Millainen oli hääyösi?

  • Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti
..
Oltiin kylpylässä, uitiin, rentouduttiin, käytiin romanttisella illallisella ja..

..juotiin liikaa viiniä, mies tippu illalla sängystä ja seksin harrastamisesta ei tullut yhtään mitään. Että näin. Mutta oli ihan hauskaa.:D
 
Hassunainen
Vetäydyttiin kahdenkeskiseen kivaan joskus ysin aikaan illalla ja ainoastaan pienessä hiprakassa oltiin. Kylvettiin kimpassa ja rytättiin lakanoita huolella. Syötiin aamuyöllä hedelmiä ja juustoja, juotiin puoliksi pullo skumppaa appelsiinimehun kanssa. Yksityiskohtia en nyt ala selittelemään tän kummemmin, mutta sangen tyydyttävä hääyö ja sitä seurannut aamu meillä oli. Mä en ole koskaan tajunnut sitä, ettei hääyöllä olisi merkitystä jos ei ole neitsyt. Ihan roskaa! Kyllä hääyö on se, mikä aloittaa a v i o s e k s i n ja jos sillä ei siinä vaiheessa ole mitään väliä, niin ei hyvältä näytä. Ihan eri asia on jos on niin väsynyt, ettei kumpikaan tosiaan jaksa, mutta sekin on valintajuttu ja jos jo ennen häitä on se asenne, ettei sillä ole mitään väliä, niin eihän sillä sitten ole.
 
2011morsian
Toivottavasti tulee olemaan hyvä! Kesällä se ois edessä. Tosta hääyöstä ja seksistä on muuten hyvä juttu täällä: http://www.amoriini.com/fi/H%C3%A4iden%20suunnittelu/H%C3%A4%C3%A4y%C3%B6%2C%20h%C3%A4%C3%A4p%C3%A4iv%C3%A4t%20%26%20vieraiden%20majoitus

Hullunpitkä linkki, mut juttu on hyvä ja siellä näkee esmes sviittien sisälle. Me mennään hääyöksi Haikon Kartanoon.
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
Ei oo ollu puhetta vielä lasten hankkimisesta, mulla on nyt näitä ennestäänki =)

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;22993119:
Milloin häitä tanssitaan? Jokos kohta on odotettavissa pienten töppösten tepsutusta? =)
Olen tatuoitu jätkä!
 
Olen nyt toista kertaa naimisissa, ensimmäisenä hääyönä oltiin niin väsyneitä että nukahdettiin ihan sen siliän tien kun päät kosketti tyynyjä. Toisella kerralla olin 30+ viikolla raskaana, hääyötä vietettiin ihan kotona ja meillä oli vielä vierashuoneessa vieraitakin :D Muistaakseni avioliitto sai kuitenkin sinettinsä hääyönä vieraista huolimatta, eihän ne vieraat meidän sängyssä olleet. Häämatkalla oltiin sitten viikonloppu kylpylässä ihan rauhassa ja kahdestaan tai miten sen nyt ottaa, olihan meitä 2,5.
 
"Heh"
Mielettömän hyvät kemut alla, juhlittiin aamuun asti vielä ravintolassa. Joten hääyö jöi vähän vähemmälle huomiolle siinä juhlinnassa :D Otettiin sitte takasin häämatkalla heti häiden jälkeen :heart:
 
Kääntöpuoli
Hei kysytääs näin päin, että jos teidän hääyö ei ollut mitä nyt jälkikäteen olisitte halunneet sen olevan, niin mikä meni mönkään tai mitä tekisit toisin?
 
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";22993241]Ei oo ollu puhetta vielä lasten hankkimisesta, mulla on nyt näitä ennestäänki =)



Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Ai montakin? Entäs kerhotädillä? Eikös nuo lastenhankinta-asiat kannattaisi puhua selviksi ennenkuin mennään naimisiin? =)
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
Kannattashan siitä tietenki puhua, mutta mulle käy halus lapsia tai ei.


Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;22993830:
Ai montakin? Entäs kerhotädillä? Eikös nuo lastenhankinta-asiat kannattaisi puhua selviksi ennenkuin mennään naimisiin? =)
Olen tatuoitu jätkä!
 

Yhteistyössä