Millä siistitte alapään karvat?

  • Viestiketjun aloittaja siistimmäksi
  • Ensimmäinen viesti
Saksilla lyhennys. :D Ja yli menevät karvat shaverilla tai höylällä. Joskus oon kokeillu pinseteillä napsia, mutta ne rupes kasvaan heti sisäänpäin, oli ruman näköistä. Yleensä tuo raja on aika epäsiisti, ku shaverilla ei saa siistiä jälkeä ja höylällä tulee usein pilkkuja. Lisäksi ne karvat kasvaa vuorokaudessa taas näkyviin.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Bikinirajalta otan epilaattorilla, jotta tulee varmasti sileää jälkeä eikä tarvitse heti uusia. Jos haluan edestä poslarin, niin sen teen shaverillä - ei satu kuten epilaattori. Kertakäyttöpartahöylääkin olen kokeillut ja sillä onnistuin pari kertaa saamaan verinaarmuja.
 
Vahalla, pimpulan, koivet ja kainalot :$ Mulla on vahalämmitin, patruunoita ja liuskoja kotona. Kestää n.6vkoa siistinä.

Ja ensimmäistä kertaa vahavien kannattaa muistaa ettei muutamaan päivään suunnittele kummoisempaa tekemistä, mulla meni vereslihalle pimpula ja kainalot ekoilla kerroilla.. :xmas:
 
Kyllä ehdottomasti jos höylällä niin sitten giletten mach 3 tai mach 5. On jopa helpompi huuhdella kuin yksiteräinen vaikka ei ehkä uskoisi. Mikä tärkeintä, heti kuuman suihkun jälkeen tai mielellään kuumassa suihkussa niin ei "revi" se höyläys.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Mä oon käyny sokeroinnissa vuoden päivät nyt ja kerrat harvenee kokoajan + poistettavat karvat kanssa. Kaveri joka suositteli on käyny kaksi vuotta ja ei oikeesti juurikaan kasva enää.
Eikä muuten satu
paljonko kerta maksaa? eikö epilaattori tulisi pidemmän päälle halvemmaksi?
 
hiukan uuno
missä voi käydä siistimässä paikkoja?? mikäs toi sokerivahaus on? paljonko maksaa?

tähän asti joku naisten shaveri.. ihan ok, mutta sänki tulee takas niin pirun nopiaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Mä oon käyny sokeroinnissa vuoden päivät nyt ja kerrat harvenee kokoajan + poistettavat karvat kanssa. Kaveri joka suositteli on käyny kaksi vuotta ja ei oikeesti juurikaan kasva enää.
Eikä muuten satu
paljonko kerta maksaa? eikö epilaattori tulisi pidemmän päälle halvemmaksi?
Kainalot, jalat ja bikinialue (ei brassi) yht noin 50e, ensin noin 6 viikon välein mutta nyt on riittänyt 8 viikoa, kaverilla riittää 12 viikkoakin ja karva on sellaista pehmeää valkoista untuvaa ettei sitä edes juuri näe.
Joo epilaattori tulisi helvemmaksi mut kun mä en pysty sitä ite käyttää
 
höhh..
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Mä oon käyny sokeroinnissa vuoden päivät nyt ja kerrat harvenee kokoajan + poistettavat karvat kanssa. Kaveri joka suositteli on käyny kaksi vuotta ja ei oikeesti juurikaan kasva enää.
Eikä muuten satu
paljonko kerta maksaa? eikö epilaattori tulisi pidemmän päälle halvemmaksi?
Kainalot, jalat ja bikinialue (ei brassi) yht noin 50e, ensin noin 6 viikon välein mutta nyt on riittänyt 8 viikoa, kaverilla riittää 12 viikkoakin ja karva on sellaista pehmeää valkoista untuvaa ettei sitä edes juuri näe.
Joo epilaattori tulisi helvemmaksi mut kun mä en pysty sitä ite käyttää

Meillä kauneushoitolassa pelkkä brassivahaus on jotain yli 50 egee. Missäpäin noin edullisesti?
 

Yhteistyössä