29837386Nickillä on sama tai imblantit. . Fitnesspeppu on pop.[/QUOTE]

Se on implantti. Vaikka onkin vierasperäinen sana, ei kaikki kirjaimet tarvitse olla vierasperäisiä
 
"vieras nainen"
Kyllä se peppu on in ollut jo pitkään. Miehetkin on joko peppu tai tissimiehiä, kyllähän sen kaikki tietää.

Itse pidän enemmän kunnon pepusta, enkä mistään laihasta lättänästä koska se ei vaan näytä hyvältä. Sellainen Jlo tai Beyonce peppu on aika hyvä se Kardashian menee jo vähän yli kun ei ole sopusuhtainen kroppaan.
 
Username
Ihan vinkkinä nyt teille naisille, että miehet tykkäävät juurikin nimenomaan siitä booty-pyllystä.
Ei siis läskiperseestä, vaan aloituksen kuvaamasta herkkuperseestä. Ns. tavallisesta.

Auschwitz -vangit eivät ole sekskikkäitä.
 
"..."
Mulla taas on sellanen mielikuva että sellasta junk in the trunk-takapuolta pidetään kauniina. Tai no se aivan tietty riippuu keltä kysyy... mutta varmasti suurin osa on sen puolella, ehkä? Toisin ku taas häpykarvotus, mulle se on yäk. tai no mulle on aivan sama minkälainen majava kenenkin housuissa asustaa mutta oman pidän kokonaan poissa. Mun mielestäni se on epäsiistin näköinen ja ei vaan yksinkertasesti miellytä omaa silmää....
 
häh?
Miten niin muka ei pidetä? Minun mieheni ja melkein kaikki hänen kaverinsa ovat sitä mieltä, että naisella pitää olla kunnon perse ja jotain mihin tarttua. Ylipainoisista mieheni ei tykkää, mutta ei alipainoisistakaan. Kultainen keskiväli on tässäkin asiassa se paras.
 
  • Tykkää
Reactions: Aries78
"Marja"
Hoikalla naisella sen "bootyn" eteen saa tehdä töitä. Ei se itsestään synny. Mutta uskon että kaikki ei ole niin mustavalkoista. Riippuu ihan miehestä, että millaisesta takapuolesta se naisella tykkää.

Ihan sama onko iso vai pieni, muoto ratkaisee. Mediassa on hehkutettu pidemmän aikaa noita isompi peppuisia.
 

Yhteistyössä