Millä perusteella valitsit nimimerkkisi ja mitä se tarkoittaa?

Mun nikki oli ennen Boogyman joka on erään laulun päähenkilö. Mutta oikeastaan palstalaiset jossakin ketjussa keksivät erikseen minulle uuden nimen ja yhdistin ne :)
Peppi tulee siitä, että tykkään käyttää saparoita ja mulla on punainen tukka. Booty tulee taas harrastuksestani (karnevaalisamba).
 
"Joops"
Mun nikki oli ennen Boogyman joka on erään laulun päähenkilö. Mutta oikeastaan palstalaiset jossakin ketjussa keksivät erikseen minulle uuden nimen ja yhdistin ne :)
Peppi tulee siitä, että tykkään käyttää saparoita ja mulla on punainen tukka. Booty tulee taas harrastuksestani (karnevaalisamba).
Mä oon ajatellu että se tulee Betty Boopista.... =)
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
No en niin millään järkevällä perusteella. Joskus piti tulla tänne jotain kysymään ja olin pojalle lukenut jotain Mikki hiiri-satua. Siin kiireessä jaksanut alkaa miettimään ja sit oon niin hölmö et ajattelen et pitää pitää se sama nikki millä on alunperinkin tullu tänne jotain sepostamaan. Ja ku piti oikein rekistöröityä ni oli kuulemma varattu ni siks toi hymiö lopussa. Ja en ollu koko sen puolen vuoden aikana mitä harmaana ehdin tääl sekoilla nähny ketään mustaa saman nimistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Holly&Ivy ja A-H
Hukka sanana tuo yleensä mieleen ensimmäisenä useimmille suden, joka kuvastaa omaa luonnettani ihan kohtalaisen hyvin. "Hukka" merkitsee myös henkilökohtaisesti itselleni paljon, koska ajattelen asian paljon laajemmin mitä voisi kuvitella (jos horoskooppeihin on uskomista, voin sanoa että olen vesimies, ja useimpien mielestä kuljen täysin eri tietä kuin muut. Tästä tällöin syntyy vaikutelma eksymisestä ja hukassa olemisesta, vaikka tiedän aina täydellisesti mitä teen.)

Piru-sanaa nyt on varmasti turha edes selventää. Olen hyvin sarkastinen ja suorapuheinen ihminen, ja moni ottaa sen silkkana piruiluna (nätisti sanottuna).

Tiivistettynä siis, nimimerkissä esiintyy kaksi itselleni hyvin ominaista luonteenpiirrettä yhdessä, ja koen että hukkana minun on hyvä olla :)
 

Yhteistyössä