Millä perjantaina töihin?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuljen työmatkani bussilla nyt kuitenkin täälläkään päin ei bussit kulje vuorokauteen.
Työmatkani on 21km suuntaansa.
En omista autoa, en pyörää tai no en mitään millä pääsisin sinne.
Läheisiltä kysytty mutta ei kyyti onnistu.

Kävellenkö menen?
 
xcv
Itsellä mieleen tulevia vaihtoehtoja:
-palkaton vapaa / pidät yhden lomapäivän pois
-kimppakyyti työkaverilta
-taksi
-lainaat fillaria joltakulta, pitkä matka mutta kyllä sen kerran kulkisi
 
Itse pähkäilin samaa. Töihin tosin "vain" 10km. Sain onneksi pomon kanssa sovittua etäpäivästä. Toinen vaihtoehto olisi ollut pitää plakkarissa olevaa vuosilomaa tai palkaton vapaa.

Onko sinun läsnäolosi aivan pakollisat? Eli voisitko saada vapaapäivän? Entä taksi, tuleeko liian kalliiksi?
 
vierailija14
Toimin kotiavustajana kotihoidossa että kai se aika pakollista on mennä.
Kaikki työkaverini asuvat max 10km säteellä ja paikkakunnalla. Itse asun vierus kunnassa.
Taksi maksaisi about 50e..
 
xcv
Pyörällä kyllä lähtisin minäkin... 20 km pyörälenkkejä teen muutenkin usein. Tuossa tulisi kyllä kaksi samalle päivälle, mutta kertaluontoisesti menisi. Pidät vaan tahdin rauhallisena, niin ei tule tolkuton hiki. Varaat vaikka 2 tuntia matkaan, siinä ajassa vaikka konttaat perille.
 
vierailija
Kun ne kaikki työpäivät kerran ovat samanarvoisia niin rästiin jääneet työt voi kukin hoitaa viikonloppuna. Ja minua ihmetyttää, että pienipalkkainen kotihoidon työntekijä menee töihin, kun poliittisella mielenilmaisulla yritetään estää hänenkin palkkansa leikkaamista.
 

Yhteistyössä