millä saa mustekynän seinästä ?

siinä se kyssäri tulikin....juuh jompikumpi likoista oli piirtänny vessan valkoseen seinään sitten mustekynällä...pyyhekumia jo koitin ei lähtenny mihinkään...ja isäntä huutaa taas kun syötävä kun se huomaa kun minä jo huusin noille äsken... :ashamed: :ashamed: :x :x
 
vieras
Suihkautat hajuvettä ja pyyhit paperilla.

Minulla oli tuulitakissa tussin jälki ja sain sen pois hajuvedellä. Kaveri antoi vinkin, että mustekynä lähtee pois esim. lattiasta tuolla. Kokeilin sit tussiinkin ja lähti pois!

 
en oo ite vielä päässy kokeilemaan mutta oon kuullu että ne taikasienet puhdistaa hyvin tollaset jäljet, niitähän on nykyään useampaakin merkkiä mut yksi merkki oli muistaakseni joku acro meleco tai joku vastaava, siivousosastolta löydät
 
vieras
Hiuskiinne, deodorantti tms missä on alkoholia pitäis tehota. Minä olen käyttäny hiuskiinnettä moneen kertaan. Taika sienet kans hyviä. Minulla Swiffel merkkisiä.
 
jee hajuvesi toimi hyvin ei jäänny minkäänlaista jälkee koko seinään ja vessas tuoksuu nyt kukkasille :LOL: :LOL: kiitos neuvoista ..en edes aatellu mitään hajuvettä tai hiuslakkaa :/ :/ kaikee sitä oppii kun vanhaksi elää :saint: :saint:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:
jee hajuvesi toimi hyvin ei jäänny minkäänlaista jälkee koko seinään ja vessas tuoksuu nyt kukkasille :LOL: :LOL: kiitos neuvoista ..en edes aatellu mitään hajuvettä tai hiuslakkaa :/ :/ kaikee sitä oppii kun vanhaksi elää :saint: :saint:
T: Hajuvettä suositellut
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suihkautat hajuvettä ja pyyhit paperilla.

Minulla oli tuulitakissa tussin jälki ja sain sen pois hajuvedellä. Kaveri antoi vinkin, että mustekynä lähtee pois esim. lattiasta tuolla. Kokeilin sit tussiinkin ja lähti pois!
tahran poistaa hajuvedessä oleva alkoholi. eli nyt on hyvä syy ostaa se kossupullo ;)
 
weke
Aivan äärimmäisen hyvä keino toi hiuslakka. Tyttö tänään taiteili oman huoneensa tapettiin ja mietin millä ihmeellä lähtisi pois. Todella tehokas keino,kiitos vaan vinkin kertojille.
 

Yhteistyössä