Millainen joulupersoona olet?

Olet joulupallo, joulun rentoilija.


Sinä säihkyt ja säteilet ympärillesi joulun lämpöistä henkeä. Eikä siihen juuri muuta vaadita kuin tyytyväinen köllöttely. Sinulle mikään jouluponnistus ei ole ylivoimainen - kenties siksi, ettet juuri ponnistele. Suoritushenkisemmät läheisesi luultavasti kutsuvat sinua leikkimielisesti joulupinnariksi.

Joulupersoonatesti
 
"Haave Maria"
halipupu harmaana
Mä en kyllä tosta testistä löytänyt sopivia vastauksia itselleni, ehkä siitä puuttuu sellainen välimuoto joka mä taidan olla...tällä hetkellä tärkeintä joulussa on lasten ilo ja lasten takia jaksan joulua laittaa, muuten voisin viettää sitä vaikka Lapin erämaamökissä.
 
Non compos mentis
Mä en kyllä tosta testistä löytänyt sopivia vastauksia itselleni, ehkä siitä puuttuu sellainen välimuoto joka mä taidan olla...tällä hetkellä tärkeintä joulussa on lasten ilo ja lasten takia jaksan joulua laittaa, muuten voisin viettää sitä vaikka Lapin erämaamökissä.
Juu, minäkään en löytänyt sopivia vastauksia. Joulu menee siinä sivussa, yksi vapaapäivä ja siinä kaikki. Odotan Cantores Minoresin konserttia suurella innolla, kuitenkin.
 
Vääntö, puunaus, säätö ja hinkkaus ovat joulusi avainsanoja. Kilkatus kiihtyy aattoa kohti, ja pidät loputtomasta toimeliaisuudestasi niin paljon meteliä, että lähimmäisiä saattaa tuskastuttaa. Täydellisyydenkaipuusi on kadehdittava - mutta eihän joulun sanoma voi olla ”suorita lisää, enemmän ja paremmin”, eihän?
 
Laulava Lomittaja
Olet enkelikello, joulun äänekäs suorittaja.

Vääntö, puunaus, säätö ja hinkkaus ovat joulusi avainsanoja. Kilkatus kiihtyy aattoa kohti, ja pidät loputtomasta toimeliaisuudestasi niin paljon meteliä, että lähimmäisiä saattaa tuskastuttaa. Täydellisyydenkaipuusi on kadehdittava - mutta eihän joulun sanoma voi olla ”suorita lisää, enemmän ja paremmin”, eihän?



en kuittaa,,,
 

Yhteistyössä