miksi tuon mustafan etsinnöt lopetettiin noin nopeasti ja sitä suomalaista kaksi vuotiasta etsittiin pitkään?

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
törkeätä toimintaa
En todella yhtään pienen pientä hiventäkään ymmärrä miksi lopetettiin!! Suorastaan oksettaa koko asia...menevät pokkana juoppojen ja narkkareiden pariin,kun pieni lapsi hukassa,ja pieni joka ei osaa puhua...sydäntä särkenyt koko juttu ja tuhannesti voimia rakkaan erityislapsen omaisille...miten niin toivon että hän löytyy,käytyään vain pienen seikkailun elämässään.

Mutta viranomaisia en ymmärrä en!!!
 
gjg
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos poliisi ilmoittaa lopettaneensa etsinnän, on poliiseilla jotain tietoa, mitä ei julkisuuteen anneta ja etsintöjä/tutkimuksia jatketaan niiden perusteella. 6v lapsi katoaa, totta helvetissä se tutkitaan kunnes selviää.
kauanko poliisin pitäis sun mielestä olla siellä aktiivisesti etsimässä kaupunkialueella ? Montako partiota pitäs olla vaan kääntämässä kiviä ?
Sen arvioi viranomaiset, eli ammattilaiset, en minä. Mutta maallikkokin voi käyttää päätään. Suosittelen, ei se satu.
no miksi sä sitten väität että poliisi nyt salailee jotain.
käytä järkeäs itte. hukkunut lapsi on ja kun sukellukset ei tuottanut tulosta heti, niin odotellaan että ruumis esiin pulpahtaa ajan kanssa.
Tai lapsi on siepattu, vaatteet olleet hämäystä. Tai sit joku on tehnyt lapselle jotain eikä se ole kadonnut ollutkaan, mut sitä ei kerrota julkisuuteen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja törkeätä toimintaa:
En todella yhtään pienen pientä hiventäkään ymmärrä miksi lopetettiin!! Suorastaan oksettaa koko asia...menevät pokkana juoppojen ja narkkareiden pariin,kun pieni lapsi hukassa,ja pieni joka ei osaa puhua...sydäntä särkenyt koko juttu ja tuhannesti voimia rakkaan erityislapsen omaisille...miten niin toivon että hän löytyy,käytyään vain pienen seikkailun elämässään.

Mutta viranomaisia en ymmärrä en!!!
et taida tietää aluetta jolla lapsi on kadonnut. siellä ei 17 tuntia pysty olemaan alaston kuusi vuotias niin etteikö joku näkisi joka ilmottas poliisille.
vedessä on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos poliisi ilmoittaa lopettaneensa etsinnän, on poliiseilla jotain tietoa, mitä ei julkisuuteen anneta ja etsintöjä/tutkimuksia jatketaan niiden perusteella. 6v lapsi katoaa, totta helvetissä se tutkitaan kunnes selviää.
kauanko poliisin pitäis sun mielestä olla siellä aktiivisesti etsimässä kaupunkialueella ? Montako partiota pitäs olla vaan kääntämässä kiviä ?
Sen arvioi viranomaiset, eli ammattilaiset, en minä. Mutta maallikkokin voi käyttää päätään. Suosittelen, ei se satu.
no miksi sä sitten väität että poliisi nyt salailee jotain.
käytä järkeäs itte. hukkunut lapsi on ja kun sukellukset ei tuottanut tulosta heti, niin odotellaan että ruumis esiin pulpahtaa ajan kanssa.
Se, että poliisilla ei ole hotline24/7 auki koko ajan iltapäivälehtiin, ei tarkoita, että kukaan salailee mitään. Tutkinnallisista syistä kaikkea ei aina kerrota heti julkisuuteen. Ymmärtää?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Tuskin niitä etsintöjä sen takia lopetettiin, että pojan nimi on Mustafa ja vanhemmat eivät ole alkuperäisiä suomalaisia...
No kidding sherlock ?
No sitähän ap ajoi takaa, että poliisikin on rasistinen eikä siksi viitsi etsiä poikaa.
edelleen : no kidding sherlock ?
Ihan välikommenttina pakko sanoa, että paras vastaus tuollaiselle vatipääinttäjälle ikinä :D
paras ? että osaa linkittää hienon keskisormihymiön.
Salli mun nauraa.
Pakko linkittää keskisormihymiö, kun vatipääinttäjä ei voi nähdä mun keskisormea täältä ruudun takaa.
 
surullista
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos poliisi ilmoittaa lopettaneensa etsinnän, on poliiseilla jotain tietoa, mitä ei julkisuuteen anneta ja etsintöjä/tutkimuksia jatketaan niiden perusteella. 6v lapsi katoaa, totta helvetissä se tutkitaan kunnes selviää.
Mitähän tuo voisi olla? Vanhemmat tehneet jotain?
 
nekku
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Tuskin niitä etsintöjä sen takia lopetettiin, että pojan nimi on Mustafa ja vanhemmat eivät ole alkuperäisiä suomalaisia...
No kidding sherlock ?
No sitähän ap ajoi takaa, että poliisikin on rasistinen eikä siksi viitsi etsiä poikaa.
edelleen : no kidding sherlock ?
Ihan välikommenttina pakko sanoa, että paras vastaus tuollaiselle vatipääinttäjälle ikinä :D
paras ? että osaa linkittää hienon keskisormihymiön.
Salli mun nauraa.
Pakko linkittää keskisormihymiö, kun vatipääinttäjä ei voi nähdä mun keskisormea täältä ruudun takaa.
Joo, minusta tuo keskisormihymiö toimi oikein hyvin. Hauskan yksinkertaistava + ironinen vastaus noin lapsenoimaiselle hobbitille
 
Ikärasismia
Voiskohan olla että se suomalainen 2-vuotias oli nimenomaan 2-VUOTIAS, kun taas tuo nyt kadonnut on 6-vuotias. Niinhän se menee, että mitä nuorempi sen lutuisempi ja arvokkaampi. Nuoremman etsimiseen käytetään enemmän aikaa kuin vanhemman ihmisen.

Samoin erään mallin katoamisesta revittiin lööppejä varmaan joka päivä, kun taas jonkun laitoksesta karanneen "tavallisen" teinin katoamisesta ilmoitetaan koruttomasti jossain pikkupalstalla. Ei ollut kimalletta eikä sensaation tunnetta.

Katsokaa muuten peiliin ja miettikää, kumpi ahdistaa enemmän: vaikkapa 40-vuotiaan katoaminen vai lapsen katoaminen. Kysy sitten vielä itseltäsi, että miksi vastasit niin kuin vastasit.

Oletko Ikärasisti?
 
Ikärasismia
Ikärasismin lisäksi on tosiaan muitakin rasismeja, eli vaikka olisitkin suomalainen, niin ulkonäön/laitostaustan perusteellakin voit olla vähäarvoisempi eikä etsintöihisi kuluteta kauheasti aikaa.
 
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja törkeätä toimintaa:
En todella yhtään pienen pientä hiventäkään ymmärrä miksi lopetettiin!! Suorastaan oksettaa koko asia...menevät pokkana juoppojen ja narkkareiden pariin,kun pieni lapsi hukassa,ja pieni joka ei osaa puhua...sydäntä särkenyt koko juttu ja tuhannesti voimia rakkaan erityislapsen omaisille...miten niin toivon että hän löytyy,käytyään vain pienen seikkailun elämässään.

Mutta viranomaisia en ymmärrä en!!!
Viranomaisilta saa varmasti perustelut päätöksiin, turhaan täällä nyt mesoat. Minä luotan suurimmalta osalta näihin päätöksiin.
 
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja I:
Sama vaikka ei löydettäis ku pakolainen.
Jes, sait sinäkin taas avata negatiivisen lärvisi. Tykkään näistä ja oikein odotin jo tähän ketjuun. Kicksit tuli, eiks ni. Harmittaa nyt kun en jaksa sanoa sulle ilkeästi, ois niin kiva alkaa taas.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Tuskin niitä etsintöjä sen takia lopetettiin, että pojan nimi on Mustafa ja vanhemmat eivät ole alkuperäisiä suomalaisia...
No kidding sherlock ?
No sitähän ap ajoi takaa, että poliisikin on rasistinen eikä siksi viitsi etsiä poikaa.
edelleen : no kidding sherlock ?
P.o. "no shit, sherlock"
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja MissTropic:
joku oli nähny alastomana sen pojan laiturilla,mutta lähti pois.
mulle ei tuis mieleenkään lähtee pois tarkistamatta onko pieni yksin vai vanhempienkanssa.
Eipä tulisi mieleenkään ihmetellä jonkun 6 v touhuja
 
juupa
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Minä ihmettelen miksi sen venhemmat ei edes tienneet kaunko lapsi ollut kateissa?
Aijaa..mistäs moisen tiedon olet tempaissut.Ihan suomeksi on sanottu että varttia vaille kahdeksan hän on lähtenyt,eli aikas tarkkaa tietoa kuitenkin.
 
Näin
- Alue on perattu niin hyvin kuin sen ihminen voi perata, poliisista kuvaillaan Iltalehdelle.
KATSO VIDEO

Sukeltajat etsivät kadonnutta poikaa
LUE MYÖS

Sukeltajat etsivät poikaa käsikopelolla

Pikkupoikaa etsittiin vedestä suuroperaatiolla

Missä hän on? Autistisen pikkupojan epätoivoiset etsinnät jatkuvat

Näin autistinen poika katosi - Ei osaa yksin kotiin

Liejuinen pohja vaikeuttaa kadonneen pojan vesietsintöjä

Kadonneen 6-vuotiaan pojan etsintöjä lopetellaan Helsingissä tuloksettomina. Aamulla alkaneet sukellukset lopetettiin ja muutenkin etsintöjä supistetaan.



Etsintöjä ei ole siis lopetettu,vaan SUPISTETTU!!Sukellukset lopetettiin!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja MissTropic:
joku oli nähny alastomana sen pojan laiturilla,mutta lähti pois.
mulle ei tuis mieleenkään lähtee pois tarkistamatta onko pieni yksin vai vanhempienkanssa.
Eipä tulisi mieleenkään ihmetellä jonkun 6 v touhuja
no eipä tullut tuollakaan miehellä. oon sitten erilainen nuori ja katson mitä muidenkin lapset touhuaa. olen ennenkin jääny katsomaan perään sivummalta kun on pieni lapsi tehnyt/ollut jossain yksin ja mikä on vaikuttanut mun mielestä siltä,että kannattaisi ehkä katsoa ettei satu mitään jos on yksin.

 

Yhteistyössä