miksi vanhemmat naiset haisevat niin pahalle?

  • Viestiketjun aloittaja haisuli
  • Ensimmäinen viesti
haisuli
keski-ikäisestä ylöspäin olevat naiset haisevat kyllä ihan hirveälle varsinkin kesäaikaan. kävin tänään kaupungilla ja useamman kerran kävelin vanhemman naisen takana ja se haju tuntui jo useamman metrin päähän. pesemätön keho ja vaatteet yhdistettynä ummehtuneisiin vaatteisiin ja hiuslakkaan ja hajuveteen jota ruiskitaan kun ei viitsitä käydä suihkussa. eivät siis olleet alkoholiongelmaisia vaan tavallisia ihmisiä. eivätkö he itse haista hajuaan?
 
Haisuli
Vaivaa kaikenikäisiä ja molempia sukupuolia. Itselläni on talin eritys erittäin runsasta ja vaikka kävisin suihkussa niin jo aika pian kasojen iho ja päänahkaa alkaa haisemaan likaiselta. Mitkään kosmeettiset tuotteetkaan ei tuohon auta. Aurinko lisää talineritystä, joten talvella ongelma ei ole niin suuri kuin kesällä. Äärimmäisen ikävää itselle.
 
mäpä kerron
hyi et ny se haju tuli mun nenään,

siit o jo aikaa mut aloitetaanpa...

mä olin junassa ja kokkolasta nous junaan sellainen pyylevä emäntä ja kappas vaan siihen se mun vieruspenkille kankkunsa laski, no ei siinä vielä mittää mut ku se haju tuli sit hetken päästä perässä...ei jaksa kuvailla mut pahalle haisi.
Mä siinä mietin et miten mä siit selviän et en ala yökkiin:(
juna läks sit eteenpäin ja nälkähän se mumpalle siinä iski, no,onneksi oli ottanu eväät mukaansa...siinä se alkoi veteleen pannukakkua ja kinkkusiivuja vuoronperään ääntä kohti.

Oli kuuma hellepäivä ja se HAISI ja mua inhotti ne eväät!

ja oli siinä vielä semmonen jutska et oli JEHOVANTODISTAJA mitä todennäköisemmin sillä luki sitä niiden lehteä ja tietenki silleen et se oli minuunpäin kallellaan ja yritti et sitä tsiikailisin mut ku tajusin niin mä kattelin sit maisemia, ne on must hienompi ku väärä oppi!
 
vierailija
Meilläpäin naiset tuoksuu hyvälle, vanhatkin naiset tuoksuu hyvälle esim kaupassa kun menee ohi tai tulee lähelle, miehet puolestaan yleensä haisee rehelliselle paskalle ja hielle. Jotkut miehet tuoksuu niin partavedelle että silmiä kirvelee. Kerran yksi nuori nainen haisi viemärille mutta harvinaista se on että nainen haisee pahalle, minulla on herkkä hajuaisti, haistan onko huoneessa ollut nainen vai mies
 

Yhteistyössä