Millä te olette suojanneet auton penkin lapsivedeltä?

Mä en tollasta eka synnytykseen mennessä tajunnukkaan, enkä suojannu mitenkään. Tosin ei ollu tarvettakaan.
Tokassa otin pyyhkeen mukaan autoon ja siteen housuun... Lapsivedet ja limatulppa meni tosin jo kotona, mutta noin valmistauduin kuitenkin taksimatkaan.

Ihana tuo libero pöksyissä :D Testasit sit, että onko tarpeeks hellää teidän vauvan pikkupepulle. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:
Siis matkalla synnärille? Mulla on ollut tulokkaan Libero housuissa :xmas:
En mitenkään kun lapsivesi meni jo kotona sänkyyn!
Tuli mullakin vedet jälkimmäisellä kerralla jo kotona, mutta kyllä sitä sitten vuoti pitkin iltaa, ei vaan kotona.
Juu mulla meni tunti kun olin sairaalassa vesien menojen jälkeen et kyllä sitä valahteli joka käänteessä. Laitoin siteen sekä otin pyyhkeitä mukaan. Lapsi syntyi sit 2 tunnin päästä siitä kun vedet meni. Sitä ennen ei ollut mitään ennakoivaa supistusta.

Ekasta puhkaistiin vasta juuri ennenkuin sai alkaa ponnistaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Mä en tollasta eka synnytykseen mennessä tajunnukkaan, enkä suojannu mitenkään. Tosin ei ollu tarvettakaan.
Tokassa otin pyyhkeen mukaan autoon ja siteen housuun... Lapsivedet ja limatulppa meni tosin jo kotona, mutta noin valmistauduin kuitenkin taksimatkaan.

Ihana tuo libero pöksyissä :D Testasit sit, että onko tarpeeks hellää teidän vauvan pikkupepulle. :D
Lähinnä ajattelin, että mieluiten menen synnytyslaitoksellekin kuivin housuin :)
 
vieras
Molemmissa synnytyksissä lähti vedet menemää kotona. Synnärille lähdettii omalla autolla, mulla oli joku yöside ja ohivuotojen varalta laitoin penkille semmosen vauvan sängyn suojan sen semmosen muovitetun froteen.
 
vieras
Kahdesta ekasta jätesäkillä, mutta koska esikoisesta ne meni vasta vähän ennen ponnistusvaihetta ja kakkosesta ekalla ponnistuksella niin en enää kolmannen kanssa suojannut mitenkään, kun en uskonut että ne siä autossa menis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja gina:
mulla ei oo tullu lapsivettä litratolkulla,ehkä noin 0,5dl.Sitellä on menty.Vois olla noloa mennä synnäille housut haaroista märkänä.
Mitä noloa siinä olis? Kyllähän nyt kaikki tajuais mistä on kyse? Eihän siinä pitäs mitään hävettävää olla!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja gina:
mulla ei oo tullu lapsivettä litratolkulla,ehkä noin 0,5dl.Sitellä on menty.Vois olla noloa mennä synnäille housut haaroista märkänä.
Mitäs noloa siinä olis? On ne vedet menny toisilta siinä synnärin vastaanotossakin, tuskin kukaan ihmettelee, kun viimeisillään raskaana oleva kulkee synnärillä pöksyt märkinä. Ei piä luonnollisia asioita nolostella :)
 
gina
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja gina:
mulla ei oo tullu lapsivettä litratolkulla,ehkä noin 0,5dl.Sitellä on menty.Vois olla noloa mennä synnäille housut haaroista märkänä.
Mitä noloa siinä olis? Kyllähän nyt kaikki tajuais mistä on kyse? Eihän siinä pitäs mitään hävettävää olla!
naistenklinikalle ainakin mennään pääovesta ja päiväsaikaan siinä potilastoimistossa on paljon asiakkaita.
 
ei noloa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja gina:
mulla ei oo tullu lapsivettä litratolkulla,ehkä noin 0,5dl.Sitellä on menty.Vois olla noloa mennä synnäille housut haaroista märkänä.
Mitäs noloa siinä olis? On ne vedet menny toisilta siinä synnärin vastaanotossakin, tuskin kukaan ihmettelee, kun viimeisillään raskaana oleva kulkee synnärillä pöksyt märkinä. Ei piä luonnollisia asioita nolostella :)
No ei ollu noloa. Synnärille asti pääsin kuivin housuin siteen turvin. Siellä jouduin vaan niin kauan odottelemaan, pistivät vielä istumaan, että lorahti kunnolla penkkiin, ja enemmän mua harmitti mun housut ;) kuin sairaalan penkki. JA varmana tuli enemmän kuin 0,5 dl.
 
Mulla oli vain normi yöside.. En tajunut ottaa mitään mukaan vaikka lähtö oli rauhallinen,kun ei pahemmin supistellut edes.. Jestas mentiin vielä mun isän autolla.. :eek: :LOL: :LOL:
Isi olisi tykännyt jos penkit olis ollut eritteessä... :saint: :kieh: :kieh: :LOL: :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pam:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
multa meni tosi paljon ja vuosi kokoajan sen lisäksi se oli vihreätä!
vaavi oli kakannut veteen...jos vihreetä
Juu niin oli ja siksi jouduin heti siihen että laittoi lapsen päähän tuolta alakautta sydänääni kuunteluun vai mikä lie oli kun oisi voinut olla joku hätä kun oli kakannut.
 
pam
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pam:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
multa meni tosi paljon ja vuosi kokoajan sen lisäksi se oli vihreätä!
vaavi oli kakannut veteen...jos vihreetä
Juu niin oli ja siksi jouduin heti siihen että laittoi lapsen päähän tuolta alakautta sydänääni kuunteluun vai mikä lie oli kun oisi voinut olla joku hätä kun oli kakannut.
vauva päähän laitetaan AINA se anturi kun mennään synnyttämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pam:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pam:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
multa meni tosi paljon ja vuosi kokoajan sen lisäksi se oli vihreätä!
vaavi oli kakannut veteen...jos vihreetä
Juu niin oli ja siksi jouduin heti siihen että laittoi lapsen päähän tuolta alakautta sydänääni kuunteluun vai mikä lie oli kun oisi voinut olla joku hätä kun oli kakannut.
vauva päähän laitetaan AINA se anturi kun mennään synnyttämään.
Ei kyllä aina ainakaan heti laiteta.
 

Yhteistyössä