millainen palkka kaupan myyjällä on?

  • Viestiketjun aloittaja marjut
  • Ensimmäinen viesti
myyjä
ja kuinka pitkään,sitten on nämä eri paikkakuntakalleusluokat,esim pääkaupunkiseudulla on paremmat tunti ja kuukausipalkat,kuin esim minulla täällä maalla. Työsuhteen keston ja onko määräaikainen tai vakituinen ei pitäisi vaikuttaa,jos ei kokemusta niin sitten saa jonkun pohjapalkan tms,käsittääkseni. Itselläni on kokemusta niin paljon,että en saa enää kuin sen 8v mukaan tuntipalkkani,ja sittenhän saa iltavuoroista ja la&su töistä ne lisät.Nykyisin ei enää saa kokoaikaista työtä tällä alalla,siis 37,5 h vko. Ne on aina osa-aikaisia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
ja kuinka pitkään,sitten on nämä eri paikkakuntakalleusluokat,esim pääkaupunkiseudulla on paremmat tunti ja kuukausipalkat,kuin esim minulla täällä maalla. Työsuhteen keston ja onko määräaikainen tai vakituinen ei pitäisi vaikuttaa,jos ei kokemusta niin sitten saa jonkun pohjapalkan tms,käsittääkseni. Itselläni on kokemusta niin paljon,että en saa enää kuin sen 8v mukaan tuntipalkkani,ja sittenhän saa iltavuoroista ja la&su töistä ne lisät.Nykyisin ei enää saa kokoaikaista työtä tällä alalla,siis 37,5 h vko. Ne on aina osa-aikaisia.
Eikös syksyllä tuo paikkakuntakalleusluokka poistu?
 
Pauliina
Mutta paljon palkka kk? jää käteen?
Itse olen ravintola-alan hommia tehnyt opiskellessani tarjoilijaksi.. jätin kesken koska ei kiinostanut. Nyt kodinhoidontuella ja olen itsekin miettinyt myyjän ammattia. R-kioski tai just Prisma esim. ja et miten koulutus, kouluttavatko he paikan päällä vai täytyykö ensin mennä koulun penkkiin hakemaan myyjän tutkinto vai mitä??
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi ette vastaa rehellisesti ja sano, että paska. Jos ei saa täyspäivästä kaikilla lisillä, niin sikapaska palkka työhön verrattuna.
Voin kuule sanoa että meidän kaupassa on helpoin työ kun kaikki puhaltaa yhteen hiileen. Teen viikossa 30-35 h, saa kk käteen 1250-1400 ?, olen tyytyväinen. Ei tarvi ku vihellellä vaan. En tosin olekkaan Prisman kassa.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pauliina:
Mutta paljon palkka kk? jää käteen?
Itse olen ravintola-alan hommia tehnyt opiskellessani tarjoilijaksi.. jätin kesken koska ei kiinostanut. Nyt kodinhoidontuella ja olen itsekin miettinyt myyjän ammattia. R-kioski tai just Prisma esim. ja et miten koulutus, kouluttavatko he paikan päällä vai täytyykö ensin mennä koulun penkkiin hakemaan myyjän tutkinto vai mitä??
No laske sen tuntipalkan mukaan! Kaupanalalla hyvin harvoin saa kuukausipalkkaa, vaan suurin osa työntekijöistä on tuntipalkalla.
Eli esim. 35h/vko ja 11?/h, joka toinen viikko iltaa ja joka toinen aamua.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pauliina:
Mutta paljon palkka kk? jää käteen?
Itse olen ravintola-alan hommia tehnyt opiskellessani tarjoilijaksi.. jätin kesken koska ei kiinostanut. Nyt kodinhoidontuella ja olen itsekin miettinyt myyjän ammattia. R-kioski tai just Prisma esim. ja et miten koulutus, kouluttavatko he paikan päällä vai täytyykö ensin mennä koulun penkkiin hakemaan myyjän tutkinto vai mitä??
Kioski ja kauppa on sit ihan eri asia! Kiskan lisät on ihan mitään sanomattomat, sinne en lähtis enkä varsinkaan R-kioskin myyjäksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kassantäti:
olen kassamyyjä S-marketissa. Palkkaan vaikuttaa ainakin koulutus ja aiempi työkokemus.
paljonko kannattaisi laittaa työhakemuksen palkkatoivomukseen?
9-10?/h, mutta saat vain sen taulukon mukaan.
mä olen aina laittanut hakemuksissa palkkatoivekohtaan "sopimuksen mukaan" koska se palkka kuitenkin määräytyy sen tessin taulukon mukaan... esimiestehtäviin voi joissakin paikkoissa esittää palkkatoivetta.
 

Yhteistyössä