Millainen päivä sinulla oli?

Mulla on ollut loistava päivä! Kerrankin on saanu roppakaupalla hyviä, ihania ja ihan mahtavia uutisia :heart: :D Muutenkin päivä menny hyvin... ja pieni rahavoitto illalla kruunasi tämän mahtavan uutispäivän! :D
 
Aamu alkoi takkuisasti, ulkona tuli vettä ja oli jotenkin tukkoinen olo liian pitkistä yöunista (tottumattomalle..).
Aamupäivä katteltiin lasten kanssa dvd:itä ja leikittiin, väsäilin viikon ruokalistaa ja leivoin kaurakeksejä.
Sitten nukuttiin päiväunet. Alkava migreeni sai kyytiä parilla buranalla ja unilla, ja sit tuntuki niinku olis turbovaihde naksahtanu.
Tein ruuan, höpsöilin lasten kanssa ja mieskin pääs töistä jo klo 16. Sitten ruokakaupoille, kotiin, ja yhdessäoloa tähän hetkeen kun ukko nukuttaa lapsia.
 
Lissu
Perseestä. Lapset enterorokossa, unta ei saanut viime yönä ja 1vee taas huutaa sängyssään ( puoli tuntia nukkui ) eli ihana yö taas tulossa.

Mies vielä menee aamuun töihin joten siitä ei apua ole yöllä. Onneksi edes nyt meni lapsen luokse.
 
Melko rankka.
Ens penskat kiukutteli, sit töissä kauheest touhuu ja kiirettä (henkilökunta vajausta taasen ) ja sit hakeen omat muksut jotka taas kiukutteli ja tappeli.....

Mutta sitten haliteltiin ja helliteltiin ja kaikki muuttui taas ihanaksi :heart:
 
Ihan kiva päivä =)

Aamulla herätessäni huomasin, että kuopus (2 v 9 kk) oli illalla riisunut yövaippansa. Sekä riisuttu vaippa että pojan housut ja sänky olivat täysin kuivia :). Tänä yönä ei yövaippaa enää laiteta.

Kahdeksan maissa vietiin esikoinen päiväkotiin ja lähdettiin kuopuksen kanssa puheterapiaan. Sieltä mentiin keskustaan, sitten Citymarketiin, ja kotiin. Poika oli kiltisti bussissa, ja käveli nätisti & reippaasti kaupoissa, eli jatkossakin uskalletaan lähteä ilman rattaita pidemmillekin kaupunkireissuille.

Tultiin kotiin, otettiin päiväunet, ja juostiin hakemaan esikoinen päiväkodista.

Alkuillasta käytiin mun vanhempien luona. Nyt lapset ovat menossa nukkumaan.

Eli ihan positiivinen päivä täällä :)
 
Auton ratissa melkein koko päivä. Klo 11 lähdin matkaan ja vähän ennen klo 19 olin perillä. Yhteensä pari tuntia taukoa välissä. Kyydissä 1-vuotias... :| Nyt on pieni yöunilla, tuntia normaalia myöhemmin (mikä ihan suotavaa nyt kun kelloja siirretään kohta...) Mies tulee kotiin tunnin päästä. Nyt siis hetki rauhallista.
 
Viblsp
Parempi kuin eilinen. Isoilla ostoksilla kävin äitini kanssa, lapset ovat olleet siedettävällä tuulella, olen saanut siivottua vähän ja pyykättyä ja tiskikonekin hyrrännyt hienosti.

Ja ihanaa, selvisi että 15.11. kaikki muksut menevät yöhoitoon. Silloin menen kattomaan Tapani Kansaa konserttitalolle. :)
 
Raskas.

Aamulla kello ei herättänyt. Heräsin kuin ihmeen kaupalla sen verran ajoissa, että ehdin kuin ehdinkin töihin. Sitten oli neljän tunnin matsi yksien pässien (kaikella rakkaudella) kanssa, ja vielä päälle kaksi tuntia toisten, tietenkin toisessa toimipaikassa, niin ettei mulla (tänäänkään) ollut kunnollista lounastaukoa. Sitten piti vielä valmistella ensi viikkoa...

Kotona pojan kanssa kaksin, mies kalareissussa. En tiiä mikä tuolla sällillä on, kun itkeskeli melkein koko illan - joko olivaan yliväsyyt tai sit on tulossa kipeäksi :(. Olis ollut vaik mitä kotihommiakin, mutta enpä saanut tehdyksi. Nyt väsyttää,
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
surullisesti, isän arkkuun laitto ja hautajaisten suunnittelua. Onneksi näitä päivä ei ole kovin usein, mutta silloin kun on niin ovat tosi raskaita.
:hug: :hug: Osanottoni. Tiedän kokemuksesta, että tuo on todella raskas päivä! :'( :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Parempi kuin eilinen. Isoilla ostoksilla kävin äitini kanssa, lapset ovat olleet siedettävällä tuulella, olen saanut siivottua vähän ja pyykättyä ja tiskikonekin hyrrännyt hienosti.

Ja ihanaa, selvisi että 15.11. kaikki muksut menevät yöhoitoon. Silloin menen kattomaan Tapani Kansaa konserttitalolle. :)
Tapani Kansaa? Sinä? :eek: :D En oo ikinä ajatellutkaan, että tykkäisisit Kansasta... :D Hauskaa konserttia ja sinä jos joku olet varmasti lapsettoman yön ansainnut. :)

 

Yhteistyössä