Millä tavalla kerrostaisit alaselkään ulottuvat hiukset?

home made
mä oon 6 vuotta tehnyt niin, että laitan pään alaspäin, teen hiuksiin 15 senttiä latvasta ponnarin ja leikkaan sen tasan ja lyhennän vielä sivulta jos tarvis. Eli kun nostat pään pystyyn, hiukset on hyvin kerrostetut. Kampaamoissa kaikki nuo ihme kuorintaveitsellä tehdyt ohennukset ja muut on aivan katastrofeja, hiukset leijuu missä sattuu. Tykkään itse kun hiukset on ohennettu "tupsuina", mielenkiintoisemman näköinen.
 
"kampaaja"
jos hiukset on tosissaan paksut ja runsaat nää yllä olevat kuvat toimii. jos ohuet ja "suomalaiset" niin kerrostaminen ei juurikaan toimi alaselkään asti ulottuvissa hiuksissa, etenkään jos niitä ei rullaile ahkerasti.
 
"kampaaja"
ja kuten kuvistakin siis selviää, näistä ei juuri mitkään ole alaselkään saakka ja punaiset ei taida olla kovin kerrostetut, vain kohollaan tuon kampauksen johdosta ja näyttää eri mittaisilta.
 
Kuvaasaisiko
mä oon 6 vuotta tehnyt niin, että laitan pään alaspäin, teen hiuksiin 15 senttiä latvasta ponnarin ja leikkaan sen tasan ja lyhennän vielä sivulta jos tarvis. Eli kun nostat pään pystyyn, hiukset on hyvin kerrostetut. Kampaamoissa kaikki nuo ihme kuorintaveitsellä tehdyt ohennukset ja muut on aivan katastrofeja, hiukset leijuu missä sattuu. Tykkään itse kun hiukset on ohennettu "tupsuina", mielenkiintoisemman näköinen.
Onks sulla luvaa sun hiuksista? Kiinnostaisi nähdä lopputulos.
 
[QUOTE="kampaaja";29362133]jos hiukset on tosissaan paksut ja runsaat nää yllä olevat kuvat toimii. jos ohuet ja "suomalaiset" niin kerrostaminen ei juurikaan toimi alaselkään asti ulottuvissa hiuksissa, etenkään jos niitä ei rullaile ahkerasti.[/QUOTE]

Tytsin pehko on ihan mieletön! On paksut hiukset!
 
  • Tykkää
Reactions: PeskyPixie
[QUOTE="kampaaja";29362133]jos hiukset on tosissaan paksut ja runsaat nää yllä olevat kuvat toimii. jos ohuet ja "suomalaiset" niin kerrostaminen ei juurikaan toimi alaselkään asti ulottuvissa hiuksissa, etenkään jos niitä ei rullaile ahkerasti.[/QUOTE]

Todella paksut hiukset on. Ei tosin sellaiset karheat.
 
"femin"
Mulla on just tuollaset hiukset, kuin toisiks alimmassa kuvassa, mutta eri väriset.

Helppoa, kun on luonnostaan laineikkaat hiukset, niin ei tarvi ikinä laittaa hiuksia kun lähtee kotoa. :)

Tytsillä kyllä hiuksia riittää, niin ois varmasti hyvännäkönen kerrostettuna.
 
"poikia3"
Mun hiukset on vain puoleen selkään asti pitkät, luonnonkiharat ja ihan ylhäältä asti kerrostetut. Mullakin on tukkaa paljon, ilman kerrostusta näyttäisi tosi hölmöltä, eli vähän afrotyyliin kohoaidivat ylös. Uskoisin että ammattitaitoinen kampaaja osaisi tytsiäkin neuvoa.
 

Yhteistyössä