Milanon naisten paratiisi

Ihanaa hömsötystä. Olen aivan koukussa Teeman sarjaan. On niin monimutkaisia koukeroita rakkausasioissa ja ihmettelyä vanhempien terrorismista aikuisiin lapsiinsa. Mutta ennen kaikkea olen aivan lääpälläni niihin ihaniin -50 luvun vaatteisiin. Kyllä sitä tyyliä kaipaisin vieläkin. Ja miten kauniita naisetkin siinä ovat ja jokainen mieskin järjestään semmoisia karkkisilmiä.
 
Itsekin koukussa. Tuo 50- luvun tyyli on vallan ihanaa, olisiko syynä kureliivit, jotka saavat kropan näyttämään linjakkaalta.
Muuten ok, mutta se tavaratalon omistaja, Pietro ei sovi osaansa. On kuin olisi unessa, vähän hehkua pitäisi olla. Theresa on hänen elämänsä nainen, missään ei näy...
Toinen vastaava sarja on Muotitalon tarina, ehkä vielä parempi.
 
vierailija
Ihanaa hömsötystä. Olen aivan koukussa Teeman sarjaan. On niin monimutkaisia koukeroita rakkausasioissa ja ihmettelyä vanhempien terrorismista aikuisiin lapsiinsa. Mutta ennen kaikkea olen aivan lääpälläni niihin ihaniin -50 luvun vaatteisiin. Kyllä sitä tyyliä kaipaisin vieläkin. Ja miten kauniita naisetkin siinä ovat ja jokainen mieskin järjestään semmoisia karkkisilmiä.
Teresa Ioriota esittää parin vuoden takainen Miss Italia, ja muu porukka on valittu samaan tapaan. Eli siinä syy.
 
vierailija
Teresa Ioriota esittää parin vuoden takainen Miss Italia, ja muu porukka on valittu samaan tapaan. Eli siinä syy.
Kyllä Giusy Buscemi on tehnyt muitakin sarjoja voittonsa jälkeen. Ei kai misseys voi viedä ihmiseltä lopullisesti muita uravaihtoehtoja? Mahtaako näissä italosarjoissa olla edes oikeat äänet, kun kuulostavat kovin feikeiltä. Eli nätti naama ja joku toinen dubbaa draaman päälle... :D
 
vierailija
En millään muista että miten se Pietro Mori kuolikaan 2.kauden lopussa? Oli se piilovaimo ja mafian lainarahat... Mitä siitä ampumisesta näytettiin?

Uutta kautta en ole vielä aloittanut... jaksomäärä pelottaa o_O
 

Yhteistyössä