Miksi tuo lapsi ei leiki...

Noilla omilla leluilla, mitä on huone kattoja myöten täynnä...?
Tän aamun saldo on 7 kertaa bioroskis lattialle, 4 kertaa kissanvessan kaataminen ja jätteiden "piilotus" enne ku äiti ehtii rikospaikalle, ja 3 kertaa oon tuon käyny hakemassa kirjahyllystä ja mun korulippaan se kippas vessanpönttöön ja osa sormuksista ehti valua nii alas että niitä ei saanu enää pois... |O |O :'( :'( :headwall: :headwall:

Eikä se jaksa leikkiä niillä leluilla vaikka olis ite siellä mukana.. jos muita lapsia on nii sitte..

Ja mulla palaa hihat. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annikki Ahdasmieli:
Öö, miten ois valvonnan tehostus? :D Tai pääsyn rajoittaminen. Roskiksen oviin lapsilukot, tärkeät tavarat tavoittamattomiin.

On kaikilla mukavampaa kun ei tarvi nipottaa ja niuhottaa koko ajan. :)
joo valvotaan kyllä, vaan ku on yksin kotona nii ei oikee viiti olla käymättä vessassakaan koko päivänä.
ja ite oon henkilökohtasesti sitä mieltä että meillähän ei "siivota" kaikkia tavaroita 1½ metrin korkeudelle, ja lukita joka ikistä ovea ja laatikkoa. Pakkohan tuolla on joskus käsittää se että sana ei on olemassa. :kieh:
 
hahaa
Täällä julma äitee kärräsi kaksi kolmasosaa leluista ullakolle! Jäljelle jääneillä on jostain syystä kiva leikkiä. Saattaa olla monessa muussakin huushollissa ongelmana se, että leluja on yksinkertaisesti LIIKAA? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja Annikki Ahdasmieli:
Öö, miten ois valvonnan tehostus? :D Tai pääsyn rajoittaminen. Roskiksen oviin lapsilukot, tärkeät tavarat tavoittamattomiin.

On kaikilla mukavampaa kun ei tarvi nipottaa ja niuhottaa koko ajan. :)
joo valvotaan kyllä, vaan ku on yksin kotona nii ei oikee viiti olla käymättä vessassakaan koko päivänä.
ja ite oon henkilökohtasesti sitä mieltä että meillähän ei "siivota" kaikkia tavaroita 1½ metrin korkeudelle, ja lukita joka ikistä ovea ja laatikkoa. Pakkohan tuolla on joskus käsittää se että sana ei on olemassa. :kieh:
Kukin tyylillään. Mä olin ekan kans tuota mieltä kans.
:D Sittemmin viisastuin ja keskityin tärkeämpiin asioihin ja jätin turhan työn. ;) Eikä kaikkea tarvi siivota! Vain ne tärkeimmät.
 
Kippuravarvas
No me ihan tyynesti ollaan lyöty lapsilukkoja laatikoihin ja oviin..ja tärkeet tavarat korkeelle.
Nyt pojalla on taas pääsy keittiön laatikoihin ja eipä sitä kiinnosta vaikka "pahimman" ajan oli nupit irti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:
Täällä julma äitee kärräsi kaksi kolmasosaa leluista ullakolle! Jäljelle jääneillä on jostain syystä kiva leikkiä. Saattaa olla monessa muussakin huushollissa ongelmana se, että leluja on yksinkertaisesti LIIKAA? :)
mä oon kuskannu jo ainaki puolet tuosta leluarsenaalista varastoon :snotty:
Jostain kumman syystä niitä tuntuu tulevan aina jostain lisää... :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No me ihan tyynesti ollaan lyöty lapsilukkoja laatikoihin ja oviin..ja tärkeet tavarat korkeelle.
Nyt pojalla on taas pääsy keittiön laatikoihin ja eipä sitä kiinnosta vaikka "pahimman" ajan oli nupit irti..
tuopa on sellanen epeli että se vaikka siirtää penkin siihen kirjahyllyn liki että pääsee heittää lattialle kaikki lasit, tietysti ne kalleimmat... :kieh:
ja korut tottakai... |O
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No me ihan tyynesti ollaan lyöty lapsilukkoja laatikoihin ja oviin..ja tärkeet tavarat korkeelle.
Nyt pojalla on taas pääsy keittiön laatikoihin ja eipä sitä kiinnosta vaikka "pahimman" ajan oli nupit irti..
tuopa on sellanen epeli että se vaikka siirtää penkin siihen kirjahyllyn liki että pääsee heittää lattialle kaikki lasit, tietysti ne kalleimmat... :kieh:
ja korut tottakai... |O
Niin meiltä lähti kirjahyllykin vinttiin odottamaan parempia aikoja :whistle: :D ja samalla kaikki koriste-esineet vinttiin myös..mikä ei oo ollutkaan huono juttu, vähemmän pölyjen pyyhintää :whistle: :D
Meillä on tuo poika niin kovapäinen että se ei usko sanaa EI...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No me ihan tyynesti ollaan lyöty lapsilukkoja laatikoihin ja oviin..ja tärkeet tavarat korkeelle.
Nyt pojalla on taas pääsy keittiön laatikoihin ja eipä sitä kiinnosta vaikka "pahimman" ajan oli nupit irti..
tuopa on sellanen epeli että se vaikka siirtää penkin siihen kirjahyllyn liki että pääsee heittää lattialle kaikki lasit, tietysti ne kalleimmat... :kieh:
ja korut tottakai... |O
Niin meiltä lähti kirjahyllykin vinttiin odottamaan parempia aikoja :whistle: :D ja samalla kaikki koriste-esineet vinttiin myös..mikä ei oo ollutkaan huono juttu, vähemmän pölyjen pyyhintää :whistle: :D
Meillä on tuo poika niin kovapäinen että se ei usko sanaa EI...
ei tämäkään usko, mutta tietää kyllä tasan että tekee väärin...
Sitte ku yllätän sen kiikkumasta jostain, nii yrittää lähtee karkuun ja sanoo; ei saa tuuli... ja sitte nauraa räkäsesti päälle... :kieh:
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
ei tämäkään usko, mutta tietää kyllä tasan että tekee väärin...
Sitte ku yllätän sen kiikkumasta jostain, nii yrittää lähtee karkuun ja sanoo; ei saa tuuli... ja sitte nauraa räkäsesti päälle... :kieh:
:D Tutun kuulosta :whistle: ja jos on kielletty tavara kädessä ja jää kiinni niin tavara lentää kaaressa... :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
ei tämäkään usko, mutta tietää kyllä tasan että tekee väärin...
Sitte ku yllätän sen kiikkumasta jostain, nii yrittää lähtee karkuun ja sanoo; ei saa tuuli... ja sitte nauraa räkäsesti päälle... :kieh:
:D Tutun kuulosta :whistle: ja jos on kielletty tavara kädessä ja jää kiinni niin tavara lentää kaaressa... :kieh:
niinpä... ja sitte joskus sattuu olemaan vielä kissat mukana tän kolttosissa (varsinki jos ruokakaappia tyhjentää..).. No täähän pistää kissojen syyks kaikki.
- Esa. HUS. Ei Esa saa ottaa...
:LOL:
 

Yhteistyössä