Millä tään synnytyksen saa oikein käyntiin...?

  • Viestiketjun aloittaja hh
  • Ensimmäinen viesti
hh
supistellu jo useamman päivän. Eilen kävin sairaalassa ja supistuksia tuli 10 min välein, mutta kun eivät olleet kovin kivuliaita niin laittoivat takas kotiin. Tänäänki ajoittain supistuksia mutta kun homma ei lähde kunnolla käyntiin. Viikkoja 39+4 nyt että ei toki oo vielä ees laskettu aika käsillä, mutta rasittaa tällainen kun ei tiedä alkaako vai eikö alkaa...oon siivonnu, saunonu ym jos vaikka lisäis vähä supistuksia, turhaan. Pää kohta levee. *huokaus*

Onko tää tavallista? Kaks edellistä synnytystä on alkaneet kertalaakista, kummallaki kerralla meni vesi ja synnytys alkoi samantien ja heti tiesi että nyt se on menoa. Ja ovat syntyneet kumpiki rv39. Nyt tää vehtaa ja vatvoo että tulisko vai eikö tulis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Sivele nännejä :) se antaa potkua supistuksiin.Käyt ihan sängylle pötköttämään ja rentoudut ja alat sivelemään.
Mies taitais tykätä tehdä sen :D
Ihan totta,kannattaa kokeilla =) mä siis kirjoitin ton aikasemman.Sitä pitää vaan sit jatkaa niin kauan kuin kunnon suppareita alkaa tulla.Mulla oli kolmosesta just noin että supisti ja supisti mutta homma ei edennyt eikä synnytys lähtenyt käyntiin niin sit jo epätoivosena koitin tota niin johan tuli hommaan vauhtia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Sivele nännejä :) se antaa potkua supistuksiin.Käyt ihan sängylle pötköttämään ja rentoudut ja alat sivelemään.
Mies taitais tykätä tehdä sen :D
Ihan totta,kannattaa kokeilla =) mä siis kirjoitin ton aikasemman.Sitä pitää vaan sit jatkaa niin kauan kuin kunnon suppareita alkaa tulla.Mulla oli kolmosesta just noin että supisti ja supisti mutta homma ei edennyt eikä synnytys lähtenyt käyntiin niin sit jo epätoivosena koitin tota niin johan tuli hommaan vauhtia.
voishan tuota kokeilla. En jaksais tätä supistelua ja tullako vai eikö tulla-meininkiä päiväkausia...tulis nyt tai olis sitte täysin oireeton jos ei vielä tuu.
 

Yhteistyössä