Millainen nainen huolii psoria sairastavan miehen

  • Viestiketjun aloittaja joku.jokunennn
  • Ensimmäinen viesti
joku.jokunennn
Olen miettinyt että millainen nainen huolii kumppanikseen psoria sairastavan miehen?

Olen mietinnöissäni päätynyt sellaiseen lopputulokseen ettei psoriaatikko mies saa täysijärkistä naista lainkaan vaan on parasta olla elämä yksikseen.

Miksi psoriaatikon pitäisi ottaa kumppanikseen päästään vialla oleva alkoholisti tai narkomaani, jos itse on kuitenkin täysin raitis.
 
vierailija
En tiedä mitä tapahtunut kun noin älyttömiä ajatuksia jaetaan. Mutta psoriasta on moneen tasoon enkä totta puhuen ymmärrä miten se vaikuttaisi parisuhteeseen. Läheisellä on ja en usko että monikaan sitä edes huomaa. Omalla miehellä ollut pahaakin ihottumaa, ainoa mikä itselle tuli niin paha mieli toisen kivuista. Olen yrittänyt toista hellästi hoitaa ja rasvata, yhdessä mennään eteenpäin niin hyvässä kuin pahassa.
 
taasnäitä
En tiedä mitä tapahtunut kun noin älyttömiä ajatuksia jaetaan. Mutta psoriasta on moneen tasoon enkä totta puhuen ymmärrä miten se vaikuttaisi parisuhteeseen. Läheisellä on ja en usko että monikaan sitä edes huomaa. Omalla miehellä ollut pahaakin ihottumaa, ainoa mikä itselle tuli niin paha mieli toisen kivuista. Olen yrittänyt toista hellästi hoitaa ja rasvata, yhdessä mennään eteenpäin niin hyvässä kuin pahassa.

juu.juu mietippä ihan aikuisten oikeesti mitä kirjoitat. se ei oo kivvaa kun hilsettä on jokapuolella ja iho saattaa olla vereslihalla, lakanat veressä jne. en huolisi psoriaatikkoa kumppanikseni.
 
vierailija
Olen miettinyt että, millainen mies huolii kumppanikseen visvasyylää/kondyloomaa sairastavan naisen?

Olen mietinnöissäni päätynyt sellaiseen lopputulokseen ettei visvasyylä/kondyloomanainen saa täysijärkistä miestä lainkaan vaan on parasta olla elämä yksikseen tai ottaa mamu, joka ei tajua eikä väliät kunhan saa passin.
 
vierailija
Sepä se kun ihmiset on yksilöitä, joku voi huolia vaikka joku muu ei. Sehän näissä yleistyksissä aina on ongelma, kun ei tajuta että kaikki ei toimi tai ole samanlaisia. Ihan yhtä hyvin voisi kysyä kuka huolii lihavan naisen, aika moni voisi huolia, sillä ulkonäkö ei ole ainoa asia joka määrittelee ihmisen ja kaikki eivät ole yhtä pinnallisia, makuja on myös monia.
 
vierailija
:ROFLMAO: Taas hyvä esimerkki, kun ihmetellään asioita, joista ei mitään tiedetä. Psoriasistakin on niin monenlaista ja asteista, ettei voi yleistää. Pitäskö minunkin pelkän diagnoosin perusteella ottaa joku idiootti kumppanikseni tai olla yksin, vaikka mun psoria yleiseti tuskin huomaa? Se rajoittuu nimittäin vain päänahkaan, eikä edes näy hyvässä vaiheessa ulkopuolisille. Enemmän se kiusaa lähinnä minua itseäni, esim. hiusten värjäysvaiheessa, joka saattaa kirvellä. Huonoina aikoinakin laikut tulevat lähinnä hiusrajaan, jotka saa erilaisella kampauksella piiloon. Onhan se toki itsestäkin iljettävää, jos toinen on esim. koko kropan mitalta vereslihalla, jolloin ihokontaktia välttäisin minäkin, mutta oikestaan siitä syystä, ettei toiselle tulis infektioita tmv. Ja siinä vaiheessa kyllä pitäs hakea jo tuhdimpaa hoitoa muutenkin, sillä jos veri lentää, ollaan jo aika huonossa jamassa psorinkin suhteen...
 
Häh, mikä kysymys tää nyt on?

Mun lähipiirissä on psoriasista sairastava mies, enkä kyllä keksi, miksi se olisi este rakkaudelle.
Empaattinen, älykäs ja komea kaveri kyseessä.
Koko kysymys on mielestäni hieman loukkaava.
 

Yhteistyössä