Millä viikoilla vauva yleensä kääntyy?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Milloinkohan osaisi esikoisen kohdalla odottaa ja tunteeko sen sitten?

Mulla vauvveli on oudossa asennossa ollut jo useamman viikon, jokin pallero on tuossa heti navalta vasemmalla, mikä tuntuu välillä punkevan kyljestä ulos olen miettinyt olisko pää vai peppu (n)
Potkut ja heilumiset tuntuu aika alhaalla, mutta en osaa sanoa että missä jalat ja kädet, onkohan tää normaalia ettei osaa arvioida miten se melskaaja siellä oikein on?
 
En minäkään oo aina ollu ihan varma miten päin vauva mahassa on, vaikka kolme lasta oon jo saanu. Potkut/liikkeet tuntu vähä joka puolella :D Esikoinen tais olla kuitenkin aina oikeinpäin, keskimmäinen oli pitkään perätilassa (käänty joskus rv 36? oikein päin) ja kuopus oli ihan viimesille viikoille asti poikittain..
 
vierailija
On normaalia ettei osaa sanoa. Varsinkin esikoisen kohdalla. Mulla ensimmäinen käänty 35 viikolla, ei kiinnittynyt ollenkaan. Toinen oli vielä synnytyksessä poikittain, vaikka edellis iltana pää alaspäin (mutta lapsivettä oli 10 litraa, mahdollisti melkoisen liikkumisen) ja kolmas kääntyi 36 viikolla. Kaikki syntyneet 37+1.
 
Mulla käänty ylösalasin jossain rv 30 tienoilla ja siinä oli. jalat punkes ylämahalle loppuun asti ja polvet veti niin että ulkoapäin näky. Aina oli tutkiessa samoinpäin. Synnytyksessäkin sitte oli pääalaspäin mutta kasvot väärään suuntaan ja päävinossa joten ei onnistunu.
 

Yhteistyössä