Millainen on oikea banana split?

Tärkein kysymys, oletatko että tilatessasi moisen annoksen, se banaani on vain halkaistu pituussuunnassa jäätelöpallojen reunoille, vai olisiko sinulle yks ja sama jos se olisi pilkottu pieniksi paloiksi jäätelöiden alle?

Kun tilaat annosta, odotatko että se on sen näköinen kuin mainoskuvassa?
 
"vieras"
Odotan että annos on mainoksen näköinen, mutta harvoin sen on. Sinänsä sama miten se bansku siellä on, mutta jos mainostetaan jotain ja tällä hinnalla, niin pitää sitä samaa sitten saada!
 
"vieras"
Kyllä sen annoksen pitäisi muistuttaa sitä kuvaa jolla sitä mainostetaan. Mä en tiedä mikä on tuon annoksen oikea muoto. Eikös siihen kuulunut kermavaahtoakin?
 
Peyote
En tiedä, mutta mun poika tekee semmoisen, että panaani on halkaistu pituussuunnassa annoksen reunoille ja jäätelön päällä on vielä kermavaahtoa ja suklaarouhetta.
 
Kiitos. Mua vaan harmittaa vieläkin, aikanaan tilasin tuommoisen annoksen, kuva oli perinteinen ja sain sitten jäätelöt joiden alta löytyi pilkottu banaani. No se stoori päättyi siihen että mun ois pitänyt tietää että ne tekee annoksen noin.

Toisella kertaa tilasin mokomaa banana splitiä ja siinä jo kysyin että saisiko sen kuten kuvassa ja vastaus oli ei, koska on liian hankala tehdä. Jäi sillä erää sitten ostamatta, mutta tulipa vahvitettu kokemus että asiakaspalvelu heillä on ihan arsesta.

Ja mua suututtaa kun hyvä, ihana, perinteikäs jälkiruoka pilataan tuollaisella hölmöilyllä.
 
#6 :D Tää on traumaattista. Luulen että tämän kokemuksen myötä musta tulee erittäin katkera ja viimeistään muistisairaana vanhuksena ostan läjän jätskitötteröitä kiskalta ja viskelen raivoissani ne pitkin toria.
 
jepjepa
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28532569:
#6 :D Tää on traumaattista. Luulen että tämän kokemuksen myötä musta tulee erittäin katkera ja viimeistään muistisairaana vanhuksena ostan läjän jätskitötteröitä kiskalta ja viskelen raivoissani ne pitkin toria.
:D Ihana! :) Näin voi tosiaan käydä. Välillä sitä kokee itse kukin vaikka mitä järkyytävän traumaattista elämässään ja ne voivat sitten tosiaan jäädä kaihertamaan.
 
:D Ihana! :) Näin voi tosiaan käydä. Välillä sitä kokee itse kukin vaikka mitä järkyytävän traumaattista elämässään ja ne voivat sitten tosiaan jäädä kaihertamaan.
Tavallaan sopis toivoa että vääränlainen jäätelöannos olisi elämäni kamalin kokemus. Mutta kyllä tuo kaihertaa, etenkin se että tiedän heidän saaneen palautetta tuosta muiltakin ja hyvää asiakaspalvelua olisi iskeä vaikka kokonainen banaani pystyyn jäätelöiden keskelle jos asiakas haluaa. Tämä porukka ei vaan kykene siihen ja se mua harmittaa.
 

Yhteistyössä