Millainen paikka Myyrmäki on asua? Kokemuksia kaipaan.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No tuota.. Olen muuttanut itse vasta Myyrmäestä Espoon puolelle ja ikinä en vaihtaisi takaisin. Toki voi olla rauhallisiakin paikkoja mutta aseman ja Myyrmannin seutu on aivan kamalaa.
 
kukkis
asuttiin miehen kanssa kaivokselassa (eli siinä vieressä) pari vuotta ja käytiin paljon myyrmäessä. ihan hyvä paikka ja mielestäni rauhallinen. eihän se kauppakeskus esim ihan hirmu trendikäs ole, mutta vehreää rauhallista seutua josta on hyvät yhteydet. mielestäni vantaan parasta seutua.
 
espoo go go
Olen asunut Myyrmäessä sekä muuallakin vantaalla ja nyt Espoossa. Samoilla linjoilla kuitenkin kun turbojurpo eli jollei ihan pakko ole niin etsikää koti vaikka kauempaa espoosta mutta älkää muuttako Vantaalle. Kunnallisvero%kin on niin kova että tulee asuminen kalliiksi. Espoon eteläosia ei voita mikään!
 
naapurista..
no jos ihan kauppakeskuksen kupeeseen suunnittelette muuttoa, niin en suosittele.
Myyrmanni ja ympäristö vilisee spurguja ja muita laitapuolen kulkijoita.. jos tykkää känniläisten loilotuksia kuunnella, niin sitten OK.
 
hipsu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ok, ehkä harkitsemme uudemman kerran. Edullisempaa asuntoa haemme, siksi Myyrmäki oli harkinnassa.

Martinlaaksossa on myös suhteellisen edullista. Eikä myyrmäkeen ole kuin pari kilsaa. Suhteellisen rauhallista aluetta lukuun ottamatta aivan juna-aseman seutua. Kulkuyhteydetkin loistavat.
 
Myyrmäki risoo asuinpaikkana sikälikin, että se on ihan Helsingin rajan tuntumassa mutta silti Vantaan puolella. Junassa pitää kulkea kalliimman seutulipun mukaan, jollei halua uhmata lipuntarkastajia. Minä pyöräilin aina Malminkartanolle, jos oli Helsingin keskustaan asiaa. Sikäläinen juna-asema on aika hyvässä suojassa huonolta keliltä...
 
kinkku
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
No tuota.. Olen muuttanut itse vasta Myyrmäestä Espoon puolelle ja ikinä en vaihtaisi takaisin. Toki voi olla rauhallisiakin paikkoja mutta aseman ja Myyrmannin seutu on aivan kamalaa.
No nuorisolta jos kysyy niin asema ja myyrmannin seutu on kuin taivas !
 
myrsi
Ei kannata uskoa kaikkea puppua mitä hermoheikot täällä syöttää. Myyrmäki on tosi viihtyisää aluetta mustalaisista ja sompuista huolimatta, löytyyhän niitä muualtakin eikä niistä eroon pääse vaan alueita välttelemällä. Myyrmäessä kaikki tarvittava on muutaman metrin etäisyydellä, kaupat, ravintolat, kampaamot, kirjasto, optikko, hammaslääkäri, terveyskeskus, uimahalli jne. Olen asunut myyrmäen seudulla jo 16 vuotta enkä vaihtaisi takaisin, olen todella useasti joutunut olemaan myyrmäen asemalla iltamyöhään ja yöllä eikä kimppuuni ole ikinä hyökätty tms, kun jotkut taas antavat täällä sellaista kuvaa ettet ehdi olla asemalla viittä minuuttia kauempaa kun sinut kolkataan. Asun nyt aseman taloissa ja olen viihtynyt. Suosittelen!
 

Yhteistyössä