Millä te pyykkijumalat saatte TAHRAT pois vaatteista??

vieras
Riippuu paljon mitä tahroja?

Rasvatahroihin heti astianpesuainetta tai sappisaippuaa. Sappisaippua tehoaa myöskin monenlaiseen likaan. Porkkana lähtee auringossa. Mustikka, kun heti kuumalla pesee.
 
Saraldo
Aika moneen tahraan on tehonnut se, kun olen ensin hieronut Fairya tai jotain muuta astianpesuainetta tahraan ja sitten pessyt niin kuumalla kuin kangas antaa myöden. Mutta jauhelihakastiketahraa mä en saa silläkään pois :( . Voiskos joku kertoa siihen hyvän konstin? Ja onko se sappisaippua oikeasti tehokas tahranpoistaja? En ole koskaan kokeillut..
 
vv
Sappiasaippua on ihan oikeasti kaikkein paras ja ainoa joka toimii myös jo kertaalleen pestyyn tahraan. Pesupähkinät ei minusta kyllä puhdista mitään tahroja, ja olen kokeillut useampaakin merkkiä. Hajut ne sen sijaan vie tehokkaasti pois. Sappisaippoistakin se palasaippua toimii voistavasti, nestemäinen vain haisee pahalta eikä ole yhtä tehokasta.
 
Mää en taas käsitä mitä kaikki vaahtoo tota sappisaippuaa!!!! Menin pöljä ostamaan, ja sillä ny ainakaan lähde mikään tahra! Oli niin yhtä tyhjän kans ku voi olla.
Mutta meillä toimii ehdottomasti tahranpoistoaine Dr Beckmann. Lähtee muuten joka hemmetin tahra vaikka olis viikon olllu pyykkikopassa. Ideana vaan ettei sitä lähde pesemään ilman sitä tahranpoistoa ennen sitä ekaa tahran poisto pesua. Ja lähtee kyllä kaikki tahrat, mutta värit säilyy.
 
Dr.Beckmannin tahranpoistoneste on kova sana meillä. =) Poistaa niin rasvan, suklaan, marjatahrat, ketsupin kuin nurmikonkin, jopa mustekynä lähti sillä. Eipä ole sellaista tullut vastaan, mikä ei sillä olisi lähtenyt. Joskus olen joutunut käsittelemään ja pesemään vaatteen kahdesti, mutta pääasiassa tahrat ovat lähteneet ekassa pesussa. Ja poistaa myös rasvatahrat senkin jälkeen kun vaate on jo kerran pesty, eikä tosiaan tarvitse samantien olla vaatetta pesemässä kun likaantuu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mää en taas käsitä mitä kaikki vaahtoo tota sappisaippuaa!!!! Menin pöljä ostamaan, ja sillä ny ainakaan lähde mikään tahra! Oli niin yhtä tyhjän kans ku voi olla.
Mutta meillä toimii ehdottomasti tahranpoistoaine Dr Beckmann. Lähtee muuten joka hemmetin tahra vaikka olis viikon olllu pyykkikopassa. Ideana vaan ettei sitä lähde pesemään ilman sitä tahranpoistoa ennen sitä ekaa tahran poisto pesua. Ja lähtee kyllä kaikki tahrat, mutta värit säilyy.
Minä taas just kirosin tuota ainetta, kun anoppilassa yritin saada lapsen vaatteista tomaattitahraa ja mansikkatahraa pois. Ja mikä ihmeen idea siinä harjassa on mikä on pullon suulla? Kuluttamallako ne tahrat pitäisi lähteä? Ei kyllä lähdetä enää reissuun ilman sappiasaippuaa.
 
Hei HILUNEN, oletko varma että nimi on tuo Dr. Brinkmann?? Ettei ole sama Beckmanni mitä just tossa hehkutin? =) Kuulostaa samalta aineelta. Meillä kans lähtee tolla mitä vaan.
 

Yhteistyössä