Millaiset kengät sinä hommasit taaperollesi sinä kesänä, kun

  • Viestiketjun aloittaja jelppiä
  • Ensimmäinen viesti
jelppiä
hän oli juuri 1v täyttänyt?

Vielä ainakin vaikuttaa, että täällä 10kk ei ainakaan kovin hyvin osaa kengillä kävellä. Mutta en tiedä muuttuuko tilanne parempaan suuntaan kun päästään kesään.

Kun eihän toinen voi paljainkaan jaloin ulkona kävellä kesällä. Tällä hetkellä hän kävelee ulkona tossuilla (mitä on ollut mm; äitiyspakkauksessa), mutta eihän noilla nyt sentään voi kesällä enää kävellä. Taatusti ovat kuumat jaloissa silloin.

Toinen mitä olen miettinyt, että onko yksi vaihtoehto kävellä sukkasillaan ulkona? Tai toinen vaihtoehto mitä olen miettinyt, ovat paljasjalkakengät. Olisivatko nuo ok vaihtoehto? Etteivät tuntuisi niin "kenkämäisiltä" jaloissa.
 
"susu"
sandaalit jossa on umpinainen kantaosa.Tukee jalkaa todella hyvin ja estää asentovirheet.Ei kyllä varmaan malta istuskella ,vaan uskoisin että kävelee ne kengät jalassakin ulkona kesällä kun pistätte ne vaan jalkaan.Suojaavat kiviltä yms.jotka kyllä paljaan jalan ja sukan läpi tuntuvat ikävältä.
 
"pieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;29781976:
Sandaalejakin olen miettinyt tietysti myöskin, mutta mitä iloa niistä on taaperolle, jos hän ei osaa niillä kävellä kunnolla?
Sandaaleihin menee kiviä ja sitten ei ole yhtään kiva kävellä. Umpikengät on paremmat.
 
akava
Kesä on aika pitkä aika, touko-elo, eikö siinä mitään kehitystä lapsessa tapahdu.. Meillä ei ihan vielä kävellä, silti on ulkona kengät, sisällä monesti pyytää nuo ensiaskel kengät jalkaan. Eli ne on kesäksi ja kevyet lenkkarit ja sandaalit ostetaan jos tarvetta on.
 
[QUOTE="pieras";29781972]hyvät nahkaiset "ensikengät". Olisivatko olleet Kavat -merkkiset.[/QUOTE]

Nää oli mun pojalla ekoina kenkinä,menevät kesälläkin. Meni kuitenkin 10kk jo tukia pitkin kovasti ulkonakin joten hankin oikeat kengät. Äkkiä se tottui niihin.
 
"Henni"
[QUOTE="orion";29782063]Pax merkkiset nahkaiset ensiaskelkengät. Hyvät tuntui olevan.[/QUOTE]

Meillä on pojalla Paxin sandaalit. Muuten on umpinaiset mutta varpaiden päällä on aukkoja. Hyvät tuntuu olevan, ainakin poika kävelee niillä hyvin :)

Kotipihassa ja mummoilla saa kulkea paljain jaloin.
 

Yhteistyössä