Millä saa vatsaläskit pois?

  • Viestiketjun aloittaja "miimu"
  • Ensimmäinen viesti
"miimu"
Juu. On tehty vatsalihasliikkeitä, ja lihakset ovatkin vahvistuneet. MUTTA! Läskit vaan pysyy ja pysyy. Mun kropassa on läskiä vain vatsassa. Syön terveellisesti ja ylipainoa on sen vatsaläskin verran.
 
"miimu"
[QUOTE="vieras";23460588]Teetkö myös syvät vatsalihakset että vinot vatsalihakset niiden tavallisten lisäksi.[/QUOTE]

Teen. Ja lihaksisto tuntuu tosi kovana läskien alla.
 
"vieras"
Suosittelen vähähiilihydraattista ruokavaliota joksikin aikaa ja sitten vielä lisää vatsa-, kylki- sekä selkälihasliiikeitä. Moni uskoo syövänsä terveellisesti, mutta kun sitten tarkemmin ruokavaliota syynätään, huomataan että itse asiassa se ei niin kovin hyvä laihduttamisen kannalta olekaan. Esim. monet uskovat ruisleivän olevan tosi terveellistä ja syödä pupeltavat sitä monta palaa päivässä. Laihduttajan kannattaisi jättää leivät väliin kokonaan.
 
"Anne"
Kyllä ne lähtee, se että kuinka paljon sen asian eteen pitää tehdä on eri asia.
Minun piti laihduttaa ja paljon ja jumpata vielä enemmän. Kunnon vatsamakkara vaikka bmi alle 22.
Tuolla on kuvatkin, vaikka eri syistä laitettukin: www.vauva.fi /keskustelut/alue/2/ viestiketju/1266853/kuvia_ sektioarvista_tassa_om ani_
Välit pois niin toimii.
 
[QUOTE="vieras";23460625]Esim. monet uskovat ruisleivän olevan tosi terveellistä ja syödä pupeltavat sitä monta palaa päivässä. Laihduttajan kannattaisi jättää leivät väliin kokonaan.[/QUOTE]

Viimesestä oon ihan samaa mieltä, mutta kun ruisleipä on niin hyvää. :D Tosi moni muuten luulee syövänsä ruisleipää, mut tuoteselosteen mukaan pupeltaakin sekaleipää. Oon kiinnittäny nyt huomiota kuin törkeesti ihmisiä huijataan. Kattokaa vaikka Vaasan ruispalat... Leivän viljasta on 72 % ruista. Siis VAAN 72%, viljasta. :O Itse ostan hiivatonta juuresta tehtyä ruisleipää, jonka viljaraaka-aineesta 100% on ruista ja jossa ei ole lisäaineita. Pitäs vaan malttaa jättää se miehen ja pojan syötäväks. :D

*Muoks muoks*
Oli siis tarkotus ihan aihettakin kommentoida. :D Eli mä jättäsin kans hiilarit vähemmälle ja kattosin mitä sillä saa aikaan. Rasvaa ei voi polttaa paikallisesti eli jos edellä mainitusta ei ole apua, niin sit vaan ahkerasti liikkeelle. Lähteehän niitä senttejä sit muualtaki, mut ehkä ei kuitenkaan liikaa. Saattaa olla aika vähästä kiinni, että masun saa littanammaks.
 
Viimeksi muokattu:
"Anne"
Ja saadakseni pallomahan pois piti laihduttaa viitisen kiloa ja jumpata 3kk 3xviikossa melkein tunti kerralla. Mutta kyllä sillä mahan vähän paremman näköiseksi sai, makkaran pois ja -13cm.
 

Yhteistyössä